跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8163


1521#
發表於 06-4-12 11:36 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

老婆婆
是呀, 原來佢已同你講左, 嘻嘻…
你又幾時去新呀??

Honey
早期樂樂不太明顯左手定右手, 到入學要拎筆畫畫, 寫字我地就提樂樂用右手, 因諗起用左手的話, 第日我教寫字會困難, 不過我知咁唔係太好 , 宜家阿仔就用慣右手 :mrgreen:


男爵府

積分: 8163


1522#
發表於 06-4-12 11:40 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Reginayip
謝謝你方法, 有時我都要阿仔講下個答案比我, 佢有時會答'唔知', 明明知都話唔知, 有時又話'媽咪你話呢' '媽咪你講啦', 我一心軟就尤得佢, 等我都試下你既方法先


珍珠宮

積分: 34740


1523#
發表於 06-4-12 12:18 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

popo:

oic.


禁止訪問

積分: 6817


1524#
發表於 06-4-12 13:44 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13373


1525#
發表於 06-4-12 13:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

老歌: 我plan咋, 唔知去得成冇 成再話你聽


子爵府

積分: 12388


1526#
發表於 06-4-12 14:26 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tanny
check email

Che
pls check pm :mrgreen:


大宅

積分: 4493


1527#
發表於 06-4-12 15:03 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)



googoo:
mimi有無學緊ballet??
妳好怕mimi會腳粗.

che:
cl重學緊ballet, right? 佢喜歡嗎? 學d咩?
彤彤學左大半年, 黎緊新學年無得升班, 佢話係計歲數的 (要4.5歲先可升). that mean黎緊呢年又係學返assessment a 的東西. 其實佢返咁耐, 都唔知學過咩, 諗緊quit 唔quit.

popo:
妳好似岩岩去完二人世界, 對嗎?? 今次去星, 會帶埋大細去嗎? 我有上年行程, 有興趣參考嗎?


大宅

積分: 1040


1528#
發表於 06-4-12 15:08 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Honey,
關於左手仔…
祐祐好多時都出左手先, k1 開學老師教佢用右手寫字, 佢follow 得okay. 但10月家長日,

我:祐祐好似係左仔
老師:通常慣用邊隻手, 嗰隻手會好力d, 容易train up手指力 寫字. 其實左定右都可以, 只要一致, 剛閞始學寫字, 可以改. 你想佢用左定右
我:左….

後來發現祐祐時左時右, 但偏向右先, 右手寫得靚d. 我開始有d動搖, 想變回右手….
仲有一樣side effect, 佢呢幾個月, 成日混淆左右手.. 佢原本1.5 年前已分得很清楚, 唔知會唔會關寫字手事.

所以我覺得如果一閞始寫字手有力, 就keep on, even 佢用第二隻手做其他嘢.

呀, 唔記得恭喜你, 仔OR女?
我暫時仲係偏心阿大, 因為阿大而家好好玩, 好鬼識氹我; 阿細唔係好痴我
:evil:


珍珠宮

積分: 34740


1529#
發表於 06-4-12 15:10 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata:

mimi冇學ballet.我真係怕佢會腳粗,因佢亞媽我係甲組腳,我唔想個女似我.同埋,佢而家學既既畫畫,phonics同遲d會上既music class,都係一d靜態既eca,我同coffee想搵d動少少既比佢平衡下.

re singapore itin
我有興趣呀!


大宅

積分: 1220


1530#
發表於 06-4-12 16:33 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei,
Hi. I'm sick. My little one was sick over the end of last week. a bit worrying because he is so weak. but getting better now.

with regards to my litigation? it's starting. the first court would be in May.

Googoo,
It's good to hear that both Mimi and Myron could be baptized now. Remember to bring them to your BIG day and let them share the JOY with YOU.

PoPo,
Hi. I am thinking of getting the "gas" machine at home now so that Sai Lo could use it when he needs it. Do you mind to let me know how much does it cost? By the way, how much is the cost of getting those "gas"? Thanks
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid89/p0863b02557a915207829851b62c8cb7f/fa7ce5a9.jpg.thumb.jpg[/img]


大宅

積分: 3853


1531#
發表於 06-4-12 16:53 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

glory 寫道:
Reginayip
謝謝你方法, 有時我都要阿仔講下個答案比我, 佢有時會答'唔知', 明明知都話唔知, 有時又話'媽咪你話呢' '媽咪你講啦', 我一心軟就尤得佢, 等我都試下你既方法先

Glory,
如果佢又係咁答你,你就話"成日嘟係我話答案俾你聽,你嘟唔肯回應我,我點知你嘅諗法呢?如果我每次問你,你嘟係答'唔知'話'媽咪你話呢' '媽咪你講啦',咁媽咪以後唔講故事俾你聽囉,因為媽咪覺得好似同自己講咁,你只有聽但冇反應,我講得唔係咁開心喎!"
你睇吓仔仔有d乜反應你呀


男爵府

積分: 8163


1532#
發表於 06-4-12 17:06 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Reginayip,
我記住你個方法先....
阿仔咁耐只講過一次故仔給我聽~~
有次夜晚我好倦, 講故仔時都唔知自己講緊乜野, 同阿仔講, 我: 仔呀, 阿媽好倦呀, 不如到你講啦
仔: 媽, 我唔識講喎 ?-(
我: 你揀本簡單d, 無乜字個d啦
仔: 哦... (拎住本書口up up)?-(
我: (當時太倦, 記得阿仔係講過故仔, 但唔知佢講乜)


男爵府

積分: 8163


1533#
發表於 06-4-12 17:09 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

老婆婆
好野, 又去玩, 記住到時話我知喎

聽日學校運動會, 跟住就放復活節假, 可能要到假期後先見 , see you all later


禁止訪問

積分: 6817


1534#
發表於 06-4-13 00:10 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10461


1535#
發表於 06-4-13 08:33 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

中環友& all, 我yau 要係悠長的假期出trip 啦. 星期日去 美國. 要29 號才返呀 :-( :-(

che, honey, saramama, 你地take care 呀


侯爵府

積分: 23362


1536#
發表於 06-4-13 09:36 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

笑話一則
我:naoki, 你有冇聽過耶穌
n: 有
我: 耶穌死後復活你知唔知
n: 知呀, 佢死左20日
我: 唔係, 耶穌死後3日復活, 所以有復活節
n: 不過我果個耶穌係死20日架
我: 耶穌得1個架炸
n: 你果個死3日, 我果個20日架 (好認真)

ianmami
陰功, 14日不見ian, 實掛心死啦


子爵府

積分: 12388


1537#
發表於 06-4-13 10:03 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

我又講笑話...

cw: 學校有Mr. A, Mr. B, 仲有個Mr. D
me: Mr. D?
cw: 係呀.
me: 咁Mr. D咩色嫁?
cw:
me: Mr. B塊面就黑色, Mr. A就白色, 咁Mr. D呢?
cw: um............. 好似係肉色嫁bor

心心
due date改左18/4呀


侯爵府

積分: 23362


1538#
發表於 06-4-13 10:05 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

MEI
WHAT IS MR A/B/D? 老師? OR 9-UP?
DUE DATE~O, THANKS


子爵府

積分: 12388


1539#
發表於 06-4-13 10:11 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


A, B & D 係老師名
Mr A
Mr B
Mr D


子爵府

積分: 13373


1540#
發表於 06-4-13 10:46 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Tatacat: 要呀...若有資料e-mail比我得嗎 thanks

Dorothy: Will call you later

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo