跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11775


1521#
發表於 10-6-15 12:39 |只看該作者
我成日覺得男人幫bb沖涼好不可思議架....好叻~~

原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 12:31 發表
我老公就幫BB沖涼


大宅

積分: 2115


1522#
發表於 10-6-15 12:39 |只看該作者
yes 比較水的!

原帖由 butterflytree 於 10-6-15 12:34 發表


我都仍係全人奶, 一日都有3-4次便便, d便便仍係流質/水狀, 是正常的, 是嗎?


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1523#
發表於 10-6-15 12:40 |只看該作者
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-15 12:14 發表
香蕉要唔要cook一cook呀 ?

no... me lazy
所用生果都係咁俾阿女食
粥都有時凍食。

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 8967


1524#
發表於 10-6-15 12:41 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-15 12:38 發表
吓? 咁都值得讚? 唔踢都唔郁喎. 我記得坐月時叫佢學吓幫我手,佢叫我叫工人做喎.激死我~~


讚!讚多d= 鼓勵佢幫多d手ma


大宅

積分: 2115


1525#
發表於 10-6-15 12:43 |只看該作者
一出世就係佢幫Brad仔沖架嘞...話我坐月唔touch咁多水嘛

原帖由 Almaz 於 10-6-15 12:39 發表
我成日覺得男人幫bb沖涼好不可思議架....好叻~~


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1526#
發表於 10-6-15 12:44 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-15 12:20 發表
我亞仔隔日poo 好耐啦.我仲未比任何固體食物佢,亦唔心急.等佢足6個月先比.心急個係我大女,因為佢想餵細佬食糊仔.


aaw! 有個姐姐做幫手真好~
(自己安慰自己﹐希望將來有 Emma 做幫手)

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1527#
發表於 10-6-15 12:45 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-15 12:23 發表
你老公都好攪嘢喎. 我老公未同我個仔換過一條片&一件衫.佢只係識餵奶同埋抱瞓.


我個 A 爸.... 哎...抱瞓實搞唔掂。 換片好似換過兩次? 結果都係我執手尾。
我唔期望佢幫到我﹐唔好搞亂已經好好。

que sera sera! 認識你讓我更富有。


子爵府

積分: 11775


1528#
發表於 10-6-15 12:47 |只看該作者
如果要姐姐幫手,真係要兩個隔得遠先得,如果唔係,大嗰個自己都未顧掂,點幫手,只會越幫越忙.

原帖由 AsWife 於 10-6-15 12:44 發表

aaw! 有個姐姐做幫手真好~
(自己安慰自己﹐希望將來有 Emma 做幫手)


大宅

積分: 2198


1529#
發表於 10-6-15 12:48 |只看該作者
妳老公好鍚妳呀
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 12:43 發表
一出世就係佢幫Brad仔沖架嘞...話我坐月唔touch咁多水嘛


子爵府

積分: 11775


1530#
發表於 10-6-15 12:48 |只看該作者
有道理有道理...

原帖由 methy 於 10-6-15 12:41 發表


讚!讚多d= 鼓勵佢幫多d手ma


男爵府

積分: 8967


1531#
發表於 10-6-15 12:48 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 12:43 發表
一出世就係佢幫Brad仔沖架嘞...話我坐月唔touch咁多水嘛


我都係..到宜家都係我老公沖.我唔夠力


子爵府

積分: 11775


1532#
發表於 10-6-15 12:49 |只看該作者
你老公真係錫你

原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 12:43 發表
一出世就係佢幫Brad仔沖架嘞...話我坐月唔touch咁多水嘛


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1533#
發表於 10-6-15 12:53 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 12:43 發表
一出世就係佢幫Brad仔沖架嘞...話我坐月唔touch咁多水嘛


羨慕~~~~

不過唔知係咪我自己霸晒d野黎做﹐結果老公唔識得做.... 但俾佢我都信唔過... 佢太粗心。

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1534#
發表於 10-6-15 12:54 |只看該作者
原帖由 YuHangMum 於 10-6-15 12:23 發表
大地回春啦, 要剪草, 照張您後院的近照來看下好嗎?



May 28th....

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2198


1535#
發表於 10-6-15 12:55 |只看該作者
有d老人家話BB吸收得唔好, 煲"黃膳粥"比BB食話去唔知咩咩咩....
之前話開蜂蜜水比BB飲少少, 話去臭臭順d喎.
我老爹都唔贊成, 全程代我看實
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 12:36 發表
"黃膳煲" for you or for the baby???
蜂蜜水我自己都唔敢飲呀...怕會pass落d奶到
bb ofcouse cannot


子爵府

積分: 11775


1536#
發表於 10-6-15 12:55 |只看該作者
點解仲有咁多雪?

原帖由 AsWife 於 10-6-15 12:54 發表


May 28th....


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1537#
發表於 10-6-15 12:55 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-15 12:48 發表


我都係..到宜家都係我老公沖.我唔夠力

羨慕 too~~~

我老爸識得做好多野﹐包括家務... 簡直係萬能handy man
點知我揀既老公咩都唔識... only 電腦。 >__<

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1538#
發表於 10-6-15 12:56 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-15 12:55 發表
點解仲有咁多雪?


... no idea....
好在呢幾日暖返~ yesterday 有27C!

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2198


1539#
發表於 10-6-15 12:56 |只看該作者
仍有下雪. 巧令呀.
原帖由 AsWife 於 10-6-15 12:54 發表


May 28th....


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1540#
發表於 10-6-15 13:15 |只看該作者
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-15 12:56 發表
仍有下雪. 巧令呀.

老爸d菜就慘....

que sera sera! 認識你讓我更富有。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo