立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 28259
原文章由 mankat06 於 07-9-18 11:07 發表 呢輪道道都好清休
伯爵府
積分: 18803
原文章由 蝦蝦 於 07-9-18 11:10 發表 秋高氣爽, 清休下咪好囉
原文章由 tupytupy 於 07-9-17 18:00 發表 我個friend都覺得唔好意思,尋日已經走左去搵樓租喇:-|
原文章由 蝦蝦 於 07-9-18 11:09 發表 你應該要積極 D 諗, 你係得架 ... 點解唔諗下我易生呢 d, 而要驚好似 fan 咁呢
原文章由 蝦蝦 於 07-9-18 11:07 發表 耐糖 test 我做過兩次, 初期做過一次, 好後期又被 e 生問我做唔做, 我個肚好大, 我答應左, 後期呢一次就照到蝦仔得一個腎, 咁岩
原文章由 mankat06 於 07-9-18 11:11 發表 好想搞d野反下啵 點睇呀
原文章由 mankat06 於 07-9-18 11:12 發表 其實都無得諗架啦,煮到埋來咪食囉 d姑娘會教你點做架啦 驚都無用啦
原文章由 mankat06 於 07-9-18 11:13 發表 咁我好似無做過啵?-( ?-( 淨係抽過血驗下同照下亞仔之啵
原文章由 蝦蝦 於 07-9-18 11:14 發表 我呢期個 mood 未到, 搞黎緊果個 buffet 先啦.
原文章由 mankat06 於 07-9-18 11:24 發表 咁幾時呀 我等得好心急:loveliness: :loveliness:
原文章由 蝦蝦 於 07-9-18 11:15 發表 尋晚蝦仔又嘔啦, 應該 d 痰又返發, kick 住 & 佢食左好多野, 口不停
原文章由 蝦蝦 於 07-9-18 11:18 發表 哎 ~~ 呢個 point 又錯喎 --> d姑娘會教你點做架啦 你要自己做好功課, 心裡記住應該要點樣做, 到時候未必一定教到你足, 要靠自己架. 不過真係唔好驚, 要淡定, 講真, 痛就梗架啦 ...
原文章由 蝦蝦 於 07-9-18 11:24 發表 你地擇日啦 ...
積分: 18124
原文章由 BaByQ113 於 07-9-18 11:34 發表 聰聰發燒, 一陣返去同佢去睇 e 生... :(
原文章由 mankat06 於 07-9-18 11:28 發表 唔燧啵,我個時有姑娘叫我點做啵,仲話我知佢都生過,叫我唔好share氣叫,放鬆就得啦咁tim:loveliness:
原文章由 mankat06 於 07-9-18 11:32 發表 我上次post左啦,但無人理我,個post仲沉左底tim:( :(
原文章由 蝦蝦 於 07-9-18 11:45 發表 咁而家再揀過, 唔好扁咀 10 月頭我諗唔好喇, 國慶會好多人. 一係 9 月底 (唔知大長老去唔去 ), 一係 10 月中.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy