跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7164


1521#
發表於 08-10-29 23:52 |只看該作者
day 上day落,真辛苦
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:47 發表
Cash ma 今日要北上嘛 !


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1522#
發表於 08-10-29 23:53 |只看該作者
咪係囉, 仲好過我哋呢 d 打工仔呀 !

原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:51 發表
上次海嘯發生後,我才有這個想法,佢地仲可以年年去旅行


大宅

積分: 2088


1523#
發表於 08-10-29 23:54 |只看該作者
返左一個月學都未夠既曳妹,今朝懶床時,我叫佢起身,佢景然對眼都未開就叫 'it's saturday, no school, sleeping′

你話系米比佢激到好嬲又好笑


男爵府

積分: 7164


1524#
發表於 08-10-29 23:55 |只看該作者
唔駛做有錢駛,唔正常咪唔正常,我都係諗下,點教下一代
原文章由 winwin815 於 08-10-29 23:51 發表
我話"正常既", 呢對夫妻, 明顯係唔正常個d啦


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1525#
發表於 08-10-29 23:55 |只看該作者
嘩...hehe好叻呀

原文章由 cookiengau 於 08-10-29 23:54 發表
返左一個月學都未夠既曳妹,今朝懶床時,我叫佢起身,佢景然對眼都未開就叫 'it's saturday, no school, sleeping′

你話系米比佢激到好嬲又好笑
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1526#
發表於 08-10-29 23:55 |只看該作者


好叻女呀 !

原文章由 cookiengau 於 08-10-29 23:54 發表
返左一個月學都未夠既曳妹,今朝懶床時,我叫佢起身,佢景然對眼都未開就叫 'it's saturday, no school, sleeping′

你話系米比佢激到好嬲又好笑


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1527#
發表於 08-10-29 23:56 |只看該作者
hi .... 番左黎啦 , 不過 reply 緊 email 咋 !!

你地講咩單親 x 綜援呀 ?? 有咩橋教下我啦 ....
我都想唔 do , 有阿爺養就好啦 !!

日日遊山玩水 , 日上 3 竿 ..... 正呀 !!

原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:47 發表
Cash ma 今日要北上嘛 !


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1528#
發表於 08-10-29 23:57 |只看該作者
"翹" 埋雙手, 等政府養囉 !

原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:55 發表
唔駛做有錢駛,唔正常咪唔正常,我都係諗下,點教下一代


大宅

積分: 2088


1529#
發表於 08-10-29 23:57 |只看該作者


我重有多鞋花,文文中意無?可以比多幾個你,不過無mickey!

原文章由 winwin815 於 08-10-29 23:55 發表
嘩...hehe好叻呀


男爵府

積分: 7164


1530#
發表於 08-10-29 23:59 |只看該作者
佢咁蠢架,sat 梗係要早起出街玩,峰峰一聽到唔駛返學立即彈起身要去玩
原文章由 cookiengau 於 08-10-29 23:54 發表
返左一個月學都未夠既曳妹,今朝懶床時,我叫佢起身,佢景然對眼都未開就叫 'it's saturday, no school, sleeping′

你話系米比佢激到好嬲又好笑


大宅

積分: 2088


1531#
發表於 08-10-30 00:00 |只看該作者
大家明白今日唔系saturday無?!
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:55 發表


好叻女呀 !


男爵府

積分: 7164


1532#
發表於 08-10-30 00:01 |只看該作者
你唔好諗,你有樓點拿綜援
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 23:56 發表
hi .... 番左黎啦 , 不過 reply 緊 email 咋 !!

你地講咩單親 x 綜援呀 ?? 有咩橋教下我啦 ....
我都想唔 do , 有阿爺養就好啦 !!

日日遊山玩水 , 日上 3 竿 ..... 正呀 !!

...


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1533#
發表於 08-10-30 00:01 |只看該作者
有有有 ...

好似 "豬乸" 噤生多幾個出嚟, 無奶粉錢, 無錢讀書都唔緊要, 阿爺果樹話攞就攞架啦 !

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 23:56 發表
hi .... 番左黎啦 , 不過 reply 緊 email 咋 !!

你地講咩單親 x 綜援呀 ?? 有咩橋教下我啦 ....
我都想唔 do , 有阿爺養就好啦 !!

日日遊山玩水 , 日上 3 竿 ..... 正呀 !!

...


男爵府

積分: 7164


1534#
發表於 08-10-30 00:02 |只看該作者
hehe 仲有冇打同學仔?
原文章由 cookiengau 於 08-10-30 00:00 發表
大家明白今日唔系saturday無?!


大宅

積分: 2088


1535#
發表於 08-10-30 00:03 |只看該作者
傻啦cash媽,你點會有資格﹗乜你sunday可以訓到日上 3 竿 ?﹗好jealous,我好耐未試過訓過10:00!

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 23:56 發表
hi .... 番左黎啦 , 不過 reply 緊 email 咋 !!

你地講咩單親 x 綜援呀 ?? 有咩橋教下我啦 ....
我都想唔 do , 有阿爺養就好啦 !!

日日遊山玩水 , 日上 3 竿 ..... 正呀 !!

...


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1536#
發表於 08-10-30 00:03 |只看該作者
文 ma,

甘唔好話呃 ..... 你而家真係無野做 , 又係單親
都應該夠料申請架 ?

如果得既真係幫補下都好 wor 無謂比 d 大陸
喱攞哂麻


原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:44 發表
單親呃綜援, 妳都諗到, 係得嘅 !


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1537#
發表於 08-10-30 00:03 |只看該作者
但係 hehe 諗到 saturday, no school, sleeping ~!

好醒吓喎 !

原文章由 cookiengau 於 08-10-30 00:00 發表
大家明白今日唔系saturday無?!


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1538#
發表於 08-10-30 00:03 |只看該作者
文文鐘意架, 不過你唔留返, 下年都用得嘛

原文章由 cookiengau 於 08-10-29 23:57 發表


我重有多鞋花,文文中意無?可以比多幾個你,不過無mickey!
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1539#
發表於 08-10-30 00:04 |只看該作者
yes, 佢轉數好快喎

原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:03 發表
但係 hehe 諗到 saturday, no school, sleeping ~!

好醒吓喎 !
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1540#
發表於 08-10-30 00:05 |只看該作者
he ma,

sunday ... 如果我 hb 肯頂一陣 , 都有可能 9:30 先
起身架 !!

不過 cash 多數係 aunty off 既日子比 morning
call 我地 , 8:00 度自然會醒架啦 !!

原文章由 cookiengau 於 08-10-30 00:03 發表
傻啦cash媽,你點會有資格﹗乜你sunday可以訓到日上 3 竿 ?﹗好jealous,我好耐未試過訓過10:00!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo