單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1521#
發表於 10-3-12 21:33 |只看該作者
嘩...咁就真係唔好再拖啦,分手把啦,無謂為d咁嘅人搞到自己咁唔開心囉

原帖由 ikle 於 10-3-12 20:45 發表
唉~
原本大家都唔係咁兒戲成日提分手
但初一果件事我真係好介意
佢呢排病
個人又燥....

[ 本帖最後由 wayso 於 10-3-12 21:40 編輯 ]


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1522#
發表於 10-3-12 21:44 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 20:48 發表
咁你等佢休息下啦,話晒都病緊,等係想要休息架啦,等佢好番D,可能會揾你呢,到時你比番D溫柔佢咪無嘢囉!!
好返啦
佢連 key 都唔肯比我睇
唉~成日咁嘈真係苦


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1523#
發表於 10-3-12 21:47 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 21:33 發表
嘩...咁就真係唔好再拖啦,分手把啦,無謂為d咁嘅人搞到自己咁唔開心囉
唉~我煩既係
除左呢件事
其他乜都好
果件事佢又堅稱係誤會


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1524#
發表於 10-3-12 21:48 |只看該作者
唔好再理佢講咩啦,呢個人唔要得架啦
原帖由 ikle 於 10-3-12 21:47 發表
唉~我煩既係
除左呢件事
其他乜都好
果件事佢又堅稱係誤會


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1525#
發表於 10-3-12 21:53 |只看該作者
做乜唔出聲呀,我而家企响你嗰邊支持你喎??


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1526#
發表於 10-3-12 21:55 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 21:33 發表
嘩...咁就真係唔好再拖啦,分手把啦,無謂為d咁嘅人搞到自己咁唔開心囉
佢而家當我皇帝咁"乙水"
等我開心多一排先啦
等佢真係唔改先分


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1527#
發表於 10-3-12 21:57 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 21:53 發表
做乜唔出聲呀,我而家企响你嗰邊支持你喎??
屋企上 bk 好慢

謝謝你支持

咁嘈法我都忍唔到好耐


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1528#
發表於 10-3-12 21:58 |只看該作者
你都唔捨得......不過要學下珍惜,唔好少少事就發火喇!
原帖由 ikle 於 10-3-12 21:55 發表
佢而家當我皇帝咁"乙水"
等我開心多一排先啦
等佢真係唔改先分
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1529#
發表於 10-3-12 21:58 |只看該作者
唔好啦....分就分啦,費時你要應酬佢曬晒d時間,有時間陪多d個女仲好啦
原帖由 ikle 於 10-3-12 21:55 發表
佢而家當我皇帝咁"乙水"
等我開心多一排先啦
等佢真係唔改先分


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1530#
發表於 10-3-12 22:00 |只看該作者
係啦,反正大家都响樹忍就無謂啦,又唔開心喎,為乜啫,爽快搞掂佢啦
原帖由 ikle 於 10-3-12 21:57 發表
屋企上 bk 好慢

謝謝你支持

咁嘈法我都忍唔到好耐


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1531#
發表於 10-3-12 22:02 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 21:58 發表
你都唔捨得......不過要學下珍惜,唔好少少事就發火喇!
我己經有架啦
唔係佢道歉都唔原諒佢呀


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1532#
發表於 10-3-12 22:05 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 22:00 發表
係啦,反正大家都响樹忍就無謂啦,又唔開心喎,為乜啫,爽快搞掂佢啦
車 ~你都明知我唔捨得啦
係捨得就唔使日日嘈極都唔分啦


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1533#
發表於 10-3-12 22:07 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 21:58 發表
唔好啦....分就分啦,費時你要應酬佢曬晒d時間,有時間陪多d個女仲好啦
唉 ~果日隻野 send e-mail 比我,我見到咪係度鬧,我個女問邊個 send 比我,我咪話你個壞鬼老豆,我個女當左係佢呀


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1534#
發表於 10-3-12 22:11 |只看該作者
有時你要提高下自己D EQ架...
原帖由 ikle 於 10-3-12 22:07 發表
唉 ~果日隻野 send e-mail 比我,我見到咪係度鬧,我個女問邊個 send 比我,我咪話你個壞鬼老豆,我個女當左係佢呀
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1535#
發表於 10-3-12 22:13 |只看該作者
咁你想點呀,小姐,神又係你,鬼又係你,你係要咁記仇就咪再同佢一齊啦
我地嗰個都同你講你有問題,你唔認,而家支持你,想你開心,話佢唔啱叫你地分手係又話唔捨得,你究竟知唔知自己想點呀
原帖由 ikle 於 10-3-12 22:05 發表
車 ~你都明知我唔捨得啦
係捨得就唔使日日嘈極都唔分啦


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1536#
發表於 10-3-12 22:13 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 22:11 發表
有時你要提高下自己D EQ架...
我鬧兩句姐,因為隻野係facebook add 我做朋友,有乜 q 野朋友好做


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1537#
發表於 10-3-12 22:15 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 19:59 發表
希望亞仔感受到啦
或者你等件事掉淡左,得閒帶佢去寄宿嗰度行一轉,順便當傾吓計啦,但講野時要軟化d喎,相信亞仔會明白你苦心


佢唔信我會咁做呀~覺得我係令呢件事黎嚇佢咋~
佢唔學有學校會打人或比人打呀~
唉~~有得去參觀~我一定會去囉~


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1538#
發表於 10-3-12 22:16 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 22:13 發表
咁你想點呀,小姐,神又係你,鬼又係你,你係要咁記仇就咪再同佢一齊啦
我地嗰個都同你講你有問題,你唔認,而家支持你,想你開心,話佢唔啱叫你地分手係又話唔捨得,你究竟知唔知自己想點呀
...
我真係唔知自已想點喎
你真係了解我
我自已都反複到唔知自已想點呀
不過,至少我知道自已係有問題既


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1539#
發表於 10-3-12 22:17 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 20:18 發表
你自己去玩呀.....


唔係呀~同個仔呀~


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1540#
發表於 10-3-12 22:19 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 22:15 發表


佢唔信我會咁做呀~覺得我係令呢件事黎嚇佢咋~
佢唔學有學校會打人或比人打呀~
唉~~有得去參觀~我一定會去囉~
或者參觀呢個動作,應該可以令佢相信你既決 心

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo