烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


男爵府

積分: 8956


1521#
發表於 12-7-26 23:07 |只看該作者

引用:Quote:hinhin_ma+發表於+12-7-26+19:24+

原帖由 hinhin_ma 於 12-07-26 發表
本帖最後由 hinhin_ma 於 12-7-26 22:30 編輯
金象係冇韓粉甘受水.




大宅

積分: 4669


1522#
發表於 12-7-26 23:35 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-7-26+16:45+上次都試

原帖由 柒子 於 12-07-26 發表
其實我大膽講一句.

起絲..唔係難事.
認同。。。基本上次次都起到絲,但食落我最鐘意係T大既液種




大宅

積分: 4669


1523#
發表於 12-7-26 23:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KBIB2008+於+12-07-26+發表如

原帖由 jenniecatcat 於 12-07-26 發表
呢度唔講程度,只要有得食所以係學冇前後,買死罷就!



...





珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


1524#
發表於 12-7-26 23:38 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-26 22:41
毒下你..今日行過ifc mama見都有3枝日本仔..哈..


...睇來都會買啦...

Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 4669


1525#
發表於 12-7-26 23:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hinhin_ma+於+12-07-26+發表

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-26 發表
金象係冇韓粉甘受水.
矛錯呀,相差5-8g




大宅

積分: 4669


1526#
發表於 12-7-26 23:44 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 ...

我又交功課。。。液種蜜蜂包包。。。比姐姐宅扁左個頂
myphoto.jpg




大宅

積分: 4669


1527#
發表於 12-7-26 23:46 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 ...

我又交功課。。。液種蜜蜂包包。。。比姐姐宅扁左個頂
myphoto.jpg




大宅

積分: 4669


1528#
發表於 12-7-26 23:46 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 ...

我又交功課。。。液種蜜蜂包包。。。比姐姐宅扁左個頂
myphoto.jpg




大宅

積分: 4669


1529#
發表於 12-7-26 23:48 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 ...

BK又痴左。。。話網絡問題出唔到post,但最終全部出哂




子爵府

積分: 11813


1530#
發表於 12-7-27 00:55 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-7-26+19:07+唔該呀,

原帖由 hinhin_ma 於 12-07-26 發表
可可粉無糖GA, 太多會苦, 最好用朱力粒+可可粉+朱奶`....正
咁咪好肥
人奶中已冇得食減肥餐了
試下 T 大果個,換15g 可可同用橄欖油試下先,唔得再跟你果個改良下,
可可粉。。。。。多謝提點呀




子爵府

積分: 11813


1531#
發表於 12-7-27 00:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-07-26+發表唔該呀

原帖由 KBIB2008 於 12-07-26 發表
睇番之前抄低既notes,古古力包

380g 麵粉
多謝提點,搵日試下先




子爵府

積分: 11813


1532#
發表於 12-7-27 00:59 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-7-26+16:32+下次去仲

原帖由 柒子 於 12-07-26 發表
你包幾錢呀?

我包點點綠..
唔知呀,c6 勁吹,好趕時間,唔記得睇價錢
你覺大約咩價位抵買呀?




子爵府

積分: 11813


1533#
發表於 12-7-27 01:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+柒子+於+12-07-26+發表其實我

原帖由 ameliakwok 於 12-07-26 發表
認同。。。基本上次次都起到絲,但食落我最鐘意係T大既液種
中同液種我都未清楚得晒,因技術唔好,要再練多 d 先清楚。

不過中種方便 d ,攪好入雪柜 ,夠鐘攞出,




珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


1534#
發表於 12-7-27 02:42 |只看該作者
本帖最後由 hinhin_ma 於 12-7-27 02:44 編輯

唉....BK 個APPS 真係C 得, 改極都是問題多多....總之想用GE時候就上唔到, 出唔到...


第二機100%中種出爐啦, 都是金象粉, 288G, 今次係室溫一發約3小時, 麵團好窕身, 出油多D, 用左黑糖, 個包帶黃但香D.....整來明日俾人試味....


Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


1535#
發表於 12-7-27 02:47 |只看該作者
是因 發表於 12-7-27 00:55
咁咪好肥
人奶中已冇得食減肥餐了
試下 T 大果個,換15g 可可同用橄欖油試下先,唔得再跟 ...


...有得就有失....要好味D 就要下一次先講減肥....
Stay Hungry , stay foolish !!


子爵府

積分: 11813


1536#
發表於 12-7-27 06:00 |只看該作者

引用:唉....BK+個APPS+真係C+得,+改極都是問題

原帖由 hinhin_ma 於 12-07-27 發表
本帖最後由 hinhin_ma 於 12-7-27 02:44 編輯

唉....BK 個APPS 真係C 得, 改極都是問題多多....總之想用 ...
正~~黑糖真係好香
而家用左原糖,真係成個包都唔同晒,用晒後要轉返黑糖先得


話時話,咩叫 窕身?
點樣出油多 d ?




子爵府

積分: 11813


1537#
發表於 12-7-27 06:07 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-7-27+00:55+咁咪好肥

原帖由 hinhin_ma 於 12-07-27 發表
...有得就有失....要好味D 就要下一次先講減肥....
唔制呀
c6已經成日笑我喇

試左個天使版先,唔得先再試個魔鬼版




男爵府

積分: 8605


1538#
發表於 12-7-27 08:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Chumeiying+於+12-07-26+發表

原帖由 jenniecatcat 於 12-07-26 發表
17 小時中種咋,不過唔知雪左幾耐啦。辣椒仔個100% 牛奶吐司未得閒整呀



...
快快試,包你都愛上。

明天要送包包,哈,最近自家包好似做咗手信,同朋友見面前總要做定送禮當然都係開心事,有人欣賞嘛



今早剛做好個a,然後放了入雪櫃,我個雪櫃「常滿」,應該發得起啩,專登落小一點酵母,今晚回來知結果了好期待。但係家裡忌廉不夠,所以用了奶代替了28g忌廉,希望效果ok啦,今次都有多加蛋白的




男爵府

積分: 8605


1539#
發表於 12-7-27 08:18 |只看該作者

引用:Quote:hinhin_ma+發表於+12-7-26+19:29+再

原帖由 柒子 於 12-07-26 發表
毒下你..今日行過ifc mama見都有3枝日本仔..哈..
呵呵
今日去收貨,今晚可以開齋了,棍仔棍仔,等到你了。

想問一下大家有無試用過安琪鮮酵母?我買了一包,500g的。請問點預份量?係咪速溶酵母一倍?即係平時做400g麵粉用4g金安琪,但轉用鮮酵母係咪應該用8g?唔知效果好不好有無人用過?




男爵府

積分: 8605


1540#
發表於 12-7-27 08:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ameliakwok+於+12-07-26+發表

原帖由 是因 於 12-07-27 發表
中同液種我都未清楚得晒,因技術唔好,要再練多 d 先清楚。

不過中種方便 d ,攪好入雪柜 ,夠鐘攞出,
學了湯種後,我就沒有用直接法,學了液種後,我就沒有用湯種,學了中種後,我就沒有用液種了今晚試埋老麵先




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo