回覆:BEAST~비스트~∀ΔΣ 5/30 [BEAUTIFUL SHOW IN HONG KONG 2015]
本帖最後由 colin72 於 15-4-1 03:20 編輯
150401 愚人節快樂!
又到4/1....韓站都喜歡玩April fools' day 的...不過經過去年BOB真係關站之後,今年好似無人再假扮關站...
不過,大家都改頭換面...耀燮泰站變恩地泰站...有斗站變經理人站...joker's 變 jh the med幫忙宣傳cafe...而我地的大網民梁耀燮xi 係好開心地成為羊羹...