媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 318


1521#
發表於 04-4-13 12:01 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

xxl > 換工人? 呢個做左幾耐? 聽講好似幾好架喎, 冇得留低呀?

marie > 喂! 睇唔慣你打ink文, 都係中文過隱D.

復活節day1 同婆婆2媽行街街食mum mum, day 2&3 cissy 病左, day 4 BBQ.


子爵府

積分: 14786


1522#
發表於 04-4-13 12:09 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

上星期四買咗細細粒既提子食, 恆恆好乖咁餵我食, 仲要講: "我專心俾媽咪食架" 我糾正話: "係咪專登買俾媽咪食呀?" 恆恆話係, 跟住又重覆咁講: "我專登俾媽咪食架", 又餵多粒. 我當然心花怒放, 讚佢乖啦, 佢好醒咁要我kiss佢, 我又點會拒絕呢. 錫完之後佢就紥紥跳, 仲要笑住咁講: "我好開心呀"

我聽完就梗係甜哂啦, 肯定我仲開心過佢.


複式洋房

積分: 318


1523#
發表於 04-4-13 12:13 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

重有留左today添, 一陣上山.........頂 同causeway行街街, 下晏又得番芸迪同miu miu lu.


大宅

積分: 4677


1524#
發表於 04-4-13 12:16 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸>>菲姐姐其實都ok, 所以我舊年11月已經同佢續


複式洋房

積分: 318


1525#
發表於 04-4-13 12:35 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

xxl > 梗係啦, 忻忻成個甜甜咁.


子爵府

積分: 14786


1526#
發表於 04-4-13 12:48 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Michelle: 唔聲唔聲, 俾你第一個跑出添 我怕bb小氣, 恭x說話唔多講喇, 大家心照.

你個菲姐姐何止ok, 簡直係"正".


男爵府

積分: 5370


1527#
發表於 04-4-13 12:58 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Michelle: Congratulation! 預產期幾時? 通常有時d野都一齊黎架,所以你唔好o甘頻撲喇,小心身體呀.

我黎幾日行程都一般啦.

Day 1: 起身同晴晴係屋企樓下去拍拖, 無去公園, 因為有少少落雨, 之後等Daddy放工落樓下食飯咋.

Day 2: 同晴晴去公園玩左一大輪, 訓醒晏覺就帶晴晴去太古城約埋Daddy同朋友行街食飯(我地去左有間叫翡翠拉麵, 好正, 值得推介).

Day 3: 去馬鞍山郊野公園BBQ, 之後返屋企, Daddy話落街買外買, 晴晴仲即刻拎鞋話要跟Daddy, 卒之晴晴就無著片同Daddy買外買喇.

Day 4: 同晴晴去左將軍澳寶康公園玩, 行新都城, 晴晴仲叫我買雪糕比佢食, 之後我就預備"食送"菜, 因為嬤嬤同d叔叔黎我地屋企食飯呀.

這幾天, Daddy要返工, 晴晴成日問我Daddy係邊? 我話Daddy返工搵錢錢, 之後晴晴就會講"搵錢錢買雪糕比晴晴, 晴晴好鏗意食架 "
:-D


子爵府

積分: 13774


1528#
發表於 04-4-13 12:59 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸: 小bmom可能晏晝都係度架~希望唔係得番我同wendy吹水啦~


子爵府

積分: 14786


1529#
發表於 04-4-13 13:29 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

星期六朝同恆恆去麥當當食早餐, 恆恆突然托住個腮講: "我唔開心" 我即刻好緊張咁問佢點解唔開心, 攪咗一輪, 佢叫我抱, 原來佢想我抱, 想乍下媽咪嬌姐, 嚇得我. :-P


子爵府

積分: 13774


1530#
發表於 04-4-13 13:36 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

michelle: WOW~~~
好鄧你開心呀:-P幾時係預產期呀?


子爵府

積分: 13774


1531#
發表於 04-4-13 13:47 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

星期五同妹豬單打時,唔記得佢為mud扭計喇,我唔理佢,由得佢喊!隻豬仔可以好硬頸咁坐係房門口地下,用個背脊得住我:-(
我第1次走埋佢身想抱番佢起身,佢都唔制,重用手推開我,又講話:"唔要".
如是者,我連抱兩次都唔得,我就由得佢!佢有佢喊,我坐左係梳化~

隔多一陣,我再行埋去,同佢講:"唔好再喊喇,媽咪抱番啦!",隻豬仔就冇事,只係喊得太倦,zzz左.

但比左我一個感覺係,妹豬真係好硬頸,完全唔同你妥協好似一定要大人投降先:-(佢喊時,完全只係大喊,冇要求,只係不停咁話要搵爸爸~~~


子爵府

積分: 14786


1532#
發表於 04-4-13 13:58 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu: 恆恆都一樣係好硬頸. :-(

記得有日恆恆又打媽咪, 於是乎我的咗佢去門口企, 佢兩隻腳真係好似俾釘實咁, 黏到地下實一實, 雙腳完全唔郁, 只係遞高雙手要我抱, 我離開佢一段距離踎係度同佢講, 佢只係想撲黎我度 (對腳都仲唔敢郁), 我問佢仲打唔打媽咪, 佢一味只係講: "媽咪抱". :-(

到咗禽晚, 又試因為打媽咪, 我話抱佢去門口企, 佢就攬實我唔放, 我再三問佢仲打唔打媽咪, 仲要同我講數: "行咗去果邊先講", 我讓步行咗去佢指住既地方, 佢反口唔講, 我離開佢想去既地方, 佢今次話: "行咗去果度先講對唔住". 好彩佢最後真係有同我講"對唔住".

老實講, 我一心只係諗住要佢答"唔打媽咪", 估唔到佢竟然同我講"對唔住". 依個對恆恆黎講係一大進步, 不過唔知佢下次仲肯唔肯講對唔住.


子爵府

積分: 13774


1533#
發表於 04-4-13 14:07 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

wendy: 唔..點講好呢~
應該係話,恆恆都識嗌你去抱番佢,即重係好在意你下一步既做法!但妹豬冇要求我埋佢身邊,重不停咁避開我用手抱佢果個動作tim:-(比我既感覺係件事係我唔arm,所以應該係我要讓步先得~

加上果日daddy唔係度,如果唔係,佢會更加要有靠山:-(


子爵府

積分: 14786


1534#
發表於 04-4-13 14:14 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu: 可能係妹豬自己坐係地下, 但恆恆呢, 就係我的佢過去既, 加上我地一直灌輸咗企門口係罰佢卦, 所以佢知企門口一定唔係好事. 老實講, 我都唔敢肯定恆恆係咪真係明白做錯mud, 因為佢好快又故態得萌, 我一做d唔順佢意既野, 佢就打媽咪.

咁你果日係咩情況下去抱返佢 如果你自己走過去仲話抱返佢, 就真係俾咗個訊息佢, 話你讓步囉. 你可能要諗過另一個方法去對付依個小頑固先得喇.


子爵府

積分: 14786


1535#
發表於 04-4-13 14:16 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

bk又試short short地 :-(


子爵府

積分: 13774


1536#
發表於 04-4-13 14:43 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

BK又試short short地~~

Wendy: 係呀!我隔左一陣就自動走埋去抱佢喇~因為佢已經喊到嗆哂氣,又開始咳!我真係唔敢博架!
有時都幾矛盾!你唔比佢得逞,佢自不然就會扭,佢越扭,你又要暗自提醒自己,唔可以太縱容佢,於是佢會大吵大鬧,黎到呢一步,究竟係自己企硬家妥協呢?
同埋,唔同小朋友既情緒都娼唔同,我用企硬呢招,可能work,放係第二個細路身上,可能重衰多幾錢tim:-(


伯爵府

積分: 16977


1537#
發表於 04-4-13 14:44 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

michelle,
恭喜哂wow. :-P

miu/芸迪,
小b女算唔算硬頸呢?我真係唔知. 不過佢好多時都唔肯講對唔住.呢排佢成日打我,我會教佢唔準咁做,不過問親佢知唔知呀,記唔記得呀,佢都唔會應我.不過佢喊親我都唔會理佢架,等佢死死氣咁走過黎我到,我仲要用好嚴厲


子爵府

積分: 13774


1538#
發表於 04-4-13 14:52 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

小bmom: 有時,妹豬同daddy玩,可能有時daddy唔豬佢心意,佢就發daddy肥4,喊住咁走埋我度要我幫佢,我都係好堅持要佢唔好再喊,要同daddy say sorry!佢呢d就肯,可能佢真係明白係自己錯啦~

但有時佢不停咁扭食零食,我地唔就範,佢就會惡得好緊要lu:-(

小b女都唔算太硬頸lu~


子爵府

積分: 14786


1539#
發表於 04-4-13 14:58 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

小bMom: 我都覺得小b女ok喎.

Miu: 妹豬肯同daddy say sorry都ok呀. 至於你話佢扭零食依家野, 又好難怪佢喎, 佢又點會覺得自己唔啱. 對佢黎講, 依個只不過有好簡單既要求姐, 又點會明白零食對佢無益.


伯爵府

積分: 16977


1540#
發表於 04-4-13 15:09 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu,
係law,妹豬肯say sorry都算係咁law.

miu/芸迪,
我而家覺得佢地越大就越難教law. :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo