跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7977


1521#
發表於 05-11-22 22:22 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我剛找倒啦
cherrybibi 寫道:
校長 >> 妳搵左 bellet school telephone No. ???


侯爵府

積分: 20954


1522#
發表於 05-11-22 22:23 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

差不多成個月喇 :-( :-(
tszyau2000 寫道:
吾係ar...我由1027開始...已經晚晚都甘夜la :-( :-(


男爵府

積分: 7977


1523#
發表於 05-11-22 22:25 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

learning website
車車
這個都好好玩


男爵府

積分: 7977


1524#
發表於 05-11-22 22:26 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

真係人都癲
tszyau2000 寫道:
吾係ar...我由1027開始...已經晚晚都甘夜la :-( :-( [quote]
cherrybibi 寫道:
油長 >> 今晚又咁夜呀 :-|
[/quote]


水晶宮

積分: 54392


1525#
發表於 05-11-22 22:26 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

agree ar....小朋友好多時你係估吾到ka...仲有ar...我地要比信心佢地同埋要對佢地有信心ar...e d 都係係tszyau 上左幼稚園之後我kei 體會lai ka...

cherry ~~ 叻囡ar ...繼續加油,努力ar


水晶宮

積分: 54392


1526#
發表於 05-11-22 22:28 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

係ar...我真係做到人都顛la...唉...都吾知班c野要查到幾時ar...[size=large]help
cherrybibi 寫道:
差不多成個月喇 :-( :-(
[quote]
tszyau2000 寫道:
吾係ar...我由1027開始...已經晚晚都甘夜la :-( :-(
[/quote]


男爵府

積分: 7977


1527#
發表於 05-11-22 22:28 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我要同琳琳刷牙啦


水晶宮

積分: 54392


1528#
發表於 05-11-22 22:34 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

睇左la...我有好多木筷子ar...岩駛ma!
tszyau2000 寫道:
我都有d kei...返去check 下先ar

karencircle 寫道:
我有膠碟四隻.....膠碗四隻......套具2套

cherrybibi 寫道:
想問下大家, 1127 野餐, 有冇人有紙碟膠叉等等可以帶
去呀
[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 20954


1529#
發表於 05-11-22 22:35 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

so funny
校長 寫道:
learning website
車車
這個都好好玩


侯爵府

積分: 20954


1530#
發表於 05-11-22 22:36 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

收到喇, 油長 , 我重係學習中
tszyau2000 寫道:
agree ar....小朋友好多時你係估吾到ka...仲有ar...我地要比信心佢地同埋要對佢地有信心ar...e d 都係係tszyau 上左幼稚園之後我kei 體會lai ka...

cherry ~~ 叻囡ar ...繼續加油,努力ar


侯爵府

積分: 20954


1531#
發表於 05-11-22 22:38 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

大家都辛苦, 點解佢地唔早 d 收工呀 :-|
tszyau2000 寫道:
係ar...我真係做到人都顛la...唉...都吾知班c野要查到幾時ar...[size=large]help


侯爵府

積分: 20954


1532#
發表於 05-11-22 22:39 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

等唔等妳呀
校長 寫道:
我要同琳琳刷牙啦


侯爵府

積分: 20954


1533#
發表於 05-11-22 22:40 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

可以大人用筷子 , 留比我先啦.
tszyau2000 寫道:
睇左la...我有好多木筷子ar...岩駛ma!


水晶宮

積分: 54392


1534#
發表於 05-11-22 22:44 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

因為每日查完...我果個亞姐不斷甘入証...甘又點可以有得早d 收工ar...沒完沒了kei...而d c 野米總之你地d廠入証...佢地就lai 查野... :evil: :evil:
cherrybibi 寫道:
大家都辛苦, 點解佢地唔早 d 收工呀 :-|
[quote]
tszyau2000 寫道:
係ar...我真係做到人都顛la...唉...都吾知班c野要查到幾時ar...[size=large]help
[/quote]


水晶宮

積分: 54392


1535#
發表於 05-11-22 22:46 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

ok...甘到時我帶d筷子la
cherrybibi 寫道:
可以大人用筷子 , 留比我先啦.
[quote]
tszyau2000 寫道:
睇左la...我有好多木筷子ar...岩駛ma!
[/quote]


伯爵府

積分: 17948


1536#
發表於 05-11-22 22:46 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我回來啦,我陪琳琳訓一陣
pooh 磁貼欠6, 30, 35


伯爵府

積分: 16163


1537#
發表於 05-11-22 22:50 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

校長,油媽,車車
hello

家中原來淨得膠fork,sun我帶喇


男爵府

積分: 7977


1538#
發表於 05-11-22 22:50 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

聽聞木快子唔好成日用呀。話有唔知乜乜乜

車車
我有訓覺眼罩可以帶去玩 不過可以的話記得提我


男爵府

積分: 7977


1539#
發表於 05-11-22 22:52 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

油媽
咁夠竟D貨幾時可以出呀,佢地想玩妳地幾耐呀


水晶宮

積分: 54392


1540#
發表於 05-11-22 22:52 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

甘我帶吾帶好ar [quote]
校長 寫道:
聽聞木快子唔好成日用呀。話有唔知乜乜乜


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo