興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1521#
發表於 06-11-17 13:04 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

pakyu0429 寫道:
我支50 f1.8 跌過都有人要!

你有無講明跌過先?

點解賣?


男爵府

積分: 6315


1522#
發表於 06-11-17 13:08 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

pakyu0429 寫道:
我支50 f1.8 跌過都有人要!

你有無講明跌過先?

點解賣?[/quote]

我唔係賣! 不過有朋友話想要啫!

咁而家用緊支f1.4, f1.8果支好似多餘左law!


版主

積分: 34265

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1523#
發表於 06-11-17 13:41 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

重有保養,平平地2-300,跌過都會有人買來博吓掛?
pakyu0429 寫道:
[quote]
pakyu0429 寫道:
我支50 f1.8 跌過都有人要!

你有無講明跌過先?

點解賣?[/quote]

我唔係賣! 不過有朋友話想要啫!

咁而家用緊支f1.4, f1.8果支好似多餘左law! [/quote]


男爵府

積分: 6172


1524#
發表於 06-11-17 13:57 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

同意
[quote]
clpapa 寫道:
重有保養,平平地2-300,跌過都會有人買來博

http://cheukhin0507.spaces.live.com/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1525#
發表於 06-11-17 14:16 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

jacqueline_law 寫道:
[quote]
Simar 寫道:...如果你係 "2.5"" portable hard disk, 換埋個 digital album 外殼, 就可以USB差電, 帶出街都用得, 我今晚記得就影張相俾大家睇下啦.


ic....tks....
等你相

cholepapa : 有冇螢記地址 [/quote]

o岩o岩又去左電腦中心, 用手機"偷拍"左o的 digital ablum外殼.



其實我去買左 SB800 啦! 2450(水) 鋪頭保我一年......
今晚有新野玩!!!
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1526#
發表於 06-11-17 14:25 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1527#
發表於 06-11-17 14:30 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

jacqueline_law 寫道:
Simar : 恭喜恭喜 ~~~
sb800 真係一定要買架 ....買左义電未 ??? :mrgreen:
e...d digital ablum外殼個 display 睇唔睇到相架 ? 定係只睇到字


只睇到字同 memory card status 大約賣 1xx - 2xx

都有睇到相o既, 即係PMP, 貴好多.....
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1528#
發表於 06-11-17 14:34 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

digital album, 要快同穩定, DCHOME D 師兄建議買 PD70X, 不過貴, 不連HD都要賣到$900
PD70X CLICK HERE
佢用 AA 電, 方便好多 (但大舊左)


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1529#
發表於 06-11-17 14:45 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1530#
發表於 06-11-17 14:58 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

原來 SB-800 咁多野玩.....

Nikon 本 SB-800 technic 好正!


Click here

一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




男爵府

積分: 6315


1531#
發表於 06-11-17 15:23 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

咁canon嘅閃燈! 有冇平靚正介紹呀?


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1532#
發表於 06-11-17 15:25 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

Canon, 有支 430EX 同 580 EX, 不過無咩玩 (連用本身機身閃光燈去引發支外置閃光燈都唔可以 :-( :-( )


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1533#
發表於 06-11-17 15:28 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

下面條LINK 重多野玩 :
NIKON FLASH CLICK HERE
揀WIRELESS 個VIRTUAL DEMO, 好好玩
隨時引你買多支SB800


男爵府

積分: 6315


1534#
發表於 06-11-17 16:30 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

chloepapa 寫道:
Canon, 有支 430EX 同 580 EX, 不過無咩玩 (連用本身機身閃光燈去引發支外置閃光燈都唔可以 :-( :-( )


咁即係冇啦!


版主

積分: 34265

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1535#
發表於 06-11-17 16:41 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

一般外閃只係加強光度同用反射光,兩支都無問題架,想玩多燈,可以用一支外閃或者用commander無線引發其他燈。

pakyu0429 寫道:
[quote]
chloepapa 寫道:
Canon, 有支 430EX 同 580 EX, 不過無咩玩 (連用本身機身閃光燈去引發支外置閃光燈都唔可以 :-( :-( )


咁即係冇啦! [/quote]


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1536#
發表於 06-11-17 16:41 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

用 CANON DLSR, 只可以揀 430EX 同 580EX, 有外閃, 影相多好多變化.
只不過 CANON 閃光燈一直都係少野玩


男爵府

積分: 6315


1537#
發表於 06-11-17 17:01 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

[quote]
chloepapa 寫道:
用 CANON DLSR, 只可以揀 430EX 同 580EX, 有外閃, 影相多好多變化.
只不過 CANON 閃光燈一直都係少野玩


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1538#
發表於 06-11-17 17:06 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

[quote]
pakyu0429 寫道:
[quote]
chloepapa 寫道:
用 CANON DLSR, 只可以揀 430EX 同 580EX, 有外閃, 影相多好多變化.
只不過 CANON 閃光燈一直都係少野玩
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1539#
發表於 06-11-17 17:06 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

430EX 水貨 $1,800, 行貨 $2,100
580EX 水貨 $2,700, 行貨 $3,200

CANON D 燈, 又貴又少野玩 :-(


大宅

積分: 1689


1540#
發表於 06-11-17 17:36 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....


I am using Canon 580EX... before I have this 燈, I was using Canon 420EX... seems have lot of fun if you can use 2 燈... can use 580 to control 420 (one as master and one as slave) to do remote flash...

If you have 2 x 420, then you can use 580 to control both 420燈 too! One put in left hand and one put in right hand side... and see what's the effect afterward... lot of works and lot of fun ah...


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo