LongBMa 寫道:
tulipgdn ,
一齊打波? 邊樹? weekday or sat or Sun?
上次你話去我到你冇問題.你住邊樹架?
but小心女人住Hong Kong Island.會唔會覺得遠.
:-P :-PBoBo #### Photo ;-)
[link=http://lilypie.com][img noborder]http://bd.lilypie.com/hQg8p8[/img][/link][url=:http://www.babyhome.com.tw/bb/47925]BO BO Photo[/url]
第二個小寶寶 - 2006年1月20日出世了
[quote]
,我都希望阿囡快D識行,阿囡好似好多
shirleylee 寫道:
樹熊媽
我也明白你心情.....因要照顧bb、做家務、煲粥仔、煮飯等工作是一件不容易工作....24小時的...我也嘗試過像你一樣....打BoBo... :-( 當發生後自己也是哭了....其實個心也很痛...因見到個女手臂紅了....所以我現在也學習要抽一些時間放鬆.....看一看書....或做一些自己喜歡的事....也可以多些上來分享心得,,,,傾訴苦與樂.....我同你也是住天水圍...其實有時間也可約出來見面....或飲下午茶...哈...我也可以見一見瑤瑤....其實BoBo - Time Table也不是太好...大家一起努力吧...不要給自己太大壓力.....Take it easy ......![]()
見到瑤瑤每日成長.......回心微笑
值得的.......
![]()
![]()