懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1521#
發表於 08-12-8 23:24 |只看該作者
我在贊育做, 星期六第一次產檢時約了唐氏檢查. 你係高齡, 相信威爾斯第一次產檢時都會幫你約, 但視乎有無位, 無位都要自己做. 贊育本來都無位, 個姑娘幫我加位ja

原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-7 19:02 發表

我星期五去左威爾斯登記, 而我在網book 左 oscar. 但威爾斯未
cfm booking.. oscar..您呢?


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1522#
發表於 08-12-8 23:28 |只看該作者
如果父母都有, 咁bb就有1/4機會有重型地中海貧血, check清楚先啦
原文章由 jojoebady 於 08-12-8 12:48 發表

死啦...我好擔心...我有BB前我同C6都無做過任何血既檢查,我聽C6講佢好似有輕微地中海貧血...超擔心...排政府又要等到1月20日先睇第一次產檢...如果我有都地中海貧血...咁對BB有咩影響架???

...


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1523#
發表於 08-12-8 23:35 |只看該作者
唔好擔心啦, 會影響bb架. 就算兩個都有地貧, 都有機會生個健康bb. 加油

原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-8 17:04 發表

多謝你呀waffle
弊就弊在我地唔知道自己有無地貧
個result又要成兩個禮拜先出
呢段時間又要擔心...
如果等咁耐等到出黎係壞消息
我就 ...


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1524#
發表於 08-12-8 23:38 |只看該作者
原來咁多人同我一日生
原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-8 20:56 發表

希望無漏到任何媽媽啦
暫時有57位09年7月媽媽
1/7 nono76, hkgalcarrie, hello_mimi, PEGGYMON, Mandy45
2/7 sheetaada, wahahali, QQTAFFY
3/7 TY33819, yykchris
4/7 waffle, CCWai, tangmi, heidifsl, Y ...


大宅

積分: 1065


1525#
發表於 08-12-8 23:39 |只看該作者
Mrs_b_lam,

妳好勁呀~


原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-8 20:56 發表
希望無漏到任何媽媽啦
暫時有57位09年7月媽媽
1/7 nono76, hkgalcarrie, hello_mimi, PEGGYMON, Mandy45
2/7 sheetaada, wahahali, QQTAFFY
3/7 TY33819, yykchris
4/7 waffle, CCWai, tangmi, heidifsl, Y ...


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1526#
發表於 08-12-8 23:42 |只看該作者
流啡係小事, 最緊要唔好流紅, 多d休息, 放鬆. 我流血流了4wk, 休息食藥就好了. add oil

原文章由 caca06 於 08-12-8 20:31 發表

今早去洗手間時,見到張紙巾有少少啡色,於是即刻去左c+度睇急症,醫生話我作小產,開左d安胎藥比我,叫我休息1個星期
而家個心又唔開心,但係又要叫自己開心d,唔想屋企人擔心
希望小bb同我一齊努力! ...


洋房

積分: 286


1527#
發表於 08-12-8 23:50 |只看該作者
今日由於勁頭暈, 所以提早去左睇婦科; 不過好彩, 一切都算正常!

我既預產期係7月19號, 而家BB既size 係 8 weeks, 1.6 cm, 心跳171bpm; 上次見到BB只係好似一粒豆(已有心跳), 但今次好似一粒腰果, 見到頭, 身, 手同埋腳仔, 不過唔係太清楚... 覺得好得意!

醫生話我肥得太多, 已經肥左成6磅, 醫生叫我每餐要食少D, 唔可以重得太快!


複式洋房

積分: 373


1528#
發表於 08-12-9 00:13 |只看該作者
waffle

我自己 book 左威爾斯做oscar. 今天已 cfm 左1/5 做.要$1300
您做幾錢


原文章由 waffle 於 08-12-8 23:24 發表
我在贊育做, 星期六第一次產檢時約了唐氏檢查. 你係高齡, 相信威爾斯第一次產檢時都會幫你約, 但視乎有無位, 無位都要自己做. 贊育本來都無位, 個姑娘幫我加位ja

...


複式洋房

積分: 373


1529#
發表於 08-12-9 00:16 |只看該作者
Mrs lam

我都係架..我係16/7. ha ha..


原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-8 23:05 發表
哇~暫時有59位09年7月媽媽lu
caca06媽媽,加埋妳啦
1/7 nono76, hkgalcarrie, hello_mimi, PEGGYMON, Mandy45
2/7 sheetaada, wahahali, QQTAFFY
3/7 TY33819, yykchris
4/7 waffle, CCWai, tangm ...


複式洋房

積分: 373


1530#
發表於 08-12-9 00:21 |只看該作者
mrs b lam

咁您幾時攪過 event 出來玩下傾下, 不過唔知d 準媽媽會唔會出來
ha ha..


原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-8 21:17 發表
邊係呢,無聊無野做
唔好意思添呀,打錯左你個名


複式洋房

積分: 373


1531#
發表於 08-12-9 00:27 |只看該作者
威記好似即是有 report(may be wait 2 hours)


原文章由 Jcat 於 08-12-8 16:06 發表



聽人講係得架, 不過威記又唔係平, 又鬼死咁full, 你點解要選在威記照oscar?


複式洋房

積分: 373


1532#
發表於 08-12-9 00:33 |只看該作者
唔係, 做 oscar 唔一定休係威記生,都可以book. ($1300), 好似係即日知 result( but wait around after 2 hours)


原文章由 tsingmao 於 08-12-8 08:36 發表
唔係住果區都可以book?


大宅

積分: 3344


1533#
發表於 08-12-9 08:09 |只看該作者
做oscar 唔係政府一定幫你做咩(重諗住免費)? 我去過仁安都係 1600 o乍, 早知約埋la.. 下次要1月5日sin 覆診到時係咪太遲ar?
到時應該11週幾la...

原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-9 00:33 發表
唔係, 做 oscar 唔一定休係威記生,都可以book. ($1300), 好似係即日知 result( but wait around after 2 hours)


男爵府

積分: 5132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1534#
發表於 08-12-9 08:21 |只看該作者
早晨
而家有60位媽媽啦!
1/7 nono76, hkgalcarrie, hello_mimi, PEGGYMON, Mandy45
2/7 sheetaada, wahahali, QQTAFFY
3/7 TY33819, yykchris
4/7 waffle, CCWai, tangmi, heidifsl, Yankii
5/7 cat-hole
7/7 Yungmama
8/7 JOEY0623, lamca, ChristieMing, familylam
9/7 luijamie, jomiwan, Tung.Tung.Mimi, snoopy0520
10/7 makfr, Bean0602
11/7 chachalai, acok
12/7 syvivi, bopuimama, yskaren, 心心相印
13/7 ~yellow~
14/7 CowCow2009, HoHoHo2008
15/7 cadencetse
16/7 Jcat, Monkey25, 靚爆鏡媽咪
19/7 wchBB, vincentoby, janicepy
20/7 crystalpui, 小米媽, KT二少奶
22/7 joey0419, winnie312, BB_CHAN, marie2008
24/7 kc1624ss, tsingmao
26/7 himuimui, Phoebe.T, dollselina
27/7 eeee
28/7 aprilcpf(孖B), caca06
30/7 mrs_b_lam


男爵府

積分: 5132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1535#
發表於 08-12-9 08:25 |只看該作者
好呀好呀 我份人最鐘意無時停,搞呢樣搞o個樣,c6成日話小B都怕o左我!
我就黎返HK,到時可以gathering!
如果真係搞,有邊幾個會去呀?去邊同做咩好呢?
原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-9 00:21 發表
mrs b lam

咁您幾時攪過 event 出來玩下傾下, 不過唔知d 準媽媽會唔會出來
ha ha..


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1536#
發表於 08-12-9 08:37 |只看該作者
Mrs. B Lam,

你好厲害喔! Million thanks.
quote]原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-8 22:30 發表
希望無漏到任何媽媽啦
暫時有57位09年7月媽媽
更新o左啦~
1/7 nono76, hkgalcarrie, hello_mimi, PEGGYMON, Mandy45
2/7 sheetaada, wahahali, QQTAFFY
3/7 TY33819, yykchris
4/7 waffle, CCWai, tangmi, h ... [/quote]
    


大宅

積分: 3344


1537#
發表於 08-12-9 09:32 |只看該作者
咁要睇出黎d 人想做咩la. 例如一齊睇bb o野...咁la.

原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-9 08:25 發表
好呀好呀 我份人最鐘意無時停,搞呢樣搞o個樣,c6成日話小B都怕o左我!
我就黎返HK,到時可以gathering!
如果真係搞,有邊幾個會去呀?去邊同做咩好呢?
...


等待驗證會員

積分: 240


1538#
發表於 08-12-9 09:42 |只看該作者
好耐冇上黎啦,真係好左好多媽媽呀 ,我今日arm arm10week,預產期應該都係11/7.我到而加都仲好緊張,冇計啦,因為兩年前小產左一次到而加先有.其實d人成日話唔好拎重野,其實點先叫重呀,攪到我放多d野落個手袋度到驚驚地呀 ,請問各位最重時攞d咩架???


別墅

積分: 809


1539#
發表於 08-12-9 10:07 |只看該作者
原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-8 17:13 發表
你有我做伴,唔怕...
你起媽都知幾時做檢查
我仲未有日期...又要準備飛返香港...今日c6先arm arm走左
你幸運過我好多架啦



你 c6 幾時返呀﹖得你一個.. 萬事小心啦.. 著多件衫.. 唔好餓親之類呀..


大宅

積分: 1011


1540#
發表於 08-12-9 10:08 |只看該作者
原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-9 08:25 發表
好呀好呀 我份人最鐘意無時停,搞呢樣搞o個樣,c6成日話小B都怕o左我!
我就黎返HK,到時可以gathering!
如果真係搞,有邊幾個會去呀?去邊同做咩好呢?
...



支持你~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo