跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2290


1521#
發表於 06-1-29 00:57 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

mia:
如果你虎背熊腰, 我就係一條小抹香鯨

我同阿女都變態架, 見親三順三石阿媽打仔女就笑到肚痛 我之前自己睇套戲唔覺得太多好笑位, 但同阿女睇就係咪都笑餐死, 臨


大宅

積分: 2290


1522#
發表於 06-1-29 01:02 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

好圓潤呀



Ambrose 雖然未出世, 應該都開始逗利是囉, 當年 jlb


禁止訪問

積分: 4181


1523#
發表於 06-1-29 01:18 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4181


1524#
發表於 06-1-29 01:24 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2290


1525#
發表於 06-1-29 01:30 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

逸安兄 哈哈哈哈哈 :lol: :lol: :lol:

多謝各位既安慰/祝福 個堆神可能覺得終於有人陪佢踏入個 x 字, 食錯左豹子膽 :evil:


禁止訪問

積分: 4181


1526#
發表於 06-1-29 01:33 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4181


1527#
發表於 06-1-30 21:18 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4462


1528#
發表於 06-2-1 09:03 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

[size=xx-large]開工大吉
青春常馬主!


大宅

積分: 4334


1529#
發表於 06-2-1 17:48 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

[size=x-large]祝大家心想事成, 身體健康


jelly,


補祝你[size=xx-large]生日快樂, 青春常駐


大宅

積分: 4462


1530#
發表於 06-2-2 22:05 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

做乜咁靜嘅?唔通去哂派利是?

豆:

豆仔副對差唔多喇 就等你扑槌,我就可以俾你/大家過目潤筆.

角:
你D曲奇成功嗎?

花:
有冇做到糖?


男爵府

積分: 5069


1531#
發表於 06-2-3 17:04 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*


真係好靜播

有無仁買左 「合家樂繽紛」節目


大宅

積分: 2106


1532#
發表於 06-2-3 21:15 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

[size=x-large]祝各位萬事如意,心想事成!

mia,

咁快 ne 巧 li high
我等生埋豆仔出黎,望下佢個豬樣先扑搥,你等我啊
多謝你呀 :-P 333333333 :-P
呢排轉左波屎,非常忙,亦好晏先走得,不過跟佢應該學到好多野,我都好enjoy :-P

火火,

咁快就兩歲 真係時光飛逝.....
祝糖糖生日快樂,d堆野快d mit luck佢 最緊要身體健康


男爵府

積分: 5069


1533#
發表於 06-2-3 21:27 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*


豆妹
幾時開始放產假?
緊張麼


大宅

積分: 4462


1534#
發表於 06-2-3 21:48 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

豆:

梗係等你兩母子.話時話,我都幾滿意,因為我估都幾fit到你對豆仔既期望.

做還做,唔好開得咁行.留番D力生呀.


男爵府

積分: 7055


1535#
發表於 06-2-4 10:52 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

各位杏仁,
新春大吉大利 :mrgreen:
今年勝舊年 :mrgreen:

諗左好耐行唔行入來 :mrgreen:
我自己覺得自己過緊冷河o麻 :mrgreen:
都唔豬幾時過完 :mrgreen:


男爵府

積分: 7055


1536#
發表於 06-2-4 11:38 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

我知有鼠背睇緊, 係,你輩份如老鼠, 新年都要同人開年, 抬高自己踐踏別人, 病緊都要講說話揶揄人, 我正面回應你就縮,又嗌晒救命要走要湊仔。 我俾晒落台階你唔講得太盡, 想留個餘地, 大家都係講下書, 我同自己朋友講小小感受, 俾你一直揶揄到新年人日呢一刻, 咩都夠啦 :mrgreen:我諗, 你真係好想我出山, 同你好好講下所謂分享是甚麼

一直以來, 我同其中一位杏仁, 講及「分享」, 只此一次, 既出之言,沒有打算收番, 你連「讀後感」都唔知係咩, 咁起勢post Amazon 人o地讀者o的評語做咩? 講你個仔睇完本書 好開心,你話好鍾意一本書都係「讀後感」-----------讀完之後好鍾意都係「感想」。 你成個地步都係「讀後感」o黎o架

我們從來唔會講自己的資料有幾有用, 幾 resourceful ,
亦都未試過講自己o既資料點幫到人, 更加未講過自己如何謙虛( humble) , 係你自己一直係咁講係咁講係咁講, 我真係不疼不癢, 愈睇愈覺得你幼稚
我只係很單純地講自己喜歡的書而已, 我很早期時說繪本, 都是貼圖,貼書內容

唔知你鼠背邊位朋友開o左條船, 咩都宣傳夠啦, 你講o既分享, o米宣傳新書o羅, 「來說是非者, 便是是非人」, 我係公開講過來自某媽咪會又入來宣傳條船, 想買平書唔係問番其中一位我開晒名的書友, 阿鼠人, 佢o地係識o架,叫佢問自己個媽咪會o既人唔係有更多買平書o既資料嗎?我咁講好正常, 係你個鼠人是非精, 搬弄是非, 雖則你o地成班都同一伙人, 我光明正大講,你個鼠人唔即刻問我點解咁講o野?我一定照講o架


我無意打爛人家飯碗, 你個鼠人o係自己個地步點宣傳,我其實無意見,由書友們自己決定, 我相信仍有人心水清
問題係你鼠人不斷「抵委」我同其中一位杏仁, 直至今日人日都要咁, 何苦?


誰人無風三尺浪,誰人庸人自擾之, 我本來無意見
從來河水不犯井水, 由你唾面自乾
你同另外一位一唱一和,講的說話何等難聽, 我同樣由你們唾面自乾
不過, 我開始覺得不回應,留下台階俾你, 你係不知收斂

鼠人, 你不是喜歡「用書」對我指桑罵槐? 好好一本書被你用來侮蔑, 你真係「低裝」 ,看來, 你鼠人從來不知閱讀意義

我在此已說完, 再講, 會在「好書分享」
鼠人, 你送我不只廿句極盡人身攻擊, 又侮蔑我朋友的說話,
依家先有我小米米第一篇回應, 我應該算有風度 :mrgreen:


我反而欣賞之前被我刪文又無端端話我幼稚那位, 她起碼講o既用家意見我都覺得好有用, 都有買俾我女, 之前佢話我o野, 我都選擇不再回應, 我仍然覺得大家需要下台階, 亦想氣氛和諧---------鼠人, 你半分也學不到


男爵府

積分: 5069


1537#
發表於 06-2-4 11:55 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

小米米 寫道:
我自己覺得自己過緊冷河o麻 :mrgreen:
都唔豬幾時過完 :mrgreen:

過夠冷河哪
太冧既米無口感架
我都係鍾意彈口米 :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 7055


1538#
發表於 06-2-4 17:51 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

波太 :mrgreen:
我未過完冷河

**********************************
不用放飛劍, 鼠人自會入來睇o架 :mrgreen:
我跟杏仁先前說話內容都沒有涉及你, 你三番四次把口不乾不淨, 小女子也沒有說上甚麼吧

新正頭病緊都要用說話踐踏人抬高自己, 還沾沾自喜, 真係唔知d 鼠人個腦諗咩
而你又附和佢的話,
所謂「君子和而不同,小人同而不和」當作此解


大宅

積分: 2106


1539#
發表於 06-2-4 18:30 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

米姐,

咁幾時為之過完冷河呀? :mrgreen:
有老鼠?等gugu幫你捉 :mrgreen:


大宅

積分: 2106


1540#
發表於 06-2-4 18:34 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

波姐,

我又唔緊張 :mrgreen: 只係好期待,好想快d生 :mrgreen: 今日立春啦,一定係狗仔,呀仔隨時可以出黎gala :mrgreen:
我下星期3開始放產假

我細細粒,姑娘叫我唔好cho呀b咁肥,如果超過7lbs驚我難生,咁我而家開始唔sit花膠住,又唔瞓咁多住,行多d

mia,

好多謝你啊 :-P mia出品,必屬佳品 我豆仔一定有一對好應的對聯,內裏包含咁多位ee的祝福,好幸福

各位,我豆仔隨時破蛋而出gala :lol: 等我消息啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo