夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   31


大宅

積分: 4847


1521#
發表於 15-6-8 11:31 |只看該作者

引用:Quote:wai_1981 發表於 15-6-6 11:51 係呀

原帖由 wing1388 於 15-06-07 發表
10幾年,每次都係我主動的,得不到回應時都會幾沮喪的。
做人既野唔係人地主動,就係你主動架啦。

你係情場上甘多人對你主動,但你咪一樣唔受,唔主動。
甘你情場上唔主動,咪係家庭上主動囉。
世界係公平既。

點評

SVbaby    發表於 15-6-8 13:13


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


1522#
發表於 15-6-8 13:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jessica0768+於+15-06-07+發

原帖由 wai_1981 於 15-06-08 發表
要好好休息呀!千其唔好卑自己病呀!
你都好過我呀,有得行街,過去星期日我做到一隻野甘,成個廚房洗清過 ...
玩埋今日,今晚夜機返,唔想走
myphoto.jpg




大宅

積分: 4847


1523#
發表於 15-6-8 14:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wai_1981 於 15-06-08 發表要

原帖由 jessica0768 於 15-06-08 發表
玩埋今日,今晚夜機返,唔想走
你想引死我咩!
我都好想再去日本,上次去環球都玩唔哂d野。
不過如果再去日本我想去京都多d, 我鍾意d古建築,例如清水寺,高野山,果陣上高野山完全唔想走,C6話我傻既,成鬼日話我都唔知係咪古代人,甘鬼鍾意d古代野。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


1524#
發表於 15-6-8 14:59 |只看該作者
wai_1981 發表於 15-6-8 11:26
顧庸兵都唔錯呀!
起碼用完唔洗煩,幾好呀,冇手尾跟。
哦~原來妳怕有手尾跟...

百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


1525#
發表於 15-6-8 15:00 |只看該作者
wai_1981 發表於 15-6-8 11:31
做人既野唔係人地主動,就係你主動架啦。

你係情場上甘多人對你主動,但你咪一樣唔受,唔主動。

我咪主動約咗佢父親節同佢食飯囉......
百花叢裡過,片葉不沾身。


男爵府

積分: 5711


1526#
發表於 15-6-8 15:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wai_1981+於+15-06-08+發表要

原帖由 jessica0768 於 15-06-08 發表
玩埋今日,今晚夜機返,唔想走
毒死人咩




大宅

積分: 4847


1527#
發表於 15-6-8 15:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jessica0768 於 15-06-08 發

原帖由 SVbaby 於 15-06-08 發表
毒死人咩
係喎,成日放毒引我地囉,好衰呀!


大宅

積分: 4847


1528#
發表於 15-6-8 15:35 |只看該作者

引用:Quote:wai_1981 發表於 15-6-8 11:26 顧庸

原帖由 wing1388 於 15-06-08 發表
哦~原來妳怕有手尾跟...
喂!好似你都係過來人喎。
你唔係應該更加明我咩?
更何況我根本冇諗過兵唔兵。

范[冰冰]就關我事啦,因為日日追睇;再唔係沙冰都關我事,甘鬼熱,整杯就差唔多。


大宅

積分: 4847


1529#
發表於 15-6-8 15:35 |只看該作者

引用:Quote:wai_1981 發表於 15-6-8 11:31 做人

原帖由 wing1388 於 15-06-08 發表
我咪主動約咗佢父親節同佢食飯囉......
甘咪好囉,但單獨定EX都係度?


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


1530#
發表於 15-6-8 15:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jessica0768+於+15-06-08+發

原帖由 wai_1981 於 15-06-08 發表
你想引死我咩!
我都好想再去日本,上次去環球都玩唔哂d野。
不過如果再去日本我想去京都多d, 我 ...
京都真係好靚,一定要去




珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


1531#
發表於 15-6-8 15:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SVbaby+於+15-06-08+發表毒死

原帖由 wai_1981 於 15-06-08 發表
係喎,成日放毒引我地囉,好衰呀!
毒多你一次
myphoto.jpg



點評

SVbaby    發表於 15-6-9 11:37


大宅

積分: 4847


1532#
發表於 15-6-8 16:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wai_1981 於 15-06-08 發表係

原帖由 jessica0768 於 15-06-08 發表
毒多你一次
蠔呀!
我至愛呀!

講起海鮮哩排都少煮左,C6又唔like蟹,只食蝦,下下煮都係我一個人食,都算囉


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


1533#
發表於 15-6-8 16:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jessica0768+於+15-06-08+發

原帖由 wai_1981 於 15-06-08 發表
蠔呀!
我至愛呀!
我兩個都係海鮮怪黎




大宅

積分: 4847


1534#
發表於 15-6-8 16:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wai_1981 於 15-06-08 發表蠔

原帖由 jessica0768 於 15-06-08 發表
我兩個都係海鮮怪黎
喂影d蟹來睇下好喎。


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


1535#
發表於 15-6-8 16:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jessica0768+於+15-06-08+發

原帖由 wai_1981 於 15-06-08 發表
喂影d蟹來睇下好喎。

myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


1536#
發表於 15-6-8 16:31 |只看該作者
本帖最後由 wing1388 於 15-6-8 16:31 編輯
wai_1981 發表於 15-6-8 15:30
係喎,成日放毒引我地囉,好衰呀!

其實我想問點放相上嚟㗎?係唔係要手機版先得?
百花叢裡過,片葉不沾身。


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


1537#
發表於 15-6-8 16:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jessica0768+於+15-06-08+發

原帖由 wai_1981 於 15-06-08 發表
喂影d蟹來睇下好喎。

myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


1538#
發表於 15-6-8 16:32 |只看該作者
wai_1981 發表於 15-6-8 15:35
甘咪好囉,但單獨定EX都係度?

EX次次都係度的!
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


1539#
發表於 15-6-8 16:32 |只看該作者
jessica0768 發表於 15-6-8 15:50
京都真係好靚,一定要去

好啦,咁我下個月又去!
百花叢裡過,片葉不沾身。


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


1540#
發表於 15-6-8 16:33 |只看該作者

引用:+本帖最後由+wing1388+於+15-6-8+16:31+編

原帖由 wing1388 於 15-06-08 發表
本帖最後由 wing1388 於 15-6-8 16:31 編輯
手機版最容易,電腦版要上載左先




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo