跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24274


1521#
發表於 04-12-6 19:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Pekkle:
我就算入返去Ticker Central 整都整唔番喎!
由佢先.希望聽日冇事啦!!


侯爵府

積分: 24274


1522#
發表於 04-12-6 19:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

想想地幫亞仔轉餵奶時間由3hr==>4hr!
不過佢好準時3/6/9/12點就喊要食
好難轉添!
因為唔想到我返工時先轉
奶奶同BB都會好難適應
點好? ?-( ?-( ?-(


子爵府

積分: 12555


1523#
發表於 04-12-6 19:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
你唔好咁話自己啦,雖然我未見過你,但我諗你未至於肥到200磅掛。 :mrgreen:

我未去買呀!我老公都唔俾我出街,:-| 我諗要到滿月後至可以去買。係呢我之前係新港城見到有間舖,賣longchamp呢隻款嘅袋,個名好似係zooh唔係好記得點串,同唔同一款嚟o架,佢賣$199喳喎。?-(
[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 33190


1524#
發表於 04-12-6 19:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
想想地幫亞仔轉餵奶時間由3hr==>4hr!
不過佢好準時3/6/9/12點就喊要食
好難轉添!
因為唔想到我返工時先轉
奶奶同BB都會好難適應
點好? ?-( ?-( ?-(

ELISE半夜已自行調節到4-5hrs食奶.
日頭多數都3-3.5hrs, 除非佢晏左訓啦.
如小謙謙食到4oz, 你夜晚可拖下時間.
日頭你可照返你個pattern.

呢幾日elise好熱氣, 塊面紅晒, 有一點點.
我用左4oz powder + 5oz water
elise都飲得晒 :mrgreen: 但佢依然會定時起身飲奶 :wink:


子爵府

積分: 12555


1525#
發表於 04-12-6 19:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

哈哈哈!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

kyleung 寫道:
[quote]

你真係好捨得呀!!
差兩蚊就成"差"野!好肉赤啫!! :-( :-(
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1526#
發表於 04-12-6 19:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car man,

5oz water 係分開一日分餐嚟餵,定一餐餵 5oz water 呀。

pekkle女 寫道:
[quote]

呢幾日elise好熱氣, 塊面紅晒, 有一點點.
我用左4oz powder + 5oz water
elise都飲得晒 :mrgreen: 但佢依然會定時起身飲奶 :wink:
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


1527#
發表於 04-12-6 19:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,,,,,,,我大力B都係飲5OZ先開始4個鐘食一次,

你地仲有用肚COOL呀,我日日訓之前都會"諗"下用咋,都收埋左好耐LO,不過我個肚都好似重有4個月咁,, 又有肚文, :cry: 買邊隻cream茶好呀.??


子爵府

積分: 12555


1528#
發表於 04-12-6 19:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
唔好一次過轉4hr,3.5hr開始慢慢至4hr,加多少少奶俾BB
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


1529#
發表於 04-12-6 19:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
我都係好難得咁豪一豪比自己呾,真係心痛到宜家,仲要唔啱著喎

ada,
咁我又未去到200磅,不過都有170囉

你講個間我都望過,不過d料冇longchamp咁好架....可能唔come呀


男爵府

積分: 6152


1530#
發表於 04-12-6 19:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ADA,,,,我想問,,你個條BAR張相洗吾洗cut細佢先用,定係就咁用得呀,我整黎整去都整吾到張相落去,


複式洋房

積分: 177


1531#
發表於 04-12-6 20:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我都有用緊肚cool, 出院後24hrs都帶, 但個肚仍然好似
濕水海棉咁
我都有買修身褲, 但點都著唔落
個pat大左4吋, 點算好 ?-( ?-(


子爵府

積分: 12555


1532#
發表於 04-12-6 20:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
咁都唔係好肥啫,你老公唔介意咪得囉。我老公都要我食肥D喎,佢話肥D至好,佢話滿月後開始要谷肥我呀!咁就閉喇。

係,不過依家好似冇得買。
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


1533#
發表於 04-12-6 20:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
多謝你啦,咁安慰我.......我老公緊係唔覺我肥啦,佢2百幾磅呀


子爵府

積分: 12555


1534#
發表於 04-12-6 20:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe,
我張相冇cut細喎,一按瀏覽就可以係電腦簡相。你試吓關電腦,再開至再入去整,睇吓得唔得。
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1535#
發表於 04-12-6 20:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
咁你老公同我老公咪差唔多,哈哈 哈,我老公都220磅呀! :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


1536#
發表於 04-12-6 20:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
我老公都係220呀 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


子爵府

積分: 12555


1537#
發表於 04-12-6 20:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
咁啱嘅哈哈哈! :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


1538#
發表於 04-12-6 20:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
我想問你,你咁後生就生左3個,有咩feeling呀 仲要大個2個讀小學喎


侯爵府

積分: 24274


1539#
發表於 04-12-6 20:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe, Ada, 茵:
謙謙一餐由2.5-4.5oz不等
不過一日一定有26oz以上

我都覺得3hr一下子轉4hr per meal 實在太遠
因為佢好準時就醒就喊
夜奶更唔想諗住
因為一來佢真係已經慣左果個鐘數醒
二來都想佢再肥少少先戒
依家咁有成績
都想挨多一兩個星期先

不過星期六去健康院都會叫姑娘教一教路
or 姑娘可能唔贊成戒住呢!(因為上次去姑娘真係叫我唔好諗住喎!)


侯爵府

積分: 24274


1540#
發表於 04-12-6 20:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

有冇人有新updating呀?!
改左名,話比大家知下啦!!



===========
0411出世表:(Updated on 6/12/2004)
===========
No. Login....DOB... Gender... Name
--------------------------------------------------------
1. elainecnc...9月24日...囡...蘇芷晴
2. ymc2727...10月9日...囡...鄭焯榆
3. ck1656...10月12日...囡... 梁詠芝
4. RolexMa...10月14日...囝... 余浚譽
5. MaMaJoe...10月18日...囝... 馮柏鴻
6. Snowman...10月23日...囝... 曾皓廉 (Issac)
7. taurus_bb...10月26日...囝...鄭雋浩 (Ernest)
8. Kyleung...10月29日...囝... 郭朗謙(Ernest)
9. Pekkle女...10月29日...囡... 林芷蔓 (Elise)
10. chim...10 月29 日...囝... 詹凱傑
11. hkcindy...10月29日... 囝... 楊汶璁
12. 奀豬 mami...10月30 日...囡... 江子蕙(Nachelle)
13. happy_mother...11月1日...囡...周綽瑤
14. MiniMickeyMouse...11月1日...囝... ??
15. veroshea...11月3日...囝... 佘弈龍
16. joe914...11月3日...??... ??
17. Eunise...11月3日...囝...天樂
18. ritalovebaby...11月4日...囝...莫梓希(Moses)
19. chunchunmama...11月5日...囝...
20. CI...11月5日...囝...??
21. 曳媽咪... 11月5日...囝...??
22. pumpkin_mama...11月8日...囡...余樂言(Hillary)
23. monchichi818... 11月10日...囡
24. ki2002.....11月11日...囡
25. waywaybb...11月12日 ...囡
26. yeelam123...11月12日 ...囝
27. pooh88... 11月12日...囝
28. suetlam...11月12日...囡...朱凱蕎
29. jinis...11月12日... 囝
30. 惜如媽咪...11月12日...囡
31. gogoma...11月14日...囡...?? (Victoria)
32. TingWai... 11月16日...囡...
33. 78ada...11月16日...囡...穎欣
34. TamaCat...11月16日...囡...
35. pyemily....11月16日...囡...
36. car_pretty...11月17日...囡...
37. 紅孩兒...11月17日...囝...
38. AnnaSiu...11月21日...囝...
39. pigfat...11月15日 ... 囡 (3.37kg)
40. SzeYuen...11月21日...囝(6lb2oz)
41. hkclownfish...11月23日...
42. carmenw...11月25日...囡(3.44kg)
43. wing1016...11月26日...囝(6lb7oz)
44. karen&angus...11月26日...囝
45. queenie80...11月27日...囡
46. cng...11月27日...囡
47. wendycychan...11月28日...囡
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo