立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3899
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 15:51 發表 我0岩0岩add左你喇, 小妹妹, 你真係好細個呀!
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 15:51 發表 我個腦都成日記埋d無謂嘢, 好好記性. 不過, 近排差咗好多... 唯有當俾自己個腦休息吓囉.
積分: 1139
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 15:46 發表 我覺得你個樣好似鍾麗淇呀, 好有星味呀!
積分: 1555
原帖由 jojodic 於 09-9-23 15:53 發表 我都add 咗你呀... :)
積分: 4922
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 03:51 PM 發表 我0岩0岩add左你喇, 小妹妹, 你真係好細個呀!
原帖由 babie_s 於 09-9-23 15:55 發表 =_="....haha...唔系好細姐:;pppp: 。。 不過你真系好有明星相。。好靚嘅媽媽。。
積分: 1794
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 15:41 發表 hehe... 我係天秤座. 唉... 我識個天蠍座男仔, 勁花心. 我都怕我阿b係咁...
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 15:48 發表 我尋日去c+產檢磅重, 又重左喇, 140.8lbs, 好恐怖, 前前後後重左差唔多40lbs喇!
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 03:57 PM 發表 唔係啩?? 你係唔係睇左第二個人0既profile?
原帖由 hurley 於 09-9-23 15:54 發表 :;pppp: 唔係呀化? 唔好响度咁講, 一陣其他媽咪對我好好奇呀! 你今日有冇好d呀? 心情好似幾good bor! 你老公番黎未呀, 都好多日喇喎!
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 16:00 發表 老公番左0黎感覺心情冇咁低落, 雖然腰背重係好痛, 夜晚重係瞓唔到, 不過可以嗲佢, 又覺得咩事都有佢wupport, 真係好好多~ 而家最擔心係囡囡........
原帖由 hurley 於 09-9-23 16:05 發表 我都明白你既擔心, 都係tmr去醫院睇下醫生點講, 學頭先d媽咪話齋, 應該會俾個勁d既醫生幫你follow up呱, 如果佢仲係俾d後生好流既醫生你, 你大膽d request個有經驗既醫生黎睇, 唔知得唔得呢?? ...
原帖由 babie_s 於 09-9-23 16:00 發表 唔系啊!! 睇緊你個個啊~ shirley~~~
別墅
積分: 983
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 16:08 發表 我諗為左bb我會極力爭取ga, 我一定要鼓起勇氣呀!
積分: 2579
原帖由 Rachel208 於 09-9-23 15:59 發表 哈哈哈..咁人馬bb呢? 我個b 如果唔早過22號出世,都會係人馬bb 呀~我好希望佢係人馬寶寶..同我夾d啦~
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 16:22 發表 唔知有無記錯ga... 人馬座的人, 會無時定, like 周圍去玩 / 成日出trip 工作.
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 16:12 發表 見到你d相, 我發覺青春已經離我好遠喇......... : (
禁止訪問
積分: 2556
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy