立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7989
原文章由 tszyau2000 於 08-3-31 10:35 發表 好彩好彩... ..吾係kei 話亞囡就向復課第一日遲到la
原文章由 karencircle 於 08-3-31 10:30 發表 好險呀. 真係返學心情都唔同. 平日阿囡返學我會5.幾自動醒一醒, 放左咁耐假都未醒過, 今日一要返學, 今朝又5.點醒左.
水晶宮
積分: 54392
原文章由 tingchichi 於 08-3-31 10:57 發表 咁又唔會遲到. 不過就好趕啫 不過瞓瞓下都起身睇鬧鐘, 證明佢地返學, 我地做阿媽既仲緊張過 d 小朋友
原文章由 tingchichi 於 08-3-31 12:43 發表 c 啦 ~~ 現在差不多 12 點仲咁凍. 今日我俾之之著好少衫返學. 諗住尋日仲穿緊短袖衫. 今日應該唔會凍得去邊. 今日佢只穿背心裙 + 裇衫返學. 希望之之今日唔好冷親 :-| ...
公爵府
積分: 27056
伯爵府
積分: 17542
原文章由 tabo0890 於 08-3-31 13:15 發表 我隻仔今朝話涼左..自己搵件長袖底衫著 加多件冷背心.... 應該都ok卦....
積分: 16163
原文章由 reginang 於 08-3-31 14:14 發表 午安好 放左咁耐假,連我都心散埋,astha今朝都冇返學 不過又咁啱得咁橋,今朝起身之後2條a 都發燒
原文章由 reginang 於 08-3-31 14:19 發表 圈圈 吾知係咪嘞,不過今晚都係煲鐣白粥成家一齊食
原文章由 reginang 於 08-3-31 14:22 發表 其實噚晚半夜落雨已經凍左好多嘞,希望gigi同tszyau 都吾好冷親啦,最好晏d 整番杯熱0樂加薑打下底先
原文章由 karencircle 於 08-3-31 14:26 發表 整多碟炒面得唔得, 我平日都愛吃白粥, 重要唔好加鹽, 不過阿囡最怕食白粥, 次次聽見食粥就叫救命, 佢病多數食粉面.
原文章由 reginang 於 08-3-31 15:21 發表 啱啱細a 嘔到一床都係吖,即刻又要沖涼換衫換床舖,食左藥飲左d 電解質沖劑,希望佢家陣好好咁瞓一覺 mouth:
原文章由 reginang 於 08-3-31 15:23 發表 圈圈,油媽 我就like 落咸瘦肉嚟煲白粥,啖粥鮮甜好多
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy