想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10672


1521#
發表於 04-9-3 17:25 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imc0_0,

886. 星期一見啦。。


子爵府

積分: 13990


1522#
發表於 04-9-3 17:25 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0,

byebye


男爵府

積分: 7321


1523#
發表於 04-9-3 17:27 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnieyiu
我只like包鮮蝦或加冬姑,仲有菜肉雲吞,偶而會失敗,整得'鞋鞋i'地.唔係high high地. :lol:

honey call me今晚出去食,同你地 chat多陣買野煲湯.預兩至兩個半鐘.


男爵府

積分: 6610


1524#
發表於 04-9-3 17:27 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流



All sister bye bye la!!!




子爵府

積分: 13990


1525#
發表於 04-9-3 17:27 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnieyiu 寫道:
係呀,上次我好吾開心,係到咸,估吾到隻野到倍佐我咸。。攪到我又咸又笑!!


winnie,

妳個外國人老公好感性ar


男爵府

積分: 7321


1526#
發表於 04-9-3 17:28 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0
88la


子爵府

積分: 10672


1527#
發表於 04-9-3 17:29 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

Shirley,

您兩公婆真係好架唶,日又可以燦檯腳,夜又可以燦檯腳。。真係羡殺旁人喇 :wink: :wink:

660203shirley 寫道:
winnieyiu
我只like包鮮蝦或加冬姑,仲有菜肉雲吞,偶而會失敗,整得'鞋鞋i'地.唔係high high地. :lol:

honey call me今晚出去食,同你地 chat多陣買野煲湯.預兩至兩個半鐘.


子爵府

積分: 10672


1528#
發表於 04-9-3 17:30 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe,

佢吾當自己係鬼佬架,成日話自己係香港人。比佢激死呀。


子爵府

積分: 13990


1529#
發表於 04-9-3 17:31 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley, winnie, 911

我收工la, 妳地慢慢chat la

911 記得溫書ar


男爵府

積分: 7321


1530#
發表於 04-9-3 17:32 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

everybody
我都閃啦.夜的攪埋煲湯先chat la.886


子爵府

積分: 10672


1531#
發表於 04-9-3 17:33 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

喂~~~各位,我都收工喇。聽日或者下星期一再 8 啦。 :mrgreen:


伯爵府

積分: 16200


1532#
發表於 04-9-3 17:42 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

660203shirley 寫道:
ew911
失踪的人兒又回家啦. :lol: :lol:
送比你........... 今期的幸運兒係......
911 ar,得獎係一個精靈可愛....睇吓先......囝黎嫁.


shirley,

好開心! 首先我要多謝我嘅父母..再多謝一班bk姊妹支持...我會好好照顧囝囝... cry cry (好感動呀!)


男爵府

積分: 7321


1533#
發表於 04-9-3 18:38 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911
好high呀,個個走晒你先到,下次點約你呀.


伯爵府

積分: 16200


1534#
發表於 04-9-3 18:43 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

哎呀!公司多野做! 好彩有個妹妹仔幫手jar! :mrgreen:


男爵府

積分: 7321


1535#
發表於 04-9-3 18:49 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911
唔緊要啦,你快的倣完野返屋企好過啦,又要8點先走呀,
見你未走,chat 多一陣,我等緊honey call出去食dinner,我估都係8點後,而家煲緊湯.
最衰我地幾個住得0甘遠呀,如果唔係,可以煲埋你地個的,你地又可以幫我整定的餸,唔使食黎食去都係果的,諗下都係近jojoe好,佢多數煮飯食.


伯爵府

積分: 16200


1536#
發表於 04-9-3 18:58 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

多謝你陪我呀! (好感動)

我只係等我老公jar...... 好彩唔係要今日開工....如果唔係又錯失機會la.


男爵府

積分: 7321


1537#
發表於 04-9-3 19:06 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911
點呀你唔早的走,返去煮飯呀.飯可以唔煮,煲下湯呀,你同honey成0甘夜,要煲下清熱下火湯.


伯爵府

積分: 16200


1538#
發表於 04-9-3 19:21 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

我可能陪佢食飯, 跟住回家先!


子爵府

積分: 13990


1539#
發表於 04-9-3 20:45 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911 寫道:
[quote]
660203shirley 寫道:
ew911
失踪的人兒又回家啦. :lol: :lol:
送比你........... 今期的幸運兒係......
911 ar,得獎係一個精靈可愛....睇吓先......囝黎嫁.


shirley,

好開心! 首先我要多謝我嘅父母..再多謝一班bk姊妹支持...我會好好照顧囝囝... cry cry (好感動呀!)
[/quote]

:lol: :lol: :lol: :lol:


伯爵府

積分: 16200


1540#
發表於 04-9-3 22:54 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojobebe & shirley,

講這段字時.....我真係覺得我自己真係 bingo 左... so happy but 我現在睇緊自己 temp record...擔心明天都未必會 +ve. +ve 之後當晚開工 / 明早好...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo