立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16992
ivythepooh 發表於 11-6-17 15:42 點會者~ 你求其講d話題,我地都可以亂吹一輪啦~
積分: 17134
yk0108 發表於 11-6-17 15:42 我都唔知點, 佢而家瞓咗, 瞓醒同佢睇跌打. 真係唔知點, 下個月仲跳舞表演. ...
積分: 16184
ivythepooh 發表於 11-6-17 15:44 點整親ga??
yk0108 發表於 11-6-17 15:44 我好認真吹架!!!(學阿豆先)
yk0108 發表於 11-6-17 15:43 你結婚後同娘家住得遠唔遠?
yk0108 發表於 11-6-17 15:46 去溜冰跌親.
patmama 發表於 11-6-17 15:49 奇實你地大家住邊gar?? 我住天水圍
ivythepooh 發表於 11-6-17 15:49 係咪"櫈"親? 要睇下跌打好d~~~
yk0108 發表於 11-6-17 15:57 咁你係邊度返工? 我住KWUN TONG, 仲咩問, 來探我? 有無手信先?
ivythepooh 發表於 11-6-17 16:16 同區!!~~~~~我都係觀塘人~~~~~
yk0108 發表於 11-6-17 16:00 希望無事啦! 你婚後都初初都多D返去, 你屋企人都要適應, 另外個好處就係你會無咁虛, wakaka!!!!
yk0108 發表於 11-6-17 16:17 返工都係觀塘?
ivythepooh 發表於 11-6-17 16:18 個個岩岩結左婚ge朋友都話,佢地有婚後憶屈症呀... 我擔心我都會有!!
patmama 發表於 11-6-17 16:24 我返葵涌 係兩梳夠晒熟嘅蕉
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy