跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1529


1501#
發表於 07-6-18 12:16 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

good morning:


男爵府

積分: 5942


1502#
發表於 07-6-18 12:31 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

過埋e一兩個星期, 就考完啦.

第時輪到你同學學溫書, 宜家practise下先啦
chicchic05 寫道:
好悶呀.....
我老公表弟幾個星期都係度補習 (要考試):-(
我地好多地方冇得去..........


男爵府

積分: 5773


1503#
發表於 07-6-18 15:20 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^


男爵府

積分: 5773


1504#
發表於 07-6-19 20:59 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

HIHIHIHI!!!


大宅

積分: 1529


1505#
發表於 07-6-20 12:24 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

nono

學學學業不是我既工作範圍
生活上才是唷......

henhen 寫道:
過埋e一兩個星期, 就考完啦.

第時輪到你同學學溫書, 宜家practise下先啦 [quote]
chicchic05 寫道:
好悶呀.....
我老公表弟幾個星期都係度補習 (要考試):-(
我地好多地方冇得去..........
[/quote]


男爵府

積分: 5942


1506#
發表於 07-6-20 15:48 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

阿毛, 洗唔洗咁惡呀, 攞張chair黎車我 :-( :-( :-( :-( [quote]
chicchic05 寫道:
nono


大宅

積分: 4981


1507#
發表於 07-6-20 16:02 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

各位哥c拉...
我想再搵d playgroup攪下...
大家有咩意見...
一齊商量下...


大宅

積分: 1529


1508#
發表於 07-6-20 17:24 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

你有冇意見呀.....


大宅

積分: 1529


1509#
發表於 07-6-20 17:27 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^



henhen 寫道:
阿毛, 洗唔洗咁惡呀, 攞張chair黎車我 :-( :-( :-( :-( [quote]
chicchic05 寫道:
nono


大宅

積分: 4981


1510#
發表於 07-6-21 17:04 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

各位哥c拉...請看以下playgroup 資料 :


每四堂一個單元 $600 or 少於$600
日期 : 21/7 , 28/7 , 5/8 , 12/8
時間 : 4:00 - 5:00pm
地點 : 大埔 (確實地點待定)
人數 : 6-8個家庭

***請留意以下幾點 :
1) 由於是外展, 所以用具一定比到佢地中心玩少d.
2) 時間上冇乜選擇, 因為佢地要上晒佢地中心既堂之後先入來大埔, 所以時間需要晏少少.
3) 佢話四堂係有連貫性既..所以四堂為一個單位.

各位有咩意見可以提出.

另外, 如果有興趣, 麻煩請準備報名, 因為我下星期一就要confirm係埋尼d日期, thanks!


大宅

積分: 1529


1511#
發表於 07-6-21 17:16 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^


各位哥c拉...請看以下playgroup 資料 :


每四堂一個單元 $600 or 少於$600
日期 : 21/7 , 28/7 , 5/8 , 12/8
時間 : 4:00 - 5:00pm
地點 : 大埔 (確實地點待定)
人數 : 6-8個家庭

***請留意以下幾點 :
1) 由於是外展, 所以用具一定比到佢地中心玩少d.
2) 時間上冇乜選擇, 因為佢地要上晒佢地中心既堂之後先入來大埔, 所以時間需要晏少少.
3) 佢話四堂係有連貫性既..所以四堂為一個單位.

各位有咩意見可以提出.

另外, 如果有興趣, 麻煩請準備報名, 因為我下星期一就要confirm係埋尼d日期, thanks!

Crystal OK!


男爵府

積分: 5773


1512#
發表於 07-6-21 18:32 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^


每四堂一個單元 $600 or 少於$600
日期 : 21/7 , 28/7 , 5/8 , 12/8
時間 : 4:00 - 5:00pm
地點 : 大埔 (確實地點待定)
人數 : 6-8個家庭

***請留意以下幾點 :
1) 由於是外展, 所以用具一定比到佢地中心玩少d.
2) 時間上冇乜選擇, 因為佢地要上晒佢地中心既堂之後先入來大埔, 所以時間需要晏少少.
3) 佢話四堂係有連貫性既..所以四堂為一個單位.

各位有咩意見可以提出.

另外, 如果有興趣, 麻煩請準備報名, 因為我下星期一就要confirm係埋尼d日期, thanks!

Crystal OK!
Ivy 大致上ok!!



男爵府

積分: 5773


1513#
發表於 07-6-21 20:35 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

我穩到一個,你地look下啦!!!
www.youngtalents.com.hk


別墅

積分: 807


1514#
發表於 07-6-22 17:21 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

playgroup唔好預我啦!
thanks
因為我依家隔個星期日都有playgroup要上呀!


男爵府

積分: 5942


1515#
發表於 07-6-22 17:28 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

每四堂一個單元 $600 or 少於$600
日期 : 21/7 , 28/7 , 5/8 , 12/8
時間 : 4:00 - 5:00pm
地點 : 大埔 (確實地點待定)
人數 : 6-8個家庭

***請留意以下幾點 :
1) 由於是外展, 所以用具一定比到佢地中心玩少d.
2) 時間上冇乜選擇, 因為佢地要上晒佢地中心既堂之後先入來大埔, 所以時間需要晏少少.
3) 佢話四堂係有連貫性既..所以四堂為一個單位.

各位有咩意見可以提出.

另外, 如果有興趣, 麻煩請準備報名, 因為我下星期一就要confirm係埋尼d日期, thanks!

Crystal OK!
Ivy 大致上ok!!
Clara OK too!!!



大宅

積分: 1331


1516#
發表於 07-6-23 10:25 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

henhen 寫道:
每四堂一個單元 $600 or 少於$600
日期 : 21/7 , 28/7 , 5/8 , 12/8
時間 : 4:00 - 5:00pm
地點 : 大埔 (確實地點待定)
人數 : 6-8個家庭

***請留意以下幾點 :
1) 由於是外展, 所以用具一定比到佢地中心玩少d.
2) 時間上冇乜選擇, 因為佢地要上晒佢地中心既堂之後先入來大埔, 所以時間需要晏少少.
3) 佢話四堂係有連貫性既..所以四堂為一個單位.

各位有咩意見可以提出.

另外, 如果有興趣, 麻煩請準備報名, 因為我下星期一就要confirm係埋尼d日期, thanks!

Crystal OK!
Ivy 大致上ok!!
Clara OK too!!!
Mandy ok


子爵府

積分: 10056


1517#
發表於 07-6-25 13:04 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

cwinnie 寫道:
各位哥c拉...
我想再搵d playgroup攪下...
大家有咩意見...
一齊商量下...


hi cwinnie:
其實我個女今個月岩岩2歲, 佢可唔可以都一齊join呀?? hehe....查實我已經偷雞係個topic報左名


大宅

積分: 1529


1518#
發表於 07-6-27 09:32 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

good morning:

見到你啦....重唔快d比資料

mama1210 寫道:
[quote]
cwinnie 寫道:
各位哥c拉...
我想再搵d playgroup攪下...
大家有咩意見...
一齊商量下...


hi cwinnie:
其實我個女今個月岩岩2歲, 佢可唔可以都一齊join呀?? hehe....查實我已經偷雞係個topic報左名 [/quote]


男爵府

積分: 5942


1519#
發表於 07-6-28 09:50 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^


男爵府

積分: 5773


1520#
發表於 07-6-28 11:20 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hihihih~~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo