跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3853


1501#
發表於 06-4-11 17:00 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

glory 寫道:

他貓/reginayip
彤彤同edison好 o力呀, 識得講番故仔你地聽, 阿仔只係識得要我地講咋:-|


Glory,
要仔仔識得講番故仔唔難,最緊要係當你同佢講故事時向佢發問,等佢俾個答案你然後再講再問,等到佢習以為常時,你可以要求佢講一個的故事(佢能力範圍內),多d俾機會佢講,佢好快便識得講/作故事俾你哋聽ga喇!


大宅

積分: 2739


1502#
發表於 06-4-11 20:28 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

中環友
re: lunch
我下星期二會放假陪博博, 因為佢easter 只放PH加next Tue. 我下次再join 你地.


禁止訪問

積分: 6817


1503#
發表於 06-4-11 22:40 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12388


1504#
發表於 06-4-12 00:05 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che
你唔會仲係office卦?

honey


大宅

積分: 2739


1505#
發表於 06-4-12 08:46 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Goo goo goo goo good morning!

mei

想問下有兩個小朋友o既:-
你地第二胎時會唔會無第一胎o甘緊張? gb係我個肚時我成日同佢講野. 但係今次就無o甘成日掛住個細. 我擔心我厚此薄彼.

che/saramama,
你地會唔會好似我o甘?

又有一個問題:-
你地有無小朋友係用左手? 因為gb老師&我地都留意到gb可能係左手仔. 1) 因為佢通常玩就出左手先, 但係佢食飯有時左有時右. 2) 到而家都未可以用力畫畫. 因佢係用右手拎筆. 3) 黑炭有d野用左手學好d.
問題: 1) 我應否叫佢用左手拎筆? 2) 如果係左手我有d咩野要留意?
請多多指教.

中環友
re: lunch
如等到24個week, 我都好想join you guys.


大宅

積分: 1220


1506#
發表於 06-4-12 09:52 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Dear All,
Good Morning. Long time no see ah.

Che,

Congratulations. How are you?

Mei,
卓渝photo is so lovely. She is so adorable. By the way, she looks like you.
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid89/p0863b02557a915207829851b62c8cb7f/fa7ce5a9.jpg.thumb.jpg[/img]


珍珠宮

積分: 34740


1507#
發表於 06-4-12 09:55 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

中環友:
24號個week我除左24號外,日日都ok.

honey:
我陀myron時,係吸收營養方面比陀mimi時咁更緊張,因我孕期哺乳,所需營養更多.至於唔好做乜做乜,幾時先可以食涼野等,我都好似陀mimi時咁.唯獨是同你一樣,沒有太多時間同myron傾計,因要同mimi玩.呢樣無可避免呢.

re左右手
mimi多數右手行先,但間中畫畫/做功課會用左手.
1) 現階段小朋友用左手/右手可能仲未定,我會順其自然,唔會叫佢用乜手拎筆
2) 食飯時唔好坐佢左邊 :mrgreen:


子爵府

積分: 12388


1508#
發表於 06-4-12 09:58 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀

honey
等埋你丫, 我都好想一次過見晒2個big belly :mrgreen:

我認自己確係有d偏心, 陀阿妹時咩都冇理, 見自己嘔得辛苦想食就食完全唔戒口, 又冇咩特別買野準備, 好多野都係用卓泓的殘餘物資 我當係環保 :mrgreen:

反觀阿妹出世後佢真係好討人歡心, 依家我開始多左買野比佢, 但有個幾重要的point (我boss教), 買野比阿細最好諗埋阿大, for cw's case佢唔一定要買野, 一本DHC書仔佢已經好high sin :mrgreen: 原理係比阿大知道媽咪唔會偏心只顧一方

dorothy
long time no see & chat
how are you? everything alright?
how's the litigation?


珍珠宮

積分: 34740


1509#
發表於 06-4-12 10:05 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

dorothy:

你快d比個a/c no.我入數啦!

mimi同myron差d唔可以領洗啊!因為本來上星期6我要出席一個為嬰兒領洗既父母舉行既會意,但因冇人通知我有呢個會,所以我地返左鄉下拜山.教堂個秘書小姐話所有為嬰兒領洗既父母都一定收到通知書,唔信我收唔到.但我真係冇收過,因我攞form同交form都見唔到秘書,而係經他人轉交,所以秘書小姐冇機會交張通知書比我.好在神父通情達理,幫我星期6補行採排,咁mimi同myron就可以如期領洗了.真係


子爵府

積分: 13373


1510#
發表於 06-4-12 10:08 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Good morning all:

老歌: 我又要睇你個新造型 :mrgreen: 棠棠學校11/5又要觀課, 出年慈慈返埋學, 我d假真係比埋佢地

Che: Take care, 仲有唔好做到甘夜呀

想問下有兩個小朋友o既:
你地第二胎時會唔會無第一胎o甘緊張? gb係我個肚時我成日同佢講野. 但係今次就無o甘成日掛住個細. 我擔心我厚此薄彼.

Honey:
e樣一定, 因第一胎冇甘多野諗, 而我陀慈慈時成日心掛掛棠棠, 夜晚亦訓得唔好, 所以e+慈慈好夜訓

又有一個問題:
你地有無小朋友係用左手? 因為gb老師&我地都留意到gb可能係左手仔. 1) 因為佢通常玩就出左手先, 但係佢食飯有時左有時右. 2) 到而家都未可以用力畫畫. 因佢係用右手拎筆. 3) 黑炭有d野用左手學好d.
問題: 1) 我應否叫佢用左手拎筆? 2) 如果係左手我有d咩野要留意?
請多多指教.


棠棠個時都係有時左有時右, 後來同老師商量後, 叫我地一齊比佢用右試一個月先, 甘一個月後棠棠可以右, 但我地就比佢右, 食飯我就由他時左時右, 佢e+寫字有力好多了, 其實妳唔介意既可train下博博用右手拎筆一段時間, 若過左一段時間都唔得就無謂挽強。 仲有棠棠學校派左一支粗身既三角鉛筆比佢地做功課, 初時我以為佢手指未夠力, 所以做得唔好, 後來我發現佢用顏色筆時用得好好(因顏色筆我係買幼身既三角顏色筆), 甘我改用幼身既三角鉛筆比佢做功課, 就好好多 唔知幫到你冇


子爵府

積分: 12388


1511#
發表於 06-4-12 10:09 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


[size=x-large]J-shopper童裝有新貨喇!


侯爵府

積分: 23362


1512#
發表於 06-4-12 10:12 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei
sorry, 我摷過紅白藍, 搵唔番個玩具....


大宅

積分: 2739


1513#
發表於 06-4-12 10:14 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

中環友
RE: lunch
o甘25/4 得唔得?

goo,
甘你都係好認真對細佬. 我今胎都無理食得唔食得. 有時比d香港人同事話(話我的都未生過)... 攪到我好似好衰o甘.

mei,
我有同感. 我都盼望到細b出世(個"世"字點打?)後會培養到感情. 多謝你教路, 一本dhc書都得 我有一次係mtr見到個老外揹住個細又拖住大出mtr, 因大風佢幫細既拉好d clothes, 都不忘拎轉拍下亞大個頭. 我覺得好溫馨.


子爵府

積分: 13373


1514#
發表於 06-4-12 10:14 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei: cy好可愛, 慈慈都冇佢甘多hair :mrgreen:

Dorothy:

老歌: 係喎...妳上次去新加坡有冇遍咩行程&住邊間 比d料我得嗎


子爵府

積分: 12388


1515#
發表於 06-4-12 10:24 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

popo
今次我幫得手, glory段野我有copy低
[quote]
我係聖陶沙住左兩晚(The Sentosa Resort & Spa Singapore), 間酒店係渡假feel, 大堂唔似其他酒店因無冷氣, 佢地樓地高靠風扇, 孔雀通常下晝會係酒店範圍自由活動, 第3晚住Swissotel the Stamford, 都幾好, 連住商場/mrt, 如果天氣唔好都唔驚掃興....坐國泰.....地鐵好多地方都到, 特別係旅遊景點, 好似回程時由酒店出機場坐mrt好快好方便只需半個鐘, 車費又平約港幤$10, 有時唔想上落地鐵打的都好方便又平, 去夜間動物園打的去, 約港幤$60......聖陶沙酒店有shuttle bus出烏節路, 又有shuttle bus出harbourfount站(mrt), 落機去酒店時就搭MRT到harbourfount站轉入島既車(要比過橋同車費), 後尾先知酒店有shuttle bus到harbourfount站是免費的.....係島上住一晚都好, 不過記住唔好揀星期六, 日好多人, 我地睇唔到激光表演因太多人, 係聖陶沙住就好有渡假feel, 行出去無幾遠就有沙灘, 住一晚可以慢慢睇同玩, 不過就要搬行李


子爵府

積分: 12388


1516#
發表於 06-4-12 10:27 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

honey
係呀, 小朋友好細心, 小小情節都會影響到佢地. 果日係街有個路人乙話妹妹好得意不如我抱佢去街丫, cw即刻大叫: 唔得!
我不知幾開心 :mrgreen:


子爵府

積分: 13373


1517#
發表於 06-4-12 10:34 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei: 唔該晒妳, 我己copy低了。CW & CY甘乖, 鄧你高興


珍珠宮

積分: 34740


1518#
發表於 06-4-12 10:40 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

popo

點解要train番用右手寫字呢?


男爵府

積分: 8163


1519#
發表於 06-4-12 10:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

今日遲左入黎講早晨, 你地已chat左咁多野...

老婆婆
嘻嘻....下次有野交收你咪見到我新look(六月後, 我地個中轉人另尋新工 ), 好彩有mei, 新加坡之旅我都無keep低 :mrgreen:


天橋 :mrgreen:
車上玩具~~我有一個好簡單既玩具唔之岩無??下次lunch帶給你, 唔岩唔緊要

姑姑
好險呀, Mimi和Myron可以如期領洗真好呀

中環友
25/4 lunch我 ok


子爵府

積分: 13373


1520#
發表於 06-4-12 11:11 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

老歌: (六月後, 我地個中轉人另尋新工)你係咪指成日幫我地交收個個?? 係呀...佢都有同我講 妳真失販, 新加坡之旅我都無keep低, 真係好彩有Mei


Googoo: 因學校話甘佢地/我地教亦方便D, 我知係可解阻礙左, 但冇法, 因棠棠個時每晚都一、二頁功課

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo