跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8096


1521#
發表於 05-1-25 11:54 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

christy,
個次買佢話夠織長袖衫架...有舊唔夠佢繞到夠為止lor!

Christy 寫道:
但你買夠meter 數咩
該用戶已被刪除

1522#
發表於 05-1-25 11:57 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8810


1523#
發表於 05-1-25 11:57 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

咁咪好lor
唔好咁担心啦,佢一餓一定會食既
點解有排都唔使織野住呀???
係呢,你個肚生完係咪變返四個月左右size呀 ?-(
可樂 寫道:
校長:
尋晚比前晚好少少勒... 我2點幾果輪可以瞓到5點幾呀, 3個人都冇醒過... 其他時間都係醒下瞓下曖下抱下咁囉...
好彩奀ma幫我買到醫院用開果隻奶樽乍, 佢食得好左好多了... 最緊要佢食得好, 瞓得好, 痾得好我就唔使咁擔心了...

今朝去健康院睇黃, e生話今日冇加劇, 係好事, 明天不用再去, 後天先再去check...


伯爵府

積分: 15354


1524#
發表於 05-1-25 11:59 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

yes~~
依家亞囝瞓左,可以上下黎抖抖... 依家到我係到等食中午lunch...
Kitty&Daniel 寫道:
可樂,
你日頭係你哥屋企,夜晚就係自己屋企???



































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


男爵府

積分: 8810


1525#
發表於 05-1-25 12:00 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

或者31號lor
果日我要去聯合抽血,夜晚去我奶奶到食飯(老爺生忌),咁我諗住早少少放工,大約四點左右,抽完血可以接你放工再去一轉lor
Kitty&Daniel 寫道:
你幾時去呀???我又去丫!!

[quote]
Christy 寫道:
唔知架
咁緊係有卡先至過去啦
冇卡我都費事行樓上去
[/quote]
該用戶已被刪除

1526#
發表於 05-1-25 12:01 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8810


1527#
發表於 05-1-25 12:03 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

你指咩好呀
接你放工,你好耐都冇人接你放工呢
Kitty&Daniel 寫道:
好呀!!!

[quote]
Christy 寫道:
或者31號lor
果日我要去聯合抽血,夜晚去我奶奶到食飯(老爺生忌),咁我諗住早少少放工,大約四點左右,抽完血可以接你放工再去一轉lor
[/quote]


伯爵府

積分: 15354


1528#
發表於 05-1-25 12:03 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長:
我覺得似3個月多d... 可能我果時個肚大得快...

邊有時間同精神織喎...等我熟習左依家既生活習慣先啦, 我依家無時無刻最想就係瞓覺呀...

你要好好享受剩返落黎既大肚婆生活呀, 我依家認同大肚陀仔邊算辛苦丫, 生完果d先係正野呀


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg
該用戶已被刪除

1529#
發表於 05-1-25 12:08 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8810


1530#
發表於 05-1-25 12:14 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

乜關個肚大得快事咩???

我都知會辛苦過陀住果時架啦~~~
你訓到就訓多d啦,好好保重身體呀!!!
可樂 寫道:
校長:
我覺得似3個月多d... 可能我果時個肚大得快...

邊有時間同精神織喎...等我熟習左依家既生活習慣先啦, 我依家無時無刻最想就係瞓覺呀...

你要好好享受剩返落黎既大肚婆生活呀, 我依家認同大肚陀仔邊算辛苦丫, 生完果d先係正野呀


男爵府

積分: 8810


1531#
發表於 05-1-25 12:15 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

咁我使唔使係你公司樓下楂住札花等你
Kitty&Daniel 寫道:
梗係啦~~~

[quote]
Christy 寫道:
你指咩好呀
接你放工,你好耐都冇人接你放工呢
[/quote]
該用戶已被刪除

1532#
發表於 05-1-25 12:19 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8810


1533#
發表於 05-1-25 12:36 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

係喎
我係百佳見唔到有專洗冷衫d洗夜液喎
我想問係咩牌子
該用戶已被刪除

1534#
發表於 05-1-25 12:38 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18746


1535#
發表於 05-1-25 12:55 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院


男爵府

積分: 5948


1536#
發表於 05-1-25 12:57 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

我返到屋企食飯啦~~

可樂,
好掛住你呀, 唔好織野住啦, 一有時間就訓多d啦~~


男爵府

積分: 8810


1537#
發表於 05-1-25 12:58 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

奀嫖 & MAY


男爵府

積分: 8810


1538#
發表於 05-1-25 12:59 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

奀媽
你唔好再信個C肥佬啦
你都唔係第一次比佢搵笨架啦
搵日你捉住佢黎話啦
該用戶已被刪除

1539#
發表於 05-1-25 13:04 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8096


1540#
發表於 05-1-25 13:07 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

可樂,
你唔好掛住織野啦..休息多d, 同埋要適應新生活麻....抖多d身體復原快d麻...阿b再大會行會走你就會更加冇時間休息架啦~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo