立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 87392
原帖由 Elenalan 於 15-06-16 發表 我覺得娃娃連身裙真係要十幾歲lolita feel童顏先襯得起,視乎你係咪想sell呢個look....反而娃娃top襯牛係可 ...
水晶宮
積分: 67589
原帖由 小manman 於 15-06-16 發表 我鍾意中至短身的娃娃top,所以一定唔會著legging黎襯~
原帖由 Elenalan 於 15-06-16 發表 娃娃top我通常買呢D長度。。。 呢件喺韓國買勁平,大概hkd100左右,有ruffles有暗格仔紋:
原帖由 Elenalan 於 15-06-16 發表 呢件淘寶都係百零蚊港紙,鍾意佢超大喇叭袖層層ruffles....
已刪除用户
積分: 42578
珍珠宮
積分: 35592
nsychristy 發表於 15-6-16 17:05 個時春夏裝最出事既pose, 角度同埋配撘(尤其係鞋) 啊
原帖由 小manman 於 15-06-16 發表 呢件個顏色同款,如果我著肯定c9到暈~
原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表 個時春夏裝最出事既pose, 角度同埋配撘(尤其係鞋) 啊
原帖由 jacquesau 於 15-06-16 發表 有時影相擺個post擺得好, 影出黎就會好睇好多!
積分: 74632
Elenalan 發表於 15-6-16 16:54 娃娃top我通常買呢D長度。。。 呢件喺韓國買勁平,大概hkd100左右,有ruffles有暗格仔紋:
我真係著唔到咁多層既衫
我骨架大隻, 減20lbs 都未必得
男爵府
積分: 7103
jacquesau 發表於 15-6-16 12:10 今天又係黑色囉!
原帖由 上校車 於 15-06-16 發表 本帖最後由 上校車 於 15-6-16 17:21 編輯
小manman 發表於 15-6-16 17:27 其他,簡約同多層次有唔同的靚,但好肯定多層次的衫一定蝦人著d,同比較容易出事~ ...
應該咁講, 甜美風絕對唔適合我
我人粗魯, 說話大喇喇的 (台灣朋友客氣的評語), 香港人就會話我好掘
gelmask 發表於 15-6-16 17:23 裏面件紫色好靚
Elenalan 發表於 15-6-16 17:15 我可能都師奶架,我遮住左個師奶頭之嘛
原帖由 上校車 於 15-06-16 發表 應該咁講, 甜美風絕對唔適合我我人粗魯, 說話大喇喇的 (台灣朋友客氣的評語), 香港人就會話我好掘 ...
小manman 發表於 15-6-16 17:15 個時我無諗過自拍,因為我不嬲都唔識自拍,同埋我係唔識擺pose影相的,一有部機對住自己就周身唔聚財~ 所 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy