跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 3899


1521#
發表於 09-9-23 15:53 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 15:51 發表


我0岩0岩add左你喇, 小妹妹, 你真係好細個呀!


我都add 咗你呀... :)


大宅

積分: 3899


1522#
發表於 09-9-23 15:54 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 15:51 發表


我個腦都成日記埋d無謂嘢, 好好記性. 不過, 近排差咗好多... 唯有當俾自己個腦休息吓囉.


hehe 咁又係,唔駛返工,是是但但啦


大宅

積分: 1139


1523#
發表於 09-9-23 15:54 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 15:46 發表


我覺得你個樣好似鍾麗淇呀, 好有星味呀!


:;pppp: 唔係呀化? 唔好响度咁講, 一陣其他媽咪對我好好奇呀!
你今日有冇好d呀? 心情好似幾good bor!
你老公番黎未呀, 都好多日喇喎!


大宅

積分: 1555


1524#
發表於 09-9-23 15:55 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-23 15:53 發表


我都add 咗你呀... :)


我confirm左你0既request喇!


大宅

積分: 4922


1525#
發表於 09-9-23 15:55 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 03:51 PM 發表


我0岩0岩add左你喇, 小妹妹, 你真係好細個呀!


=_="....haha...唔系好細姐:;pppp: 。。

不過你真系好有明星相。。好靚嘅媽媽。。


大宅

積分: 1555


1526#
發表於 09-9-23 15:57 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 15:55 發表


=_="....haha...唔系好細姐:;pppp: 。。

不過你真系好有明星相。。好靚嘅媽媽。。


唔係啩?? 你係唔係睇左第二個人0既profile?


大宅

積分: 1794


1527#
發表於 09-9-23 15:59 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 15:41 發表


hehe... 我係天秤座.
唉... 我識個天蠍座男仔, 勁花心. 我都怕我阿b係咁...


哈哈哈..咁人馬bb呢? 我個b 如果唔早過22號出世,都會係人馬bb 呀~我好希望佢係人馬寶寶..同我夾d啦~


大宅

積分: 1139


1528#
發表於 09-9-23 16:00 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 15:48 發表


我尋日去c+產檢磅重, 又重左喇, 140.8lbs, 好恐怖, 前前後後重左差唔多40lbs喇!


我今朝都去咗產檢 141.68lbs, 你個肚有2件, 重咗40lbs我諗都唔算嚴重, 我反而係擔心你本身咁瘦然後加多40lbs果個唔適應同負擔真係好重!
今日磅咗bb有4.18lbs, 其實我compare其他媽咪我個bb都唔算好大, 但我個肚都好大嫁, 我老細成日突然間又講: 真係好大, 會唔會早生嫁? 我話: 义住你!
hahaha


大宅

積分: 4922


1529#
發表於 09-9-23 16:00 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 03:57 PM 發表


唔係啩?? 你係唔係睇左第二個人0既profile?


唔系啊!! 睇緊你個個啊~ shirley~~~


大宅

積分: 1555


1530#
發表於 09-9-23 16:00 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 15:54 發表


:;pppp: 唔係呀化? 唔好响度咁講, 一陣其他媽咪對我好好奇呀!
你今日有冇好d呀? 心情好似幾good bor!
你老公番黎未呀, 都好多日喇喎!


老公番左0黎感覺心情冇咁低落, 雖然腰背重係好痛, 夜晚重係瞓唔到, 不過可以嗲佢, 又覺得咩事都有佢support, 真係好好多~

而家最擔心係囡囡........

[ 本帖最後由 吉豬B 於 09-9-23 16:02 編輯 ]


大宅

積分: 1139


1531#
發表於 09-9-23 16:05 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 16:00 發表


老公番左0黎感覺心情冇咁低落, 雖然腰背重係好痛, 夜晚重係瞓唔到, 不過可以嗲佢, 又覺得咩事都有佢wupport, 真係好好多~

而家最擔心係囡囡........


我都明白你既擔心, 都係tmr去醫院睇下醫生點講, 學頭先d媽咪話齋, 應該會俾個勁d既醫生幫你follow up呱, 如果佢仲係俾d後生好流既醫生你, 你大膽d request個有經驗既醫生黎睇, 唔知得唔得呢??


大宅

積分: 1555


1532#
發表於 09-9-23 16:08 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 16:05 發表


我都明白你既擔心, 都係tmr去醫院睇下醫生點講, 學頭先d媽咪話齋, 應該會俾個勁d既醫生幫你follow up呱, 如果佢仲係俾d後生好流既醫生你, 你大膽d request個有經驗既醫生黎睇, 唔知得唔得呢?? ...


我諗為左bb我會極力爭取ga, 我一定要鼓起勇氣呀!


大宅

積分: 1555


1533#
發表於 09-9-23 16:12 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 16:00 發表


唔系啊!! 睇緊你個個啊~ shirley~~~


見到你d相, 我發覺青春已經離我好遠喇......... : (


別墅

積分: 983


1534#
發表於 09-9-23 16:16 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 16:08 發表


我諗為左bb我會極力爭取ga, 我一定要鼓起勇氣呀!


係呀...你一定得架...加油呀 ^^


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1535#
發表於 09-9-23 16:22 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-9-23 15:59 發表


哈哈哈..咁人馬bb呢? 我個b 如果唔早過22號出世,都會係人馬bb 呀~我好希望佢係人馬寶寶..同我夾d啦~


唔知有無記錯ga... 人馬座的人, 會無時定, like 周圍去玩 / 成日出trip 工作.


大宅

積分: 3899


1536#
發表於 09-9-23 16:27 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 16:22 發表


唔知有無記錯ga... 人馬座的人, 會無時定, like 周圍去玩 / 成日出trip 工作.


仲好容易fall in love, 但3分鐘熱度個種 :)


大宅

積分: 3899


1537#
發表於 09-9-23 16:29 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 16:12 發表


見到你d相, 我發覺青春已經離我好遠喇......... : (


你唔c擔心噃,有我陪你啦 hehe, 我都擔心我同大部份媽咪有generation gap

[ 本帖最後由 jojodic 於 09-9-23 16:30 編輯 ]


別墅

積分: 983


1538#
發表於 09-9-23 16:34 |只看該作者
係喎...你地有無MAMA尋晚去聽雅倍個TALK呀?


禁止訪問

積分: 2556


1539#
發表於 09-9-23 16:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2556


1540#
發表於 09-9-23 16:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo