跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7592

魅力公主 7周年華麗國民


1521#
發表於 09-10-14 00:36 |只看該作者
原帖由 chickenwing2006 於 09-10-14 00:34 發表
natalielin,

生 3 個 .... 先唔講經濟 , 精神壓力都
唔少架 !

生, 養 , 教 .... 真係生完出黎就唔理咩,
讀書學野又要 $$ !!

唉, 如果真係多一個比我 .... 我真係頭暈
呀, 屋唔夠住 , 我一定要做野 , 同埋一個
工 ...


男爵府

積分: 7592

魅力公主 7周年華麗國民


1522#
發表於 09-10-14 00:37 |只看該作者
原帖由 chickenwing2006 於 09-10-14 00:36 發表
中左毒架啦 .... 不過未買, 又想買
german pool , 又想買 cheap cheap
$ 399 !

唔 g 點好

攪到我都中埋
好啱我d懶人...


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1523#
發表於 09-10-14 00:37 |只看該作者
原帖由 chickenwing2006 於 09-10-13 13:08 發表
都 ok 架, 不過無光出姐 .... 我睇其他 forum
wellcome 既比 7-11 既好 , 大部 d $ 399 都抵玩
架 !!

natalie ..... 你有無 enjoy card , 係既 23 號去買
可能有 95 折 wor

我都想想地買架
...


其實衰d既諗法,可以買左先,唔岩玩咪去退貨囉

[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1524#
發表於 09-10-14 00:41 |只看該作者
原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 15:26 發表
我仲諗緊換過部新焗爐好, 定係買部 "熱波機" 好 ?

我屋企部焗爐又未壞, 但係 d 溫度唔均勻, 焗出嚟 d cake "鴛鴦" 嘅, 一面燶 d, 一面又唔燶 !


熱波冇加高圈bor,焗cake會唔會麻煩d?

同埋岩岩諗起熱波冇煲仔飯個野bor,咪冇得玩囉!


[/url]


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1525#
發表於 09-10-14 00:42 |只看該作者
德國寶喺我公司附近, 等我搵日 lunch 時, 走過去 8 下先 !

先前我買咗部 mini 電水爐放喺 "星" 盆底下, 冬天可以開熱水洗碗, 都係夾過價, 去番德國寶買差不多咋 !


原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:10 發表


係呀,見bk媽講工聯會最平,打個電話去,貨到先比錢就ok!
我c6問過d電器舖朋友價,都同工聯會差唔多,費事麻煩人,自己出去買好過~

不過最後都唔使比錢,因為我家姐送比我做入伙禮物,kakaka~ ...


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1526#
發表於 09-10-14 00:43 |只看該作者
原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 17:46 發表
23 號係亞囝 3rd birthday 正日, 我仲諗緊好無請假整蛋糕 ?


我就今日訂左,因為thur係正日,整唔到,都係買方便d,不過會整壽司,因為haley鍾意食~

[/url]


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1527#
發表於 09-10-14 00:43 |只看該作者
咁講啱喇 !

原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:15 發表


其實之前打過我會成個月都有反胃既感覺,試左幾個月都係咁,冇打之後就有左妹妹囉!

我會同佢講.check過清宮圖,哩大半年都係生女,唔好生喇,半年後又用返環,就安全,不過我真係有check係女,咁可以比佢自己睇返,因為上 ...


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1528#
發表於 09-10-14 00:45 |只看該作者
聽聞 d 藥丸好細粒架喎 !

真係咁難吞架咩 ? mouth:


原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:18 發表


我都覺得唔do就最安全kaka~

我好怕吞藥架,我唔係病死都唔去睇e生,食藥我可以食成大半個鐘都係未食完,又成日吞唔到,如果要日日吞,我好想c~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1529#
發表於 09-10-14 00:45 |只看該作者
agree


原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:19 發表


我都驚佢玩野,都係快d嚇左佢先!


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1530#
發表於 09-10-14 00:46 |只看該作者
原帖由 chickenwing2006 於 09-10-14 00:10 發表
我 g ..... 同 b a b y 天空一樣係 bk 係
出唔到既 !

so 我未再打想分享光波既入去 lor ,
唔係一陣 ban 埋我就 c 得冤枉 :-( :-( :-(

不過睇左真係心郁郁架 , 唔水油又方便
.... 慳水慳力個下好麻


...


我都係睇d人講,睇睇下就想買,睇左成大半年喇,終於都有部,好鬼開心!
初初成日光架,咩都光一餐~

[/url]


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1531#
發表於 09-10-14 00:49 |只看該作者
咪係囉, 您估我哋真係 7 手 8 臂咩 ?

1 個人真係幾難 handle 到 3 個 b, 我亞媽以前無得揀, 先至後揹 1 個, 拖住 2 個咋 !


原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:27 發表


係呀,佢都幾想生,不過我而家唔係太想,見人地d初生b就好得意,都有想過,不過一諗返現實就.........
再睇住2野曳豬而家大左,再生又要再黎,同埋我真係得2隻手,我而家湊2野b都好辛苦,我唔覺得可以攪得掂3個囉,我係一個 ...


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1532#
發表於 09-10-14 00:50 |只看該作者
原帖由 chickenwing2006 於 09-10-14 00:34 發表
natalielin,

生 3 個 .... 先唔講經濟 , 精神壓力都
唔少架 !

生, 養 , 教 .... 真係生完出黎就唔理咩,
讀書學野又要 $$ !!

唉, 如果真係多一個比我 .... 我真係頭暈
呀, 屋唔夠住 , 我一定要做野 , 同埋一個
工 ...


係呀,中左mark six就生多個都ok!

[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1533#
發表於 09-10-14 00:51 |只看該作者
原帖由 大臣子 於 09-10-14 00:35 發表

即係買邊隻ar??


德國寶啦~

放毒先!

[/url]


男爵府

積分: 7592

魅力公主 7周年華麗國民


1534#
發表於 09-10-14 00:51 |只看該作者
原帖由 hallonatalie 於 09-10-14 00:45 發表
聽聞 d 藥丸好細粒架喎 !

真係咁難吞架咩 ? mouth:mouth:" />

我之前都食左好多年...
初頭成日唔記得食...
都慣左~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1535#
發表於 09-10-14 00:51 |只看該作者
哦, 咁光波機焗到 cake 嗎 ?

睇嚟真係要去買 "貴嘢" 好喎 !


原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:41 發表


熱波冇加高圈bor,焗cake會唔會麻煩d?

同埋岩岩諗起熱波冇煲仔飯個野bor,咪冇得玩囉!


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1536#
發表於 09-10-14 00:52 |只看該作者
原帖由 hallonatalie 於 09-10-14 00:42 發表
德國寶喺我公司附近, 等我搵日 lunch 時, 走過去 8 下先 !

先前我買咗部 mini 電水爐放喺 "星" 盆底下, 冬天可以開熱水洗碗, 都係夾過價, 去番德國寶買差不多咋 !


...


快d去8下啦,岩就打去工聯會訂啦,平d嘛!

[/url]


男爵府

積分: 7592

魅力公主 7周年華麗國民


1537#
發表於 09-10-14 00:52 |只看該作者
原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:51 發表


德國寶啦~

放毒先!

邊到平先 ~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1538#
發表於 09-10-14 00:53 |只看該作者
唔係化, 玩完以後又走去退貨, 好衰啫 !



原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:37 發表


其實衰d既諗法,可以買左先,唔岩玩咪去退貨囉


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1539#
發表於 09-10-14 00:54 |只看該作者
原帖由 hallonatalie 於 09-10-14 00:43 發表
咁講啱喇 !


佢哩2日病左,一返黎就訓,哩2日都好安全~
等佢好返就同佢講先!

[/url]


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1540#
發表於 09-10-14 00:55 |只看該作者
聽日即去 look 下 !

工聯會係咪要 card 架 ?


原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:52 發表


快d去8下啦,岩就打去工聯會訂啦,平d嘛!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo