立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 141689
原帖由 ikle 於 10-3-12 20:45 發表 唉~ 原本大家都唔係咁兒戲成日提分手 但初一果件事我真係好介意 佢呢排病 個人又燥....
男爵府
積分: 7999
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 20:48 發表 咁你等佢休息下啦,話晒都病緊,等係想要休息架啦,等佢好番D,可能會揾你呢,到時你比番D溫柔佢咪無嘢囉!!
原帖由 wayso 於 10-3-12 21:33 發表 嘩...咁就真係唔好再拖啦,分手把啦,無謂為d咁嘅人搞到自己咁唔開心囉
原帖由 ikle 於 10-3-12 21:47 發表 唉~我煩既係 除左呢件事 其他乜都好 果件事佢又堅稱係誤會
原帖由 wayso 於 10-3-12 21:53 發表 做乜唔出聲呀,我而家企响你嗰邊支持你喎??
積分: 145167
原帖由 ikle 於 10-3-12 21:55 發表 佢而家當我皇帝咁"乙水" 等我開心多一排先啦 等佢真係唔改先分
原帖由 ikle 於 10-3-12 21:57 發表 屋企上 bk 好慢 謝謝你支持 咁嘈法我都忍唔到好耐
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 21:58 發表 你都唔捨得......不過要學下珍惜,唔好少少事就發火喇!
原帖由 wayso 於 10-3-12 22:00 發表 係啦,反正大家都响樹忍就無謂啦,又唔開心喎,為乜啫,爽快搞掂佢啦
原帖由 wayso 於 10-3-12 21:58 發表 唔好啦....分就分啦,費時你要應酬佢曬晒d時間,有時間陪多d個女仲好啦
原帖由 ikle 於 10-3-12 22:07 發表 唉 ~果日隻野 send e-mail 比我,我見到咪係度鬧,我個女問邊個 send 比我,我咪話你個壞鬼老豆,我個女當左係佢呀
原帖由 ikle 於 10-3-12 22:05 發表 車 ~你都明知我唔捨得啦 係捨得就唔使日日嘈極都唔分啦
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 22:11 發表 有時你要提高下自己D EQ架...
侯爵府
積分: 24874
原帖由 wayso 於 10-3-12 19:59 發表 希望亞仔感受到啦 或者你等件事掉淡左,得閒帶佢去寄宿嗰度行一轉,順便當傾吓計啦,但講野時要軟化d喎,相信亞仔會明白你苦心
原帖由 wayso 於 10-3-12 22:13 發表 咁你想點呀,小姐,神又係你,鬼又係你,你係要咁記仇就咪再同佢一齊啦 我地嗰個都同你講你有問題,你唔認,而家支持你,想你開心,話佢唔啱叫你地分手係又話唔捨得,你究竟知唔知自己想點呀 ...
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 20:18 發表 你自己去玩呀.....
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 22:15 發表 佢唔信我會咁做呀~覺得我係令呢件事黎嚇佢咋~ 佢唔學有學校會打人或比人打呀~ 唉~~有得去參觀~我一定會去囉~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy