興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


翡翠宮

積分: 87392


1521#
發表於 15-6-16 16:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-06-16 發表似

原帖由 Elenalan 於 15-06-16 發表
我覺得娃娃連身裙真係要十幾歲lolita feel童顏先襯得起,視乎你係咪想sell呢個look....反而娃娃top襯牛係可 ...
我鍾意中至短身的娃娃top,所以一定唔會著legging黎襯~


水晶宮

積分: 67589


1522#
發表於 15-6-16 16:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Elenalan 於 15-06-16 發表我

原帖由 小manman 於 15-06-16 發表
我鍾意中至短身的娃娃top,所以一定唔會著legging黎襯~
娃娃top我通常買呢D長度。。。
呢件喺韓國買勁平,大概hkd100左右,有ruffles有暗格仔紋:
1434444843997.jpg


水晶宮

積分: 67589


1523#
發表於 15-6-16 16:56 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

呢件淘寶都係百零蚊港紙,鍾意佢超大喇叭袖層層ruffles....
1434444954174.jpg


翡翠宮

積分: 87392


1524#
發表於 15-6-16 16:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-06-16 發表我

原帖由 Elenalan 於 15-06-16 發表
娃娃top我通常買呢D長度。。。
呢件喺韓國買勁平,大概hkd100左右,有ruffles有暗格仔紋:
呢個長度ok呀,件衫都唔錯,著係你身上好睇~

但如果我著應該唔係個回事,因為有機會long唔起,個兩摺可能會變too much~



翡翠宮

積分: 87392


1525#
發表於 15-6-16 16:59 |只看該作者

引用:呢件淘寶都係百零蚊港紙,鍾意佢超大喇叭袖

原帖由 Elenalan 於 15-06-16 發表
呢件淘寶都係百零蚊港紙,鍾意佢超大喇叭袖層層ruffles....
呢件個顏色同款,如果我著肯定c9到暈~


已刪除用户

積分: 42578


1526#
發表於 15-6-16 17:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Elenalan 於 15-06-16 發表呢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35592


1527#
發表於 15-6-16 17:13 |只看該作者
nsychristy 發表於 15-6-16 17:05
個時春夏裝最出事既pose, 角度同埋配撘(尤其係鞋) 啊
有時影相擺個post擺得好, 影出黎就會好睇好多!
好好過每一天......


水晶宮

積分: 67589


1528#
發表於 15-6-16 17:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Elenalan 於 15-06-16 發表呢

原帖由 小manman 於 15-06-16 發表
呢件個顏色同款,如果我著肯定c9到暈~
我可能都師奶架,我遮住左個師奶頭之嘛


翡翠宮

積分: 87392


1529#
發表於 15-6-16 17:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-06-16 發表呢

原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表
個時春夏裝最出事既pose, 角度同埋配撘(尤其係鞋) 啊
個時我無諗過自拍,因為我不嬲都唔識自拍,同埋我係唔識擺pose影相的,一有部機對住自己就周身唔聚財~

所以我個次係叫左我老公影,點知就出事了,雖然都知佢不嬲影相都非常唔ok的,完全無技巧可言,求其影左就算,我已經叫左佢唔好向下影,影到頭大身細咁,但佢影極都唔ok~

至於配搭就仲學緊,個排因為又未係好熱,所以未想著涼鞋,但著boot又太熱,同埋個時又未買休閒鞋,婆仔鞋我又著唔到,高踭鞋我又唔會著,結果著左波鞋~


翡翠宮

積分: 87392


1530#
發表於 15-6-16 17:16 |只看該作者

引用:Quote:nsychristy 發表於 15-6-16 17:05 個

原帖由 jacquesau 於 15-06-16 發表
有時影相擺個post擺得好, 影出黎就會好睇好多!
無錯,依架學到野~


水晶宮

積分: 74632


1531#
發表於 15-6-16 17:21 |只看該作者
本帖最後由 上校車 於 15-6-16 17:21 編輯
Elenalan 發表於 15-6-16 16:54
娃娃top我通常買呢D長度。。。
呢件喺韓國買勁平,大概hkd100左右,有ruffles有暗格仔紋:

我真係著唔到咁多層既衫

我骨架大隻, 減20lbs 都未必得



男爵府

積分: 7103

開心吸收勳章 畀面勳章


1532#
發表於 15-6-16 17:23 |只看該作者
jacquesau 發表於 15-6-16 12:10
今天又係黑色囉!
裏面件紫色好靚


翡翠宮

積分: 87392


1533#
發表於 15-6-16 17:27 |只看該作者

引用:Quote:Elenalan 發表於 15-6-16 16:54 娃娃

原帖由 上校車 於 15-06-16 發表
本帖最後由 上校車 於 15-6-16 17:21 編輯
其他,簡約同多層次有唔同的靚,但好肯定多層次的衫一定蝦人著d,同比較容易出事~


水晶宮

積分: 74632


1534#
發表於 15-6-16 17:36 |只看該作者
小manman 發表於 15-6-16 17:27
其他,簡約同多層次有唔同的靚,但好肯定多層次的衫一定蝦人著d,同比較容易出事~

...

應該咁講, 甜美風絕對唔適合我

我人粗魯, 說話大喇喇的 (台灣朋友客氣的評語), 香港人就會話我好掘


點評

kiki.kiki    發表於 15-6-16 22:06
Superman-GF    發表於 15-6-16 18:17


珍珠宮

積分: 35592


1535#
發表於 15-6-16 17:44 |只看該作者
gelmask 發表於 15-6-16 17:23
裏面件紫色好靚
多謝, 原本想著橙紅, 後來換咗呢件層層疊紫色, 呢個款我重有黑同白,一次過買咗3件
好好過每一天......


珍珠宮

積分: 35592


1536#
發表於 15-6-16 17:45 |只看該作者
Elenalan 發表於 15-6-16 17:15
我可能都師奶架,我遮住左個師奶頭之嘛
no, 你個眼裝好靚, 跳開舞應該化開妝, 化得好sharp....好羡慕
好好過每一天......


水晶宮

積分: 67589


1537#
發表於 15-6-16 17:47 |只看該作者

引用:Quote:小manman 發表於 15-6-16 17:27 其他

原帖由 上校車 於 15-06-16 發表
應該咁講, 甜美風絕對唔適合我我人粗魯, 說話大喇喇的 (台灣朋友客氣的評語), 香港人就會話我好掘
...
其實我同我囡個樣都好中性,朋友都話我長髮唔好睇,但我又好恨著甜美look嘅衫,出來效果變左咁樣,係咪好騎呢。。。。?
1434448008122.jpg


珍珠宮

積分: 35592


1538#
發表於 15-6-16 17:48 |只看該作者
小manman 發表於 15-6-16 17:15
個時我無諗過自拍,因為我不嬲都唔識自拍,同埋我係唔識擺pose影相的,一有部機對住自己就周身唔聚財~

所 ...
襯衫唔單單係衫, 係成個人既image, 髮型, 化妝, 手袋, 鞋, 飾物都係一體化的.....
再加埋談吐性格言行舉止....就係成個人既image....

襯衫裡面款色材質都可以好講究......

當然, 我都只係bb班.......重有排學!
好好過每一天......


水晶宮

積分: 67589


1539#
發表於 15-6-16 17:48 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

會唔會男人頭嘅老少女look?
1434448072034.jpg


已刪除用户

積分: 42578


1540#
發表於 15-6-16 17:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo