懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1381


1521#
發表於 09-7-29 01:23 |只看該作者
如果大家想作嘔,可以食d梳打餅,另外我自已就食冬薑都可以止嘔,d冬薑買翻來要剪到細細粒先好食,唔好成舊咬,好辣!


大宅

積分: 2154


1522#
發表於 09-7-29 07:24 |只看該作者
好等我去買D來食先!
原帖由 oh_baby 於 09-7-29 01:23 發表
如果大家想作嘔,可以食d梳打餅,另外我自已就食冬薑都可以止嘔,d冬薑買翻來要剪到細細粒先好食,唔好成舊咬,好辣!


大宅

積分: 2270

畀面勳章 環保接龍勳章


1523#
發表於 09-7-29 08:53 |只看該作者
Hello大家好!!
我係7月27號第一次產檢,當日6w4d啦CRL 0.74cm
我今年2月小產過一次
今次係第一胎,好緊張!!


大宅

積分: 1283


1524#
發表於 09-7-29 10:28 |只看該作者
原帖由 oh_baby 於 09-7-29 01:23 發表
如果大家想作嘔,可以食d梳打餅,另外我自已就食冬薑都可以止嘔,d冬薑買翻來要剪到細細粒先好食,唔好成舊咬,好辣!


請問冬薑喺邊度買架?

我都覺得食梳打餅幾有用...另外因為我連水都飲唔落...所以要加片檸檬喺杯水度至好啲...朝早就飲橙汁...總之...唔酸唔飲~

我最冇胃口係夜晚嗰餐...食半件三文治已經食唔落...同埋成個人好似冇力咁...沖涼都冇力沖...你哋係咪咁架?


別墅

積分: 672


1525#
發表於 09-7-29 10:34 |只看該作者
Morning 各位:

今天好開心, 因昨天我老公已開始發放消息太太有了 BB 好似自己心情好好, 妳地通知朋友時有無咁喜悅


洋房

積分: 221


1526#
發表於 09-7-29 10:36 |只看該作者
原帖由 譚師奶 於 09-7-29 08:53 發表
Hello大家好!!
我係7月27號第一次產檢,當日6w4d啦CRL 0.74cm
我今年2月小產過一次
今次係第一胎,好緊張!!



其實我都同你一樣都好緊張!
我係上年11月尾小產左,好傷心........所以都有d陰影.........but,有好多野自己都控制唔到,唯有順其自然 la!!!
大家一齊努力la......


大宅

積分: 1408


1527#
發表於 09-7-29 10:39 |只看該作者
原帖由 pandabobo 於 24-7-2009 13:44 發表
 我想問下你照到有0.54CM的時候係幾多週啊? 我7W啦都係得0.6CM, 係埋太細呢?


我上個星期照, 7W 都係0.9CM jar....醫生話我cycle長, 都好可能係排卵遲, 再等2week 再照.


大宅

積分: 2291


1528#
發表於 09-7-29 10:39 |只看該作者
Hi Ladyga,
咁啱...我預產期都係3月5日ar...
妳book左邊間醫院??



原帖由 ladyga 於 09-7-28 23:01 發表
Hi ! 大家好!
我又要報到啊!我 ge 預產期係 05/03,依家有8w4d。

我覺得呢段時間真係好漫長,因為我由3週幾開始流啡(起初還以為d M 亂左)但流量很少,所以無理。但流左3日又停左,覺得唔對路,於是買左棒驗,又有條淺色線 ...


複式洋房

積分: 241


1529#
發表於 09-7-29 10:44 |只看該作者
我都係連水都飲唔到呀!

原帖由 jcatcat 於 09-7-29 10:28 發表


請問冬薑喺邊度買架?

我都覺得食梳打餅幾有用...另外因為我連水都飲唔落...所以要加片檸檬喺杯水度至好啲...朝早就飲橙汁...總之...唔酸唔飲~

我最冇胃口係夜晚嗰餐...食半件三文治已經食唔落...同埋成個人好似 ...


大宅

積分: 2291


1530#
發表於 09-7-29 10:48 |只看該作者
Hi katymamama,
咁快可以發放消息ar.....我屋企d老人家話要保密....
起碼要過3個月先...
我淨係講俾公司....屋企....1 個可以幫到手的朋友(教我BOOK 廣華).....同埋之前搵左我做姊妹的朋友....
不過..好似都好多人知...我反而好擔心 "小氣" 添ar ....


原帖由 katymamama 於 09-7-29 10:34 發表
Morning 各位:

今天好開心, 因昨天我老公已開始發放消息太太有了 BB 好似自己心情好好, 妳地通知朋友時有無咁喜悅


大宅

積分: 2082


1531#
發表於 09-7-29 10:49 |只看該作者
使o左錢唔緊要啦, 最緊要個B無事, 已經係無價啦!
原帖由 ladyga 於 09-7-28 23:01 發表
Hi ! 大家好!
我又要報到啊!我 ge 預產期係 05/03,依家有8w4d。

我覺得呢段時間真係好漫長,因為我由3週幾開始流啡(起初還以為d M 亂左)但流量很少,所以無理。但流左3日又停左,覺得唔對路,於是買左棒驗,又有條淺色線 ...


大宅

積分: 2291


1532#
發表於 09-7-29 10:57 |只看該作者
唔駛擔心wor...我朋友同嫂嫂都係咁...
佢o地話3個月后會無事...仲好好胃口添...


原帖由 kk101 於 09-7-29 10:44 發表
我都係連水都飲唔到呀!


大宅

積分: 2082


1533#
發表於 09-7-29 10:58 |只看該作者
我都係呀,我以前飲好多水o架,現在飲水都想嘔呀
我昨天磅過, 無重都算啦, 還輕兩磅添 , 真慘呀
原帖由 kk101 於 09-7-29 10:44 發表
我都係連水都飲唔到呀!


別墅

積分: 672


1534#
發表於 09-7-29 11:16 |只看該作者
YenyenBB,

有 BB 是開心事, 講出來自己都會開心 D, 朋友會關心妳多 D 妳現在 BB 幾多 Week 呀 ???一起傾吓 ???




原帖由 yenyenBB 於 09-7-29 10:48 發表
Hi katymamama,
咁快可以發放消息ar.....我屋企d老人家話要保密....
起碼要過3個月先...
我淨係講俾公司....屋企....1 個可以幫到手的朋友(教我BOOK 廣華).....同埋之前搵左我做姊妹的朋友....
不過..好似都好多人知 ...

[ 本帖最後由 katymamama 於 09-7-29 11:18 編輯 ]


大宅

積分: 2082


1535#
發表於 09-7-29 11:18 |只看該作者
我都係淨係同屋企人講 及同我老細講(因怕有o的乜粗重野要我做, 所以要同佢講先,希望佢能體諒下),但我o的朋友都未知o架!
但我老細就同全公司同事講晒 ,佢話我放假佢唔知點算, 要o的同事幫手諗o的方案比佢, 佢個仔就日日o向到講我點解會有左,正衰仔 值程好似唱歌咁, 煩到嘔, 我個人已經好唔舒服, 仲要受埋呢o的無畏o既滋擾, 真想叫佢去死。
所以都唔擔心得咁多, 順其自然啦!!
原帖由 yenyenBB 於 09-7-29 10:48 發表
Hi katymamama,
咁快可以發放消息ar.....我屋企d老人家話要保密....
起碼要過3個月先...
我淨係講俾公司....屋企....1 個可以幫到手的朋友(教我BOOK 廣華).....同埋之前搵左我做姊妹的朋友....
不過..好似都好多人知 ...


大宅

積分: 2291


1536#
發表於 09-7-29 11:22 |只看該作者
有無媽媽之前去過BB展...
2009年08月07日 至 09日 :idea:
香港會議展览中心 HALL 1
成人$20



其實...係O米會平好多??
有咩野值得推介???


別墅

積分: 672


1537#
發表於 09-7-29 11:25 |只看該作者
我都想知道, 如果去買, bb 用品要放置一段時間先用, 好唔好呀 ????


原帖由 yenyenBB 於 09-7-29 11:22 發表
有無媽媽之前去過BB展...
2009年08月07日 至 09日 :idea:
香港會議展览中心 HALL 1
成人$20


其實...係O米會平好多??
有咩野值得推介???


男爵府

積分: 9674


1538#
發表於 09-7-29 11:32 |只看該作者
呢啲bb展應該成日都有呀
所以我唔諗住咁早去住咯~~
原帖由 katymamama 於 09-7-29 11:25 發表
我都想知道, 如果去買, bb 用品要放置一段時間先用, 好唔好呀 ????


男爵府

積分: 9674


1539#
發表於 09-7-29 11:33 |只看該作者
你老細同佢個仔都真係一擔擔,咁無口德o既!!
原帖由 Jamie0730 於 09-7-29 11:18 發表
我都係淨係同屋企人講 及同我老細講(因怕有o的乜粗重野要我做, 所以要同佢講先,希望佢能體諒下),但我o的朋友都未知o架!
但我老細就同全公司同事講晒 ,佢話我放假佢唔知點算, 要o的同事幫手諗o的方案比佢, 佢個 ...


別墅

積分: 672


1540#
發表於 09-7-29 11:34 |只看該作者
Hi 各位,

我剛剛學了, 點係自己位置, 顯示出, 有樹葉/公仔/ 自己孕婦週期/倒數, 係 Baby kingdom 姊姊教我,

大家試吓

1. 你先去以下條link,step by step咁揀你鍾意既圖及輸入BB既預產期
http://tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.php?type=1
2. 之後佢會出左個bb code架,你全段copy佢
3. 然後開BabyKingdom網頁,登入左啦﹗o係最頭頂度有個「觀看帳號」禁入去
4. o係「控制版面」度第二格叫「編輯個人資料」度禁入去
5. o係下面第四格有「個性化資料」,你會見到有三個空格既﹗
6. 將o係ticker copy條link paste o係最下果格 (個人簽名)度,你可以禁左下角有個「預覽」掣先,睇下是否ok,咁就應該得架喇﹗

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo