烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   16


男爵府

積分: 6433


1521#
發表於 12-5-5 19:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+worldrecord+於+12-05-05+發

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
Yes, 手搓包 & 蒸包
有冇OT錢架?




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1522#
發表於 12-5-5 19:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-05+發

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
你分到我車到門前黎拎
得啦

你等我呀!




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1523#
發表於 12-5-5 19:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表你分

原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表
妳有司機,咁就幫我拎埋啦





瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1524#
發表於 12-5-5 19:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-05+發

原帖由 babybobo1122 於 12-05-05 發表
高檔包!
都叫試過ma .






男爵府

積分: 6433


1525#
發表於 12-5-5 19:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowbbhk+於+12-05-05+發表我

原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表
我二月買機果陣台灣都揾唔倒
我上月在荔枝角吉豬島買左呢本書




水晶宮

積分: 64904


1526#
發表於 12-5-5 19:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表你分

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
得啦

你等我呀!
頭先行書局見到兩本講天然酵母既書爭d買左返屋企,但又覺得用途不大



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


侯爵府

積分: 20309


1527#
發表於 12-5-5 19:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowbbhk+於+12-05-05+發表今

原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表
唔浸青梅了,已經收埋一樽3L,一樽2L,一樽1L
321




男爵府

積分: 6433


1528#
發表於 12-5-5 19:12 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 15]

今日喺一田買左日清低筋粉,上有黃色太陽花pattern,係咪就係你地所講既黃色小花?我仲見有包紫色小花,店員話係特選低粉,貴D,有冇人知黃花同紫花既分別?做包時除金像粉外,你地成日講加20g低粉同手粉係咪就係指呢種日清粉?




伯爵府

積分: 18588

畀面勳章


1529#
發表於 12-5-5 19:20 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 15]

金馬利酵母係咪只有烘焙店有得賣?




水晶宮

積分: 64904


1530#
發表於 12-5-5 19:30 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 15]

原來唔係pura,係呢隻
至真啊
myphoto.jpg



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


男爵府

積分: 6433


1531#
發表於 12-5-5 19:33 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 15]

我想睇返part2 p.1三重乳品個食譜,但part 14 and 15都冇得link返去以前D posts,咁點樣可以睇返part 2呢?




水晶宮

積分: 64904


1532#
發表於 12-5-5 19:34 |只看該作者

引用:我想睇返part2+p.1三重乳品個食譜,但part+

原帖由 cat0425 於 12-05-05 發表
我想睇返part2 p.1三重乳品個食譜,但part 14 and 15都冇得link返去以前D posts,咁點樣可以睇返part 2呢? ...
比張相你止止癮先
myphoto.jpg



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


1533#
發表於 12-5-5 19:36 |只看該作者

引用:我想睇返part2+p.1三重乳品個食譜,但part+

原帖由 cat0425 於 12-05-05 發表
我想睇返part2 p.1三重乳品個食譜,但part 14 and 15都冇得link返去以前D posts,咁點樣可以睇返part 2呢? ...
你可以按大nat info搵返舊part 再入返part two,直接點可以搵返amy按佢info,因為part two係amy開



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


1534#
發表於 12-5-5 19:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
頭先行書局見到兩本講天然酵母既書爭d買左返屋企,但又覺得用途不大



...
養天然酵母妳問yanyvonne嘛,佢養緊,整包好成功




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


1535#
發表於 12-5-5 19:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表唔浸

原帖由 wyfpoon 於 12-05-05 發表
321
重有一樽250ml




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


1536#
發表於 12-5-5 19:38 |只看該作者

引用:今日喺一田買左日清低筋粉,上有黃色太陽花

原帖由 cat0425 於 12-05-05 發表
今日喺一田買左日清低筋粉,上有黃色太陽花pattern,係咪就係你地所講既黃色小花?我仲見有包紫色小花,店員 ...
係啊,一田買咪好貴囉




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


1537#
發表於 12-5-5 19:39 |只看該作者

引用:原來唔係pura,係呢隻 至真啊

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
原來唔係pura,係呢隻
至真啊
呢期有見過,特價36兩盒




水晶宮

積分: 64904


1538#
發表於 12-5-5 19:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表頭先

原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表
養天然酵母妳問yanyvonne嘛,佢養緊,整包好成功




從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


1539#
發表於 12-5-5 19:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表原來

原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表
呢期有見過,特價36兩盒
咁平?岩岩匆匆影張相,都冇睇價錢又冇買就走了



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


子爵府

積分: 14865


1540#
發表於 12-5-5 20:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-05+發

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
頭先行書局見到兩本講天然酵母既書爭d買左返屋企,但又覺得用途不大



...
你本雪媽媽係邊間買呀!他出了兩部咩?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo