親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


洋房

積分: 164


1521#
發表於 08-11-18 11:05 |只看該作者
HI

星期日剛由台灣回來, 玩左九天, 台北呢幾日都有間中落雨, 開頭兩三日仲落得幾大. 之後我地去台中, 天氣就好好.

頭兩三天都是在台北, 同親友聚下, 去美麗華百樂園, 去動物園, 食鼎泰豐等.

第4天開車去台中, 去左埔里酒廠, 之後上清境, 住黃慶果園民宿, 環境好靚又乾淨, 老闆都好熱情, 我book的觀星閣樓天窗真的好大, 好清楚見到月亮和星星. 但夜晚真的好凍, 我覺得張被唔夠暖.

第2天去青青草原, 我地是閒日去, 無show看, 一心去餵綿羊, 點知第一次入去, 遠遠看見山下有羊, 行到入去又走哂, 鬼影都無. 行到另一邊隔住鐵絲網見到山羊和綿羊, 小朋友都餵得好開心. 後尾諗住走, 上到車遠遠見到之前行的那區d綿羊出番來, 但我同行的人又覺得算罷, 照開車走, 走到咁上下, 老公support我話不如返兜入去再搵綿羊, 於是我地又入返去, 今次成功同綿羊零距離接觸, 一嘗心願, 哈哈. 不過那天好曬, 我又忘記同小朋友塗防曬, 結果第二天曬爖左, 紅卜卜...

之後去日月潭, 坐觀光船遊覽一圈, 晚上住在日月潭青少年中心, 獨立一間小木屋, 都ok. 第二天我地去左集集車站看一看, 然後去新社看花海, 好多水果賣, 我地買左盒巨峰提子. 花海都ok幾靚, 又係好曬好熱. 跟住同親友聚聚後回台北.

台北又間中落雨, 去左淡水行街, 晚上行西門町. 第二天, 去行sogo, 台北101, 誠品等. 我地差不多5時去到101, 我覺得呢個時間幾好, 差不多日落, 跟住看埋夜景.

帶住兩個小朋友(1.5和2.5歲)去旅行真係攰過返工, 行程又不能太緊密. but anyway, 整體我好滿意.

[ 本文章最後由 miu529 於 08-11-18 11:24 編輯 ]


洋房

積分: 164


1522#
發表於 08-11-18 11:13 |只看該作者
我都搵唔到個候機室, 唔知係我搵唔到or真係closed左. 不過搵到個hello kitty育嬰室, 都好過無...


原文章由 fi-fi 於 08-11-13 13:31 發表

→ 出發到機場:Hello Kitty 候機室
- 長榮與SANRIO十月已經約滿,hello kitty彩繪客機已停航,所以我估連帶hello kitty候機室都已經closed!


洋房

積分: 164


1523#
發表於 08-11-18 11:19 |只看該作者
我都是在康是美買, nt209 , 12片裝, 一盒有2種味道, 各6片.


原文章由 Man04 於 08-11-11 19:20 發表
mama55

在台北火車站M3出口(近樓梯)地下有一間康是美,買美麗日記。

我在11月頭去買的價錢NT378(要買2盒)各10片,另有2片庄買

(NT99)買一送一。另有幾款買1包,第2包再有折。唔知現在什麼價

轉左手面也有一間誠品 ...


別墅

積分: 717

好媽媽勳章


1524#
發表於 08-11-18 13:28 |只看該作者
原文章由 miu529 於 08-11-18 11:13 發表
我都搵唔到個候機室, 唔知係我搵唔到or真係closed左. 不過搵到個hello kitty育嬰室, 都好過無...


唔係wor
我岩岩返來, 都有hello kitty 候機室, 好靚ga, 係terminal 2 , C3 登機閘口, 個到有間SANIRO 專門店添
好多人影相GA


子爵府

積分: 11547


1525#
發表於 08-11-18 15:01 |只看該作者
fionlai60,

妳可考慮去汽車餐廳呀, 小朋友應該鍾意!

原文章由 fionlai60 於 08-11-16 11:26 發表


Day1—Book車去酒店check In放行李1:30-2:30 lunch(吾知邊度食好?2:30-4:00吾知去邊?)
4:00出發坐捷運淡水站5:00到淡水6:30走(個半鐘夠玩嗎?)
7:00捷運到劍潭站士林夜市先逛逛街再食街頭小吃

Day2—9:45酒店大堂 ...


子爵府

積分: 11547


1526#
發表於 08-11-18 17:37 |只看該作者
CWLEE,

請問如果我先去美麗華, 那邊有沒有SHUTTLE直接去士林夜市呢??


原文章由 cwlee 於 08-11-17 00:26 發表
淡水得個半鐘邊夠玩。淡水捷運站有公車到漁人碼頭,個度睇日落好靚架,睇完日落你可以坐公車回淡水,你係 "老街" 下車,沿路行番去捷運站,沿途有很多小食︰魚丸、阿給、楊桃冰、燒魷魚、臭豆腐、黑糖麻薯,如果要去"菓風小鋪"買野 ...


大宅

積分: 1178


1527#
發表於 08-11-18 20:21 |只看該作者
請問有無媽咪住過『富濠飯店』

http://www.fuhauhotel.com.tw/

位置好近捷運大安站。

呢間好唔好呢?


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1528#
發表於 08-11-18 21:59 |只看該作者
美麗華是有免費穿梭巴士往返士林夜士,巴士站有開車時間表(約15分鐘一班車)。天氣好的話係摩天輪可以睇到台北市夜景。幾靚架。
摩天輪分平日票同假日票,假日票當然貴D啦,如果冇記錯,好似貴台幣50元。
美麗華穿梭巴士除往返士林(劍潭捷運站),亦有一架往返中山國中捷運站,要留意吾好上錯車。


原文章由 yatjeh 於 08-11-18 20:37 發表
CWLEE,

請問如果我先去美麗華, 那邊有沒有SHUTTLE直接去士林夜市呢??


複式洋房

積分: 342


1529#
發表於 08-11-20 14:29 |只看該作者
up~
Q Q


大宅

積分: 1178


1530#
發表於 08-11-20 15:33 |只看該作者
為何我看不到最近兩天的post??


大宅

積分: 1924


1531#
發表於 08-11-20 15:50 |只看該作者
我去5日4夜..
Day 1 10點幾到Taoyuan airport 直往宜蘭.
請問高鐵在那裏搭?車票多少錢?車程幾耐?要預先訂票嗎?

Day 2 - Day5 (2點幾機)
台北我想去動物園, 貓空, 美麗華, 淡水, 漁人碼頭, 士林夜市.
行程應該點安排?

請各位比d 意見, 我未去過, 完全無idea 應該點走..


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1532#
發表於 08-11-20 17:22 |只看該作者
miu529
返來啦....有無相睇先
我好掛住d草原

原文章由 miu529 於 08-11-18 11:05 發表
HI

星期日剛由台灣回來, 玩左九天, 台北呢幾日都有間中落雨, 開頭兩三日仲落得幾大. 之後我地去台中, 天氣就好好.

頭兩三天都是在台北, 同親友聚下, 去美麗華百樂園, 去動物園, 食鼎泰豐等.

第4天開車去台中, 去 ...


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1533#
發表於 08-11-20 20:32 |只看該作者
台北火車站內已有高鐵站,內有時間表。
由桃園機場去台北市中心約90分鐘車程。
貓空>動物園>漁人碼頭(淡水捷運站有公車前往,呢度睇日落好靚架)>淡水老街(沿路行去捷運站,由街頭食到街尾︰魚丸、阿給、楊桃冰、燒魷魚、臭豆腐、孔雀甲、呎幾2呎長的軟雪糕)
如果腳仔仲有力,殺落去士林,士林‥豪華雞排前有免費巴士去美麗華。


原文章由 MM99 於 08-11-20 18:50 發表
我去5日4夜..
Day 1 10點幾到Taoyuan airport 直往宜蘭.
請問高鐵在那裏搭?車票多少錢?車程幾耐?要預先訂票嗎?

Day 2 - Day5 (2點幾機)
台北我想去動物園, 貓空, 美麗華, 淡水, 漁人碼頭, 士林夜市.
行程應該點安排 ...


大宅

積分: 1924


1534#
發表於 08-11-20 23:25 |只看該作者

回覆 #1 cwlee 的文章

cwlee, 多謝你的介紹, 好有用..thanks much!!


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1535#
發表於 08-11-21 00:04 |只看該作者
如果有時間,你可以去"九份",由台北火車站>瑞芳>轉公車到九份,九份係一個山城,風景吾錯,而D美食都好"正",由街頭"牛肉麵"食到落街尾"芋棵",九份玩完可乘公車到"基隆",行"廟口"夜市,呢個夜市吾錯架>乘火車回台北市>係"松山火車站"下車再到"饒河夜市",因饒河夜市的"松山捷運"尚未通車,搭火車是最方便,呢個夜市有2樣野好好味,分別是"陳董排骨湯"N"胡椒餅",真係好好味。

原文章由 MM99 於 08-11-21 02:25 發表
cwlee, 多謝你的介紹, 好有用..thanks much!!


大宅

積分: 1924


1536#
發表於 08-11-21 09:48 |只看該作者

回覆 #1 cwlee 的文章

聽到我口水都流晒


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1537#
發表於 08-11-21 10:03 |只看該作者
哈哈,台灣D食物真係好好味(全家極度喜愛),如果吾怕麻煩,係最後個日,去西門町‥‥"鴨肉扁"買隻鴨帶番香港嘆(你同佢地講是帶回香港,佢地會同你整得妥妥當當,記得俾個樽入D醋,上到飛機叫空姐幫你雪起佢)真係滋味無窮。


原文章由 MM99 於 08-11-21 12:48 發表
聽到我口水都流晒


子爵府

積分: 11547


1538#
發表於 08-11-21 10:27 |只看該作者
cwlee,

thx, 妳真係好介紹啫, 聽到我都口水流....

我聽日就出發去台北喇, 睇天氣報告講而家果邊天陰有雨, 唉...希望唔好成日落啦, 如果唔係呢個假期就好無引喇....

原文章由 cwlee 於 08-11-21 10:03 發表
哈哈,台灣D食物真係好好味(全家極度喜愛),如果吾怕麻煩,係最後個日,去西門町‥‥"鴨肉扁"買隻鴨帶番香港嘆(你同佢地講是帶回香港,佢地會同你整得妥妥當當,記得俾個樽入D醋,上到飛機叫空姐幫你雪起佢)真係滋味無窮。
:kissyo ...


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1539#
發表於 08-11-21 10:33 |只看該作者
哈哈,明天出發,太好啦。祝你有個愉快假期。



原文章由 yatjeh 於 08-11-21 13:27 發表
cwlee,

thx, 妳真係好介紹啫, 聽到我都口水流....

我聽日就出發去台北喇, 睇天氣報告講而家果邊天陰有雨, 唉...希望唔好成日落啦, 如果唔係呢個假期就好無引喇....

...


大宅

積分: 1924


1540#
發表於 08-11-21 10:55 |只看該作者

回覆 #3 cwlee 的文章

鴨肉扁係西門町邊間買?舖頭咩名?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo