美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


大宅

積分: 2113


1521#
發表於 14-8-12 23:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 heyley12 於 14-08-12 發表我

原帖由 576644 於 14-08-12 發表
仲平過日本
有得諗喎,好似visa card @ lotte dutyfree 有折添,不過唔係個個牌子都 ...
係啦,竟然仲平
我只知白金咭好似有95折
等我下個月去八下返黎再同大家報告


大宅

積分: 2551


1522#
發表於 14-8-12 23:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+涼宮春日+於+14-08-12+發表效

原帖由 cmary234 於 14-08-12 發表
等你用耐啲再分享可以嗎?不過7千幾支精華真係



...
👌遲d再分享




大宅

積分: 2551


1523#
發表於 14-8-12 23:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-12+發表仲平

原帖由 angelakeung411 於 14-08-12 發表
係啦,竟然仲平
我只知白金咭好似有95折
等我下個月去八下返黎再同大家報告
韓國dutyfree買外國牌子好抵架

有cdp,不過唔記得平幾多

aveda同HR平勁多。
有lotte dutyfree gold card買外國牌子係無折架。但買local韓國牌子就有85折或9折。




大宅

積分: 2113


1524#
發表於 14-8-12 23:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 alkadaru 於 14-08-12 發表係

原帖由 576644 於 14-08-12 發表
終於有人讚future science 洗面啦
其實好耐之前我為咗湊夠錢攞滿額禮,就買咗支 future ...
咁佢同cdp比,邊隻好用d呀?



伯爵府

積分: 16734


1525#
發表於 14-8-12 23:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cmary234+於+14-08-12+發表全

原帖由 涼宮春日 於 14-08-12 發表
cleansing cream $1100
Foam $1100
Lotion $1800

真係一山還有一山高


伯爵府

積分: 16734


1526#
發表於 14-8-12 23:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amber-darling+於+14-08-12+

原帖由 angelakeung411 於 14-08-12 發表
同朋友食左個飯,已經多左20頁,好勁呀
我仲追緊啊


伯爵府

積分: 16734


1527#
發表於 14-8-12 23:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-12+發表give

原帖由 angelakeung411 於 14-08-12 發表
係啦,完全係掉錢落咸水海咁
係啊,最弊買咗新嘢想上試,但仲有其他存貨,再唔用又驚過期,無咩效果都要逼自己用


大宅

積分: 2113


1528#
發表於 14-8-12 23:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 576644 於 14-08-12 發表真係

原帖由 涼宮春日 於 14-08-12 發表
我最驚c6
開我d櫃睇,係就大鑊喇
Me2,我仲要東塞西塞,費事太集中比佢一鋪清我袋


伯爵府

積分: 16734


1529#
發表於 14-8-12 23:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-12+發表give

原帖由 angelakeung411 於 14-08-12 發表
係啦,完全係掉錢落咸水海咁
係啊,最弊買咗新嘢想試,但仲有其他存貨,再唔用又驚過期,無咩效果都要逼自己用


伯爵府

積分: 16734


1530#
發表於 14-8-12 23:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-12+發表你有

原帖由 angelakeung411 於 14-08-12 發表
呢隻我介紹左阿嫂用佢用得好好,另外還幼我介紹左個朋友用,佢成條line用都用得好好,佢用左皮膚好左勁多
...
我對眼太多問題,所以都想試吓,但又覺得韓國嘢好似唔值咁貴,而且啲香料真係
又想試cpb eye cream
(其實我仲有sk-ii& guerlain 蘭花未開)

去到再睇吓先


伯爵府

積分: 16734


1531#
發表於 14-8-12 23:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-12+發表真係

原帖由 涼宮春日 於 14-08-12 發表
我最驚c6
開我d櫃睇,係就大鑊喇
我都係,而家唔敢成日同佢一齊買,襯佢出trip先


伯爵府

積分: 16734


1532#
發表於 14-8-12 23:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-12+發表仲平

原帖由 angelakeung411 於 14-08-12 發表
係啦,竟然仲平
我只知白金咭好似有95折
等我下個月去八下返黎再同大家報告
係啊,我用visa signature ,記得好似好多都有折

返嚟記得報料啊


伯爵府

積分: 16734


1533#
發表於 14-8-12 23:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+angelakeung411+於+14-08-12+

原帖由 涼宮春日 於 14-08-12 發表
韓國dutyfree買外國牌子好抵架

有cdp,不過唔記得平幾多

終於有人講啦,因為我試過同朋友去,佢哋好奇怪點解我係韓國唔係買韓國skincare,但就勁買外國嘢。。。

我記得好似visa signature 買KIEHLS 15%off
好抵

不過幾年前,而家有無唔同就唔知啦


伯爵府

積分: 16734


1534#
發表於 14-8-13 00:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-12+發表終於

原帖由 angelakeung411 於 14-08-12 發表
咁佢同cdp比,邊隻好用d呀?
未開cpb sample ,所以無得比較住

但我見future science 無咩人讚,連日本@cosme都無咩人提。。。


男爵府

積分: 5326


1535#
發表於 14-8-13 00:20 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-12 21:12
係呀,黑BA用lotion,milk同cream。
試緊個洗面膏tester。
你覺得pola好用過CDP吖?咁同shiesido FS比呢?Pola 全部products都無礦物油嗎?咁FS邊款有呢?serum有嗎?
比較同考慮緊...花多眼亂中~


子爵府

積分: 14205


1536#
發表於 14-8-13 08:29 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日+發表於+14-8-12+18:14+其實

原帖由 KAY+2 於 14-08-12 發表
你都想試黑ba?




公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


1537#
發表於 14-8-13 08:41 |只看該作者
alkadaru 發表於 14-8-12 15:39
YES!一定唔會乾,好保濕
經過時去望望先~~~


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


1538#
發表於 14-8-13 08:43 |只看該作者
amber-darling 發表於 14-8-12 21:54
以為可以懶一round添不過學你話齋,用用下有D悶,想揾嘢轉,有無好介紹



...
試緊albion支落妝cream~~


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


1539#
發表於 14-8-13 08:43 |只看該作者
576644 發表於 14-8-12 22:19
但我年紀愈大,愈易出油同粒粒。。。
反而我後生時唔係咁
食左中藥有無改善? 粒粒應該都可以調理呢~


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


1540#
發表於 14-8-13 08:47 |只看該作者
576644 發表於 14-8-12 23:48
係啊,最弊買咗新嘢想試,但仲有其他存貨,再唔用又驚過期,無咩效果都要逼自己用

...
送俾我地~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo