想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17022


1521#
發表於 11-9-12 16:07 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-12 16:02
燒得c服都唔好太放肆呀!
唔好食太多熱氣嘢, 記住.....你嗰個係靚女嚟架!!
...


希望佢可以行靚女路線
唔洗行事業型路線


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1522#
發表於 11-9-12 16:22 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-11 14:45
琴日特訓,結果學識埋身,次次都對到咀,但暫時仲未肯大力啜,食飽飽先訓,半飽就收工。琴日尿片量急降。但 ...

埋完身, 再餵樽
咁會唔會令貝貝覺得埋身食唔飽唔緊要, 一陣可以有樽食呀!??
咁會唔會令貝貝埋身時唔學習努力啜呢??


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1523#
發表於 11-9-12 16:23 |只看該作者
jc0515 發表於 11-9-11 15:19
原來係咁, 唔通我有啲嘢睇漏咗~~我平時會煲滖啲水, 跟住熄火放啲配件落去蓋蓋, 焗佢15mins囉好彩 ...

記住....用steamer唔係官方既方法, 只係有mama咁做咋!

你有冇買多1~2 sets配件? 咁做少好多嘢~


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1524#
發表於 11-9-12 16:25 |只看該作者

引用:hihi~+各位中秋節快樂!!!今晚去邊度玩/慶祝

原帖由 KiKiWitch 於 11-09-12 發表
hihi~ 各位中秋節快樂!!!
今晚去邊度玩/慶祝呀?
我睇下c6收幾點,如果唔太晏帶b豬去公園賞月





水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1525#
發表於 11-9-12 16:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+黃二少奶+於+11-09-12+發表其

原帖由 sasa888 於 11-09-12 發表
你夜晚都仲係食外賣呀?
係呀,好懶




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1526#
發表於 11-9-12 16:26 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-12+13:32+其實

原帖由 Vana 於 11-09-12 發表
me 2....同埋我覺得反而雜食D..... BB營養又多D.... 第日仲無咁易敏感

咁當然如果BB有濕疹個D就要介一介. ...
我見b豬又冇野喎,所以都冇理




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1527#
發表於 11-9-12 16:28 |只看該作者
jc0515 發表於 11-9-11 15:26
你之前咪話叮叮唔肯埋身啜既, 而家到小豆喇, 佢一埋身啜唔係哭就係瞓, 明明谷到行, 佢都係啜頭個5mins就哭 ...

我好狠心架!! 我一連放四日假, 呢四日我都唔俾叮叮用樽, 我要教番佢埋身食
一來埋身方便d, 出街要帶冰奶都唔知點攪; 二來埋身食可以keep住有奶, 我希望佢長食長有架嘛!
經過兩日特訓, 今日好少少喇!!
同小豆一樣, 埋身食一陣就訓; 但係起碼已經冇一埋身就擰頭扭身加大喊喇!!
希望星期三我返工之後, 唔會一用樽又打回原形啦~


伯爵府

積分: 17022


1528#
發表於 11-9-12 16:35 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-12 16:26
係呀,好懶

我頂唔順餐餐出街食...
我好怕味精


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1529#
發表於 11-9-12 16:40 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-12+16:26+係呀

原帖由 gangting 於 11-09-12 發表
我頂唔順餐餐出街食...
我好怕味精
我都唔想,不過家下咁熱,湊住佢又鬼咁累喎




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1530#
發表於 11-9-12 16:41 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-9-12+15:38+hih

原帖由 gangting 於 11-09-12 發表
我去BBQ呀
我好耐冇bbq喇,唔知幾時有得b




大宅

積分: 4447

畀面勳章


1531#
發表於 11-9-12 17:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gangting+於+11-09-12+發表我

原帖由 黃二少奶 於 11-09-12 發表
我好耐冇bbq喇,唔知幾時有得b
我都想去呀




侯爵府

積分: 21177


1532#
發表於 11-9-12 17:05 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-12 16:22
埋完身, 再餵樽
咁會唔會令貝貝覺得埋身食唔飽唔緊要, 一陣可以有樽食呀!??
咁會唔會令貝貝埋身時唔學習努 ...

我都怕架,佢學唔識,但無計啦!


因為上星期黃仲有170度,並且佢餓又訓,飽又訓,但尿片急速下降!所以都要慢慢黎,但已經學識左對咀。好少甩咀啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1533#
發表於 11-9-12 17:30 |只看該作者
剛剛去左睇孟煒,帶左薑醋去,d姑娘鬼咁開心,話睇孟煒,有bb生。

佢話產後留汗只會流幾日,話我流十幾日太長時間,汗,奶和血係一樣野,流曬d energy,流曬d血,奶水都會少,所以佢同我停汗,提升番d體力,加d奶水。因為生bb已經失血,再流汗水,再餵奶,會令媽媽身體虛弱,好彩聽呀媽講,快快去食薑醋,睇中醫,其實本身已經止左7-8成汗,但仍然要快d停汗。

今日提早放陪月走,奶奶上黎幫手睇bb,因為我去睇中醫,奶奶幫手煮飯比我老公食,奶奶一執陪月的手尾,就罵鬼佢dirty。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1534#
發表於 11-9-12 17:31 |只看該作者
Vana 發表於 11-9-12 14:17
me 2....同埋我覺得反而雜食D..... BB營養又多D.... 第日仲無咁易敏感

咁當然如果BB有濕疹個D就要介一介. ...

我都冇乜戒口喇!!
係唔敢食收奶食物, 唔敢飲咖啡奶茶 (怕bb唔肯瞓) and 唔敢飲凍嘢&唔敢食雪榚
早排仲成日食燒鴨, 又食魚生


侯爵府

積分: 21177


1535#
發表於 11-9-12 17:32 |只看該作者
sasa888 發表於 11-9-12 11:13
好..明白..甘我應該冇喇..因為間唔中會熱醒所以都擔心有炸...

我濕到條頸有d濕疹!訓醒要換枕頭袋。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1536#
發表於 11-9-12 17:33 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-12 16:25
我睇下c6收幾點,如果唔太晏帶b豬去公園賞月

今日結婚週年, 不過c6又冇得放早
等佢返嚟, 先出去食飯慶祝
但係咁夜, 又唔知帶唔帶叮叮出街好~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1537#
發表於 11-9-12 17:37 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-12 16:40
我都唔想,不過家下咁熱,湊住佢又鬼咁累喎

你自己一個湊住b豬, 真係幾難煮嘢
工人放假, 我都要靠c6睇住叮叮先煮到飯
不過, 遲吓到b豬6個月, 你想唔煮都幾難, 因為你要煮粥仔俾佢食


侯爵府

積分: 21177


1538#
發表於 11-9-12 17:40 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-12 15:49
有無人奶,上唔上到奶,什麼上奶湯水,佢都唔buy,只要媽媽身體好,心情好,休息好,多多奶都有。就算無奶 ...

因為佢生咁多個都無坐過月,搞到一生病痛,佢成日呻呻呻自己後生辛苦!

我呀媽個人,口硬心軟!一邊罵,一邊做。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1539#
發表於 11-9-12 17:40 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-12 17:37
你自己一個湊住b豬, 真係幾難煮嘢
工人放假, 我都要靠c6睇住叮叮先煮到飯
不過, 遲吓到b豬6個月, 你想唔煮 ...

我都計劃開始買米糊,等B豬差唔多5個月俾佢試下食,
仲諗住買個咬咬樂,等佢遲D用


侯爵府

積分: 21177


1540#
發表於 11-9-12 17:43 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-12 17:33
今日結婚週年, 不過c6又冇得放早
等佢返嚟, 先出去食飯慶祝
但係咁夜, 又唔知帶唔帶叮叮出街好~

well, happy happy day..............
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo