媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 708


1521#
發表於 04-10-2 01:39 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]HAPPY BIRTYDAY TO 維維

唔好意思, 黎唔到維維既生日會


大宅

積分: 1082


1522#
發表於 04-10-2 02:03 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=x-large]維維, 生日快樂!
[img align=left]http://www.kariskoo.com/DSCN6281_1.jpg[/img]


大宅

積分: 2678


1523#
發表於 04-10-2 02:09 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=xx-large]維維~9月第一美男孩:生日快樂,孝順媽咪、爸爸,聰明伶俐,高人一等,節節領先! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 3239


1524#
發表於 04-10-2 03:06 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=x-large]祝靚仔維維越來越靚仔, 生日快樂, 身體健康
joanna,
要沛尊出市區讀, 咁變住邊呀? 我個friend 剛9月比囝囝返nursery, 佢都要請上午同bb 返學, 而家習慣左了, 咁你係咪決定救世軍? 我個friend 係報保良局, 佢話幾好喎

nmc2003,
N1 ~ N4 係至6歲咪剛踏住k3, 我唔係好明, n 同 k的關係, 係咪if 讀n 就一路讀到尾, 而唔係好似沛尊咁, 讀一年 n , 跟住讀 k1呢?

mabel_leung,
咁邊d 叫有名的playgroup?


複式洋房

積分: 354


1525#
發表於 04-10-2 09:30 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

曉晴 寫道:
nmc2003,
N1 ~ N4 係至6歲咪剛踏住k3, 我唔係好明, n 同 k的關係, 係咪if 讀n 就一路讀到尾, 而唔係好似沛尊咁, 讀一年 n , 跟住讀 k1呢?


Put it this way:

Path 1: (n1) -> K1 -> K2 -> K3, then primary school
Path 2: n1 -> n2 -> n3 -> n4, then primary school

Kindergarden are governed by Education department whereas Nursery are monitored by Social welfare department. Different regulation and different emphasis.
E.g. Nursery must has its own kitchen, teacher/student ratio 1:14.

Unless you want to apply those famous private primary schools, there should be no different whether your kids are studied in KG or nursery.

救世軍 has both kindergarden and nursery and are using different teaching methods.

For some 救世軍 nursery, they claim it takes two years to accept an applicant due to the long waiting list as they accept applications once the BB has birth certificates.

囡囡叫文文,2003年九月五號出世。:-) 出齊廿隻牙仔啦
5/09/03 3.00kg   22/03/07 15.0kg, 97cm
囝囝叫熙熙,2005年六月廿五號出世。:-) 出咗 16 隻牙仔

25/06/05 3.00kg, 51cm   22/03/07 12.7kg, 7xcm


大宅

積分: 1929


1526#
發表於 04-10-2 09:38 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]靚仔維維: 祝你永遠都咁靚仔! 身體健康!
[size=large]最緊要孝順父母呀!
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


大宅

積分: 1929


1527#
發表於 04-10-2 09:50 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Guggi,

多謝你既意見呀…其實我最擔心佢d大大問題…
或者下個星期要問下姑娘喇…因為佢下星期打針了!
睇下姑娘可唔可以幫到我啦…

bridie,

係囉!! 我知道d玩具係邊個細路仔玩過…佢健康…
無問題! 但最慘我都唔知d野係邊到黎!
佢話就話人比唧…我點知係咪真???
雍亭張床仔都係人比架! 之前訓個果又係女仔…
健健康康…張床仔又新淨…我都唔介意比雍亭再
訓啦!! 唉……但依家…真係比佢吹脹~

Joanna,

其實你都唔係變態呀!! 我都唸得好長遠架!
我又係幫雍亭報左n1喇! 係屋企附近~
因為都係唔想佢咁細個搭校車~
但到k1我就會幫佢轉一間我鐘意既學校~
但要搭校車…不過其實都係番北角架咋!
我唔想去太遠…我帶過雍亭上去學校(n1),
佢好鐘意個到呀! 玩到唔願走…我同佢講:
媽咪走喇! 你唔走呀? 我走啦! 拜拜~
佢竟然真係同我拜拜呀!

我都問過我老公…點解你亞媽咁堅架?
搵搵埋埋d錢都無時間洗架喎!
佢話福建女人係咁架喎~ 一味做~
唔識嘆架!
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


禁止發言

積分: 9659


1528#
發表於 04-10-2 10:18 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6458


1529#
發表於 04-10-2 10:50 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]靚仔維維~生日快樂,快高長大,身體健康


禁止發言

積分: 9659


1530#
發表於 04-10-2 10:54 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2655


1531#
發表於 04-10-2 11:09 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

winnie,
<蜆殼粉>﹐點解無蜆殼﹖﹖係喎﹐甘點解呀﹖

bbcutie﹐
你99真係事業型女姓﹐我死鬼99都係架﹐
領願返工唔做家務﹐唔湊細路﹐佢話返工HAPPY D 喎﹗
如果間廠唔係搬上大陸﹐佢都唔會退休﹐
哎~~但我99真係辛苦命﹐退休無耐就唔係到啦﹐
無乜嘆過世界:cry:
你99做得甘辛苦﹐真係要對自己好D MA﹐
當我想買野既時候﹐就同自己講﹐
又要湊仔﹐又要返工﹐買D野比自己當獎勵﹐
唔過份﹐甘就去買﹐哈~~~當同自已有個交代 :mrgreen:


洋房

積分: 338


1532#
發表於 04-10-2 11:11 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]維維~生日快樂,身體健康~


男爵府

積分: 6458


1533#
發表於 04-10-2 11:47 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey, 原本是的, 但因為尋日去左小熊國&睇煙花一day, e+散左,抱吾到希霖所以都係叫工人帶佢黎銅鑼灣算吧la :-P
話說尋日4點到左尖東,果時都無咩人諗住同2個女學"自由行"禁係尖東海旁浪漫下la, 無耐行到小熊國la, "e"見到寫住全日免費,禁我緊諗起"吾蝕低&吾執輸"心態落去見式la 真係吾錯"吾使$"入場 :-P 入面有幾程遊戲機玩架, 有一種單車, 我大女好鐘意玩只要坐上去不停"採"佢會向上升架, 大女玩得好開心,同埋現場有表演我大女都有上台跳舞, 遲d 過2日等老公post d相上黎比大家睇, 好la 到7點玩完諗住同d女上去搵個靚位睇煙花, 嘩 "封哂路喎"我lee個"大鄉里"好耐未出去尖東威law, 如來+下興"封路"架, 禁死la去邊好la, 為有見步行步la, 一路行希霖訓左, 希敏就問我la"媽咪返屋企la,我好倦la, 吾去睇la" 我為有同佢講e+咪走law,不過都要行去law車架麻, 沿路行特然一下"澎澎"希敏成個人攬住我話好驚喎, 同時好多人大叫, 佢話好嘈呀媽咪快d走la, 好似十足走火警禁, 希霖都未嚇醒bor ?-( ?-( 我想佢一定好眼訓la, 我d死吾蝕低心態又黎la, 咪捉住好緊張架希敏帶佢去一邊可以望到煙花的地方睇下la, 黎到無理由咩都吾睇就走架, 佢睇左5分鐘到, 佢都係話同一句對白, 媽咪走la有咩好睇喎 :evil: :evil: 激死我la< 我原本抱住一心想佢感受一下現場氣氛架麻, e+無la, 算數下次都係去"奧海城"奶奶屋企睇, 坐低舒舒服服 :-P


禁止發言

積分: 9659


1534#
發表於 04-10-2 12:08 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2655


1535#
發表於 04-10-2 12:38 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,

琴日同你情況一樣﹐阿仔好晏先訓晏覺﹐
陪訓連自己都訓埋﹗都諗住去海運個邊行下﹐
點知老公話又海運﹐星期3咪去過囉﹐又去﹐
鋪頭D人都應得你啦﹐齋睇無買﹐甘咪唔去囉﹗
但琴日朝早去和黃公園﹐熱到嘔﹐又晒﹐
但發覺阿仔大個左好多﹐樣樣野都敢玩﹐
又唔怕跌﹐又唔怕高﹐係甘爬上D SIR 滑梯﹐
好似追狗呀﹗仲要係一隻癲狗仔呀?-(

ivy,
勁呀﹗一拖2出街﹐仲可以自己開埋車﹐
仲要去D勁多人D地方﹐好似SUPER WOMEN
bbcutie 你要學下啦


男爵府

積分: 6458


1536#
發表於 04-10-2 12:43 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

哎呀 我全文都無交代過我老公個名係到tim, 令大家有所誤會呀 :-P, 緊係有同隻lo去la,吾係我點會帶佢地2個去禁多人地方呀, 去葵芳&荃灣食茶就得, 不過e+都少左la, 因為真係好倦死得人架

joey, 佢架單車要$架, $10一次, 其它都要$架, 只係入場免費炸


別墅

積分: 606


1537#
發表於 04-10-2 12:43 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)



[size=large]Happy Birthday to Handsome ....

[size=x-large]handsome 維維


別墅

積分: 606


1538#
發表於 04-10-2 13:00 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

pekkleyin & 各位,
維維係我o地bb呢一年最後一個生日, 經過一輪的祝福,祝賀,
我o地又要出年2005再say HAPPY BIRTHDAY 啦!
pekkleyin, 同維維玩得開心d呀!


mable_leung, ivy,
我老公又係要話帶沛尊去睇煙花呀, 不過我唔多贊成, 咁佢
咪聽我話囉, "我個仔, 一定驚", 如果"嚇一嚇", 真係有排攪
o架, 仲有呀, 學ivy 咁, 唔係一驚就可以走得+嘛, o個一段
路, 嚇餐死.

mable_leung,
你參加的講座係咪前一排介紹bk o個個??
咁其實介紹o個間, 係咪sale 佢自己的playgroup or n1?
邊d係好的playgroud?
thank you!

bbcuite,
你住北角, 我都估到你老公係福建人啦! (馬後炮 :lol: )
我返工見唔少, 好"老土", 唔聽人講, 死"固固", 成隻牛咁,
北角街市全部都係呢d福建人. (我唔係話你99, 我係形容
我見的福建人)
你都同雍亭報o左n1, 咁係咪足2歲即刻讀呢?
我都係想個"老土", "怕羞"的沛尊獨立d, 學習群體生活.... :-P


禁止發言

積分: 4796


1539#
發表於 04-10-2 13:05 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5015

好媽媽勳章


1540#
發表於 04-10-2 13:07 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]HAPPY BIRTYDAY TO 維維! 祝身體健康! 快高長大!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo