烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


水晶宮

積分: 56409


1501#
發表於 12-7-26 18:47 |只看該作者

引用:我又交功課朱古力包

原帖由 GG9190 於 12-07-26 發表
我又交功課
朱古力包
好靚



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


1502#
發表於 12-7-26 18:48 |只看該作者

引用:Quote:辣椒仔coco+發表於+12-7-26+13:54+甘

原帖由 KBIB2008 於 12-07-26 發表
如果真係搞,以我的程度只係可以等食同執垃圾!
呢度唔講程度,只要有得食所以係學冇前後,買死罷就!



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


男爵府

積分: 8605


1503#
發表於 12-7-26 18:49 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-7-26+16:32+下次去仲

原帖由 柒子 於 12-07-26 發表
綠茶粉..好似佢地講乜乜鬼日本仔粉好.

NoelB好似講過..

唔係我呀,我買咗丁屎咁細包綠茶粉,都未拎嚟用,我對綠茶粉沒研究,青bb,一陣兩條細路不吃就浪費我心機,而且對這個沒偏好,所以一直在擺

唉,我幾時先可以準時收工,辨工時間上嚟吹下水,好似一直未有曙光,好累,昨晚頭痛到不想做包包,嗚嗚




子爵府

積分: 11813


1504#
發表於 12-7-26 19:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-07-26+發表我。。

原帖由 KBIB2008 於 12-07-26 發表
記得T大講過,如果係加粉類材料,加幾多就減番相對的面粉份量,如綠茶粉,芝麻粉,可可粉都係,落左10g就減 ...
唔該呀,即係好似我之前加芝麻粉咁,一開始就落,係咪?


姑仔買左兩粉比我,一包 30g 可可粉,另一包本來要綠茶,買錯左蜜瓜粉 50g。

咁如我整可可粉,以 400高粉計,換30g 可可粉會唔會太多? 應換多少?
加几多糖,鹽?





珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1505#
發表於 12-7-26 19:24 |只看該作者
本帖最後由 hinhin_ma 於 12-7-26 22:29 編輯

白雪雪100%中種出爐啦! tks coco 好介紹同指導,好香好軟熟, 就係我想要ge 感覺,可以一塊塊撕出來食,已經食左兩塊,要隱口,唔係食唔到飯
1343301799106.jpg



Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 2325


1506#
發表於 12-7-26 19:26 |只看該作者
回覆 jenniecatcat 的帖子

可愛啊!包包是中種定牛奶吐司?


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1507#
發表於 12-7-26 19:29 |只看該作者

引用:白雪雪100%中種出爐啦!+tks+coco+好介紹同

本帖最後由 hinhin_ma 於 12-7-26 22:26 編輯
原帖由 hinhin_ma 於 12-07-26 發表
白雪雪100%中種出爐啦! tks coco 好介紹同指導,好香好軟熟, 就係我想要ge 感覺,可以一塊塊撕出來食,:ha ...

再來多張比較把撕同cut 有咩唔同好明顯有唔少洞仔,手排唔好,支掛氣棍短,都是要買支長好d

重有,係第一次果麵團禁正,完全唔chi 手,一d 手粉都唔使用
1343302165975.jpg



Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1508#
發表於 12-7-26 19:32 |只看該作者
是因 發表於 12-7-26 16:45
上次都試左 7成金像做中種, 3成韓粉做主麵,
可能我真係好蠢,技術唔夠,用左 66%水份,覺有少少乾,都棉 ...


TKS 提點, 剛才CUT 個吐司時都有留意, CUT 出來係氣孔多D, 最好可以做到0 氣孔就完美.....
Stay Hungry , stay foolish !!


子爵府

積分: 11813


1509#
發表於 12-7-26 19:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hinhin_ma+於+12-07-26+發表

原帖由 hinhin_ma 於 12-07-26 發表
再來多張比較把撕同cut 有咩唔同好明顯有唔少洞仔,手排唔好,支掛氣棍短,都是要買支長好d

重有,係第一 ...
正呀




另外搵到T大個譜,等我試下佢個份量先
1343302413832.jpg




珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1510#
發表於 12-7-26 19:35 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-26 17:05
其實我大膽講一句.

起絲..唔係難事.



剛出爐果條吐司...就係基本我想要GA啦, 可以一塊塊撕出來食.....好正....不過就肥左D, 又CREAM 又MILK .....又白糖....
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1511#
發表於 12-7-26 19:37 |只看該作者
是因 發表於 12-7-26 19:07
唔該呀,即係好似我之前加芝麻粉咁,一開始就落,係咪?


可可粉無糖GA, 太多會苦, 最好用朱力粒+可可粉+朱奶`....正
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1512#
發表於 12-7-26 19:48 |只看該作者
本帖最後由 hinhin_ma 於 12-7-26 22:30 編輯
hinhin_ma 發表於 12-7-26 19:24
白雪雪100%中種出爐啦! tks coco 好介紹同指導,好香好軟熟, 就係我想要ge 感覺,可以一塊塊撕出來食,:ha ...

少少補充....

我係同盒裝金象270g, 打成麵團460G, + B 之後495G, 出爐是460G......最後都同番原來個都團一樣重....
其他跟食譜比例, 不過剛才再睇番, 原來奶量係計錯左, 應該要81G 奶, 但我只用左48G,

但真是錯有錯著, 份量剛剛好, 個麵團好靚, 好正
Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 2325


1513#
發表於 12-7-26 19:58 |只看該作者
柏翠的客戶服務真好,我有新的電子板了!柒兄,或者你都可換番佢。


From: 司 [mailto:[email protected]]
Sent: Thursday, July 26, 2012 9:29 AM
Subject: Re:柏翠麵包機
 
 您好!
     PE8800S面包机程序9应该是8:00的酸奶程序,是不搅拌的,如果您的机子显示9  1:38,是PE8800A的快速面包程序,是升级过程中没确认好造成的。现在可以找卖家或让我们发一块升级好的显示板给您,您自己换上就好了。
   请提供详细的邮寄信息,以便我们寄配件和联系。
 

           柏翠公司售后部      司玉根

 


男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1514#
發表於 12-7-26 20:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KBIB2008+於+12-07-26+發表記

原帖由 是因 於 12-07-26 發表
唔該呀,即係好似我之前加芝麻粉咁,一開始就落,係咪?
睇番之前抄低既notes,古古力包

380g 麵粉
20g 可可粉
45g 糖
5g鹽
20g 奶粉
256g水
4g yeast
35g 牛油

因為可可粉苦,要落多啲糖才可遮蓋它的苦味




水晶宮

積分: 56409


1515#
發表於 12-7-26 22:18 |只看該作者

引用:回覆+jenniecatcat+的帖子 可愛啊!包包是

原帖由 Chumeiying 於 12-07-26 發表
回覆 jenniecatcat 的帖子

可愛啊!包包是中種定牛奶吐司?
17 小時中種咋,不過唔知雪左幾耐啦。辣椒仔個100% 牛奶吐司未得閒整呀



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1516#
發表於 12-7-26 22:27 |只看該作者
本帖最後由 hinhin_ma 於 12-7-26 22:29 編輯

DEL
Stay Hungry , stay foolish !!


伯爵府

積分: 15926


1517#
發表於 12-7-26 22:41 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-7-26 19:29
再來多張比較把撕同cut 有咩唔同好明顯有唔少洞仔,手排唔好,支掛氣棍短,都是要買支長好d

重有,係第一 ...
毒下你..今日行過ifc mama見都有3枝日本仔..哈..


伯爵府

積分: 15926


1518#
發表於 12-7-26 22:42 |只看該作者
Chumeiying 發表於 12-7-26 19:58
柏翠的客戶服務真好,我有新的電子板了!柒兄,或者你都可換番佢。
我部茂事喎.

只係rise 2 定 rise 3...大家的都不同..怪怪怪.



伯爵府

積分: 15926


1519#
發表於 12-7-26 22:48 |只看該作者
是因 發表於 12-7-26 16:32
下次去仲見有就買嚟試下先,
你包幾錢呀?

我包點點綠..



男爵府

積分: 8956


1520#
發表於 12-7-26 23:02 |只看該作者

引用:白雪雪100%中種出爐啦!+tks+coco+好介紹

原帖由 hinhin_ma 於 12-07-26 發表
本帖最後由 hinhin_ma 於 12-7-26 22:29 編輯

白雪雪100%中種出爐啦! tks coco 好介紹同指導,好香好軟 ...
不好講指導,
我的大家研究研究.




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo