跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16163


1501#
發表於 05-11-22 17:16 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)


侯爵府

積分: 20954


1502#
發表於 05-11-22 17:57 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

a ma >> 好眼訓呀, 天氣凍左, 係張被入面咁暖, 真係唔想
出o黎呀 , 妳最近好忙呀, 有冇好消息話我知 jet


侯爵府

積分: 20954


1503#
發表於 05-11-22 17:58 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

886


伯爵府

積分: 16163


1504#
發表於 05-11-22 18:17 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車
最近又忙少少喇,婆婆去完旅行返嚟喇,姑婆都係今日下午先走,所以夜晚少左上嚟浦,仲要早d瞓覺呢 ~~~~
日頭一星期有3days同a妹上堂,都幾頻撲 ..............

未呀,不過有好消息一定話比大家知既,比d耐性嗄


男爵府

積分: 7977


1505#
發表於 05-11-22 20:04 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Hi A媽
早睡早起精神好呀 得閒夜晚入來同我豬up下啦

OO
我睇佐相部,好精彩,好多野睇,我都好似去完disney咁!

車車
車厘子好醒取倒個金牌,有紀念價值呀


大宅

積分: 2545


1506#
發表於 05-11-22 20:05 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


男爵府

積分: 7977


1507#
發表於 05-11-22 20:06 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

樺媽
小樺好陰功,令我想起琳琳上年都係咁燒燒燒,冇哂力 ,最後要入院,妳留意佢多D,可以比warm water 加寶礦力,補充身體留失水份。


男爵府

積分: 7977


1508#
發表於 05-11-22 20:08 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

hi tam
好似幾日冇同妳chat過


大宅

積分: 2545


1509#
發表於 05-11-22 20:13 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

呢幾日bk c下c下物chat少咗
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


大宅

積分: 2545


1510#
發表於 05-11-22 20:18 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我要白白 chat late
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


水晶宮

積分: 54392


1511#
發表於 05-11-22 21:03 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

88 LA :-|


男爵府

積分: 7977


1512#
發表於 05-11-22 22:07 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

尋晚我入唔番 :-|
tamme 寫道:
呢幾日bk c下c下物chat少咗


侯爵府

積分: 20954


1513#
發表於 05-11-22 22:14 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

油長 >> 今晚又咁夜呀 :-|


男爵府

積分: 7977


1514#
發表於 05-11-22 22:15 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車
快D到星期五啦


侯爵府

積分: 20954


1515#
發表於 05-11-22 22:17 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

校長 >> 今日同妳講o既 web site 資料係公司
部機, 聽日先 pm 比妳呀


男爵府

積分: 7977


1516#
發表於 05-11-22 22:20 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車
琳琳好鐘意睇以下ABC網呀。
ABC website


侯爵府

積分: 20954


1517#
發表於 05-11-22 22:20 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

校長 >> 妳搵左 bellet school telephone No. ???


男爵府

積分: 7977


1518#
發表於 05-11-22 22:21 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車
好呀,我唔急呀


侯爵府

積分: 20954


1519#
發表於 05-11-22 22:21 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車厘都鍾意睇呢個網
校長 寫道:
車車
琳琳好鐘意睇以下ABC網呀。
ABC website


水晶宮

積分: 54392


1520#
發表於 05-11-22 22:22 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

吾係ar...我由1027開始...已經晚晚都甘夜la :-( :-(
cherrybibi 寫道:
油長 >> 今晚又咁夜呀 :-|

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo