本帖最後由 hinhin_ma 於 12-7-26 22:30 編輯
hinhin_ma 發表於 12-7-26 19:24 
白雪雪100%中種出爐啦! tks coco 好介紹同指導,好香好軟熟, 就係我想要ge 感覺,可以一塊塊撕出來食,:ha ...
少少補充....
我係同盒裝金象270g, 打成麵團460G, + B 之後495G, 出爐是460G......最後都同番原來個都團一樣重....
其他跟食譜比例, 不過剛才再睇番, 原來奶量係計錯左, 應該要81G 奶, 但我只用左48G, 
但真是錯有錯著, 份量剛剛好, 個麵團好靚, 好正
Stay Hungry , stay foolish !!