立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11775
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 12:31 發表 我老公就幫BB沖涼
大宅
積分: 2115
原帖由 butterflytree 於 10-6-15 12:34 發表 我都仍係全人奶, 一日都有3-4次便便, d便便仍係流質/水狀, 是正常的, 是嗎?
男爵府
積分: 9875
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-15 12:14 發表 香蕉要唔要cook一cook呀 ?
積分: 8967
原帖由 Almaz 於 10-6-15 12:38 發表 吓? 咁都值得讚? 唔踢都唔郁喎. 我記得坐月時叫佢學吓幫我手,佢叫我叫工人做喎.激死我~~
原帖由 Almaz 於 10-6-15 12:39 發表 我成日覺得男人幫bb沖涼好不可思議架....好叻~~
原帖由 Almaz 於 10-6-15 12:20 發表 我亞仔隔日poo 好耐啦.我仲未比任何固體食物佢,亦唔心急.等佢足6個月先比.心急個係我大女,因為佢想餵細佬食糊仔.
原帖由 Almaz 於 10-6-15 12:23 發表 你老公都好攪嘢喎. 我老公未同我個仔換過一條片&一件衫.佢只係識餵奶同埋抱瞓.
原帖由 AsWife 於 10-6-15 12:44 發表 aaw! 有個姐姐做幫手真好~ (自己安慰自己﹐希望將來有 Emma 做幫手)
積分: 2198
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 12:43 發表 一出世就係佢幫Brad仔沖架嘞...話我坐月唔touch咁多水嘛
原帖由 methy 於 10-6-15 12:41 發表 讚!讚多d= 鼓勵佢幫多d手ma
原帖由 YuHangMum 於 10-6-15 12:23 發表 大地回春啦, 要剪草, 照張您後院的近照來看下好嗎?
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 12:36 發表 "黃膳煲" for you or for the baby??? 蜂蜜水我自己都唔敢飲呀...怕會pass落d奶到 bb ofcouse cannot
原帖由 AsWife 於 10-6-15 12:54 發表 May 28th....
原帖由 methy 於 10-6-15 12:48 發表 我都係..到宜家都係我老公沖.我唔夠力
原帖由 Almaz 於 10-6-15 12:55 發表 點解仲有咁多雪?
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-15 12:56 發表 仍有下雪. 巧令呀.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy