懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1817


1521#
發表於 08-1-24 13:34 |只看該作者

回覆 #1512 lokyee129 的文章

我又係喎...我&我屋企人同老公都一樣鍾意女,如果今胎係仔都會考慮追多個,但係bb女就收工了... 哈! 當然99就鍾意bb仔多o的啦,不過我唔會care佢...:lol
lokyee129 該用戶已被刪除

1522#
發表於 08-1-24 13:36 |只看該作者

回覆 #1 開心叮噹 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

1523#
發表於 08-1-24 13:38 |只看該作者

回覆 #2 開心叮噹 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

1524#
發表於 08-1-24 13:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3104


1525#
發表於 08-1-24 13:41 |只看該作者

回覆 #1523 lokyee129 的文章

係架
我都唔會追
之前矛左2次
今次有左我壓力好大架其實
佢地咁多個外孫 都唔驚啦:mrgreen:
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1526#
發表於 08-1-24 13:42 |只看該作者
原文章由 WWBaby 於 08-1-24 13:25 發表



yes ar........really very happy yesterday.
6.65cm is the CRL (crown to rump lenght), that is from baby's head to pat pat. If including the little arms & legs, my baby is more than 10cm la.
Can see ...


睇到你形容既message都feel到係勁開心既一回事呀...
係呢,我有無記錯你係咪睇開余啟文醫生架? 因我下個星期見佢,而我準備左o的問題想問佢,我想知佢有無耐性答我架? 太多問題佢會唔會覺煩呢? 因我上次個醫生好無耐性,答完好想我快o的走咁...


大宅

積分: 4063


1527#
發表於 08-1-24 13:43 |只看該作者
今日幾驚險呀.. 响公司個同事(佢知我有左bb) 突然轉身撞左一撞我.. 我無跌倒. 但都比佢撞到弹開左少少. 因為呢排公司搬. 成條走朗都係紙箱. 嚇死我同事. 佢幾驚我有事呀.
當然. 呢d唔會同老公講啦. 費事比佢鬧..
頭先落街買飯吃. 陰陰涼涼咁. 希望天氣快d轉番暖啦. 太凍好辛苦.
lokyee129 該用戶已被刪除

1528#
發表於 08-1-24 13:44 |只看該作者

回覆 #1 phoebie 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3104


1529#
發表於 08-1-24 13:45 |只看該作者

回覆 #1527 文狄 的文章

咁就真係你地2個都驚餐慒
佢又驚 你又驚啊
好彩 你呢個係好彩阿b
而家咩事都矛
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1530#
發表於 08-1-24 13:46 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-1-24 13:31 發表
hello all

幾日冇入黎喇..你地一定好好喇....我好緊張呀,下星期一響醫院做超聲波,希望冇咩事喇,上次去私家已經係月頭既事喇

話事話今日真係涼過昨日...等我仲著左裙添...

計計下,我有成12週,仲未同屋企人講,我想 ...


小心凍親呀,你今日仲著左裙添! 你明天睇情況著返褲穩陣o的!
唔好比太大壓力自己啦,順其自然啦,想講先講,唔好因為咁而苦惱呀!


伯爵府

積分: 17810


1531#
發表於 08-1-24 13:46 |只看該作者
lokyee :

梗係....費事自已找屎:-P


文狄 :
嘩....你真係萬分小心呀,好彩你識輕功彈開d咋....我以前食飯時間去做運動,呢個月我去都未去過,等穩定晒我先出動
lokyee129 該用戶已被刪除

1532#
發表於 08-1-24 13:47 |只看該作者

回覆 #2 文狄 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1533#
發表於 08-1-24 13:48 |只看該作者
開心叮噹 :

哈,明天係吾係都著褲,因為星期五公司任著,多謝關心.
你今日都著'down',十度你著咩


大宅

積分: 1817


1534#
發表於 08-1-24 13:49 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-24 13:36 發表
係呀~我都係覺得早d book定會好d
因為始終點都係要俾訂金架啦~
都唔想到時又要再諗過第二間醫院

岩岩 WWbaby講DR YU會收15000,咁妳即係大約 37310
妳book床位個陣 問埋佢包唔包巡房費個d架~
仲有呢~
醫生會俾個預 ...


我同你諗法一樣呀!:mrgreen:
明白... 係喎,你唔講呢o的問題我都諗唔起呀!唔該o西...
其實我都諗過寫定o的問題,但我又驚醫生覺得我煩咁多問題,所以個心15/16唔知問幾多問題好... 我早過你少少見醫生,到時有咩update我上黎report比你知啦!


大宅

積分: 3104


1535#
發表於 08-1-24 13:50 |只看該作者

回覆 #1528 lokyee129 的文章

我老公如果呢個星期日日有假放我就一定會捉佢陪我買衫
因為我地決定左新年會返佢大陸果面
到時一定唔可以著而家d牛仔褲
唔係實比d老人家鬧死
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1536#
發表於 08-1-24 13:50 |只看該作者

回覆 #1523 lokyee129 的文章

無錯...


大宅

積分: 1427


1537#
發表於 08-1-24 13:52 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-24 13:42 發表


睇到你形容既message都feel到係勁開心既一回事呀...
係呢,我有無記錯你係咪睇開余啟文醫生架? 因我下個星期見佢,而我準備左o的問題想問佢,我想知佢有無耐性答我架? 太多問題佢會唔會覺煩呢? 因我上次個醫生好無 ...


Don't worry, Dr. Yu is very nice and 風趣.

lokyee129 該用戶已被刪除

1538#
發表於 08-1-24 13:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


1539#
發表於 08-1-24 13:54 |只看該作者

回覆 #1524 lokyee129 的文章

哈...我媽咪同你媽咪剛剛相反,雖然佢都有叫我得閒行下,但佢唔prefect我日日咁行,坐o向屋企會好o的,早前我未知有bb買左明天容祖兒既concert,而家仲諗緊去唔去好...因為睇完好夜,就算早走少少返到屋企都要成12:00mid night,個人一定好累,但又唔想浪費喎...
lokyee129 該用戶已被刪除

1540#
發表於 08-1-24 13:56 |只看該作者

回覆 #4 phoebie 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo