嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13613


1521#
發表於 05-5-5 12:57 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn,
你不如請假抖下啦, 唔舒服唔好吽呀!!!!!

有無相可以比我睇下呀?? 我想知道係咩樣同埋幾大個呀!! thanks~


男爵府

積分: 6514


1522#
發表於 05-5-5 12:59 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn ,
一齊打波? 邊樹? weekday or sat or Sun?
上次你話去我到你冇問題.你住邊樹架? 
but小心女人住Hong Kong Island.會唔會覺得遠.


男爵府

積分: 8147


1523#
發表於 05-5-5 13:09 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn,
打羽毛波都okay架, 不過唔好太密喎,因為我自己同其他Friend已固定一星期打一次!
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


男爵府

積分: 7751


1524#
發表於 05-5-5 13:10 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

All,
Heihei今日心情好好多, 可能昨天出了第4隻牙,
但塊面紅dot dot, 我都吾知道玫瑰疹定係濕疹,
所以打算再看醫生. 亞仔今次病已經過看了4次醫生,







男爵府

積分: 8147


1525#
發表於 05-5-5 13:16 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

LongBMa, tuliplgdn,
都小小遠,不過如果唔係一星期一次禁密,it's still fine for me......hehe~
LongBMa 寫道:
tulipgdn ,
一齊打波? 邊樹? weekday or sat or Sun?
上次你話去我到你冇問題.你住邊樹架? 
but小心女人住Hong Kong Island.會唔會覺得遠.
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


男爵府

積分: 7751


1526#
發表於 05-5-5 13:28 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Tp,
要照顧晴晴成晚都冇訓, 第朝又要返工真係辛
你要吾好搞壞身體.

樹熊媽,
我有時控制吾到自己打Heihei架, 不過事後非常後悔.

Shirley,
BoBo發燒小的出街好, 如果整日唔退燒, 馬上要轉醫生.
Heihei今次病轉了三個醫生.

LongBma,
heihei病前有9kg, 但病後瘦了一個碼.

careful woman,
cryusB 好返曬, 又可以自由行. 通常BB病完都會學到野.










大宅

積分: 2745


1527#
發表於 05-5-5 14:06 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

LongBMa, tuliplgdn, 小心女人,

你地如果去TY打波, 敢咪3缺1?預埋我就可以雙打


有時我都會捉住bb手打ga, 等佢知到不對, 但通常佢都唔知麥野事 ?-( 無反應


別墅

積分: 800


1528#
發表於 05-5-5 14:07 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn,

你也要多保重身體...記住要去看醫生呀....健康是很重要的....晴晴還要你照顧.....真係好晴晴已退燒...請問健康院給那種退燒藥是否沒有用...吃了還燒.....始終不退....

小心女人

cryusB 會幾時打針呢?不過剛病好...最好待他休息...先再考慮打吧...支針很勁.....BoBo兩邊面仔紅卜卜....

歡迎入我Dream House參觀 ---- 哈..... 我叫 寶寶 ......,,,,,, 由媽咪肚已這樣稱呼,我是2004年4月26日 在瑪麗醫院出世.........。 :-o :-o :-P 22/1/2005 - 第一次講 :媽媽: 十個月71.5cm - 6.21kgs(輕磅) 八個月懂向後爬 十個女懂向前爬 19 / 3 / 2005 - 懂自己扶住bb床企了 5/4/2005 - 7.1kgs,,,,, 13/5/2005 - 6.8kgs (76cm) 22/5/2005 - 可以放手自己行了 22/9/2005 - 8.2kgs (79cm) :-P :-PBoBo #### Photo ;-) [link=http://lilypie.com][img noborder]http://bd.lilypie.com/hQg8p8[/img][/link][url=:http://www.babyhome.com.tw/bb/47925]BO BO Photo[/url] 第二個小寶寶 - 2006年1月20日出世了


大宅

積分: 2268


1529#
發表於 05-5-5 14:21 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人,
我唔係你la! 我都係一個月打1-2次差唔多. 去Longbma度你好似遠了小小, 去我度, 你點睇?

Longbma,
我住大角咀, 你想去我度打定係點?


Sweet2004,
係喎, 你真係心水清, 不過我係”水”兵, 你唔會介意?

Shan,
支燈係国內, 冇相睇, 你預係好似普通坐檯光管粒差不多!

Christine,
你都係, 要保重身體!

Shirleylee,
我諗唔關d藥水, 只係同小晴唔夾, 加上醫生話打1歲針有時係燒兩天.所以你唔好擔心.


男爵府

積分: 8147


1530#
發表於 05-5-5 14:26 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

sweet 2004,
你唔炎我屎波的話,隨時歡迎啦!
sweet2004 寫道:
LongBMa, tuliplgdn, 小心女人,

你地如果去TY打波, 敢咪3缺1?預埋我就可以雙打


有時我都會捉住bb手打ga, 等佢知到不對, 但通常佢都唔知麥野事 ?-( 無反應
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


男爵府

積分: 8147


1531#
發表於 05-5-5 14:36 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn,
去你果度,okay for me! 係喎,四個人打無禁辛苦呀!
今晚我又打喇
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 1129


1532#
發表於 05-5-5 14:48 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Christine,

快點同HeiHei 看醫生!問清楚會安心一點。。

tulipgdn,

你都係,記住要去看醫生呀。。。保重!

chrisitne 寫道:
All,
Heihei今日心情好好多, 可能昨天出了第4隻牙,
但塊面紅dot dot, 我都吾知道玫瑰疹定係濕疹,
所以打算再看醫生. 亞仔今次病已經過看了4次醫生,





我叫康康,又名426,4月26日出世,而家有34磅+啦


男爵府

積分: 8147


1533#
發表於 05-5-5 15:13 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

好媽媽之5月小聚

日期: 5月19日
地點 : 多數都係T.S.T.(中間點)
北京道一號 火間土 (唔好介意, 只係提供選擇)

出席聚會的好媽媽
1) longbma
2) tulipgdn
3) 小心女人
4) Shan
5) milka
6) sweet2004
7) katiebbmama
8) kyy




李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 2898


1534#
發表於 05-5-5 16:05 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Dear All,
好耐無上o黎啦,因為老板走要幫佢arrange好多嘢所以好忙。知道好多BB唔舒服,希望個個BB都快D好返,精精靈靈

小心女人,
知道Cyrus識行,好叻仔呀 ,我都希望阿囡快D識行,阿囡好似好多嘢都落後你地阿B o禁 :-(


大宅

積分: 2268


1535#
發表於 05-5-5 16:14 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

多謝大家關心, 我放工馬上閃去睇醫生!


男爵府

積分: 8147


1536#
發表於 05-5-5 16:52 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

bigtabo,
唔係喎,Charlotte都有其他野叻叻喎!好快架咋,忽然間有日佢會嚇你一驚,自己周圍行架喇!係喎,我地19/5個gathering, 你黎啦!
[quote]
bigtabo 寫道:
小心女人,
知道Cyrus識行,好叻仔呀 ,我都希望阿囡快D識行,阿囡好似好多
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 2898


1537#
發表於 05-5-5 16:56 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人,
我知你地有gathering,但你知啦我通常都係特別嘉賓 [quote]
小心女人 寫道:
bigtabo,
唔係喎,Charlotte都有其他野叻叻喎!好快架咋,忽然間有日佢會嚇你一驚,自己周圍行架喇!係喎,我地19/5個gathering, 你黎啦!
[quote]
bigtabo 寫道:
小心女人,
知道Cyrus識行,好叻仔呀 ,我都希望阿囡快D識行,阿囡好似好多


大宅

積分: 2268


1538#
發表於 05-5-5 17:15 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人,
好野, cyrus 識行, 你有排忙!
小晴現在時常玩坐無影櫈, 好似国內同胞, "某" 係地下!
好攪笑!佢係昨天仲將成個tv remote拆到keypad都散埋出o黎!又係屋企廁所所有係地上的物件, 水桶仔, 搬晒出廳,
將我個電話收埋係床頭一個膠盒內! 總言之, 真係唔係好.......


男爵府

積分: 8147


1539#
發表於 05-5-5 17:39 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn,
哈哈,晴晴好攪笑呀,攪攪震!
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


子爵府

積分: 13158


1540#
發表於 05-5-5 17:41 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

shirleylee 寫道:
樹熊媽

我也明白你心情.....因要照顧bb、做家務、煲粥仔、煮飯等工作是一件不容易工作....24小時的...我也嘗試過像你一樣....打BoBo... :-( 當發生後自己也是哭了....其實個心也很痛...因見到個女手臂紅了....所以我現在也學習要抽一些時間放鬆.....看一看書....或做一些自己喜歡的事....也可以多些上來分享心得,,,,傾訴苦與樂.....我同你也是住天水圍...其實有時間也可約出來見面....或飲下午茶...哈...我也可以見一見瑤瑤....其實BoBo - Time Table也不是太好...大家一起努力吧...不要給自己太大壓力.....Take it easy ...... 見到瑤瑤每日成長.......回心微笑 值得的.......


shirleylee,

我而家無咩事喇! 可能個人真係太累, 情緒先會失控, 我會盡量叫自己relax架喇!
如果大家就倒時間, 我都好想見吓你同bobo呀!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo