單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15442


1521#
發表於 07-5-31 16:06 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

咁我地兩個都悶嘛... [quote]
vane 寫道:
亞e今晚回家都見啦!...比妳笑死 [quote]


侯爵府

積分: 21364


1522#
發表於 07-5-31 16:07 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

亞姨係救星哦
[quote]
evalopk 寫道:
有呀~~亞姨囉 佢地依家係淡季, 好鬼得閒ka [quote]


伯爵府

積分: 15442


1523#
發表於 07-5-31 16:08 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

兩頭蛇 ? [quote]
CW-KK 寫道:
唔會~~~女女知道係為佢好先咁做啫 亞媽係支持佢既 同老師講就我會劝女女既
[quote]


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1524#
發表於 07-5-31 16:08 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

不用急...等妳安頓好先啦!
想見..咪約出來 hei 吓,不過等妳忙完先啦! [quote]
evalopk 寫道:
6月中應該ok喇.....不過仲未可以招呼你地住呀... :lol: [quote]

我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


伯爵府

積分: 15442


1525#
發表於 07-5-31 16:09 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

我地互救者 [quote]
CW-KK 寫道:
亞姨係救星哦
[quote]


侯爵府

積分: 21364


1526#
發表於 07-5-31 16:09 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

至緊要女女唔好去深圳解悶就得啦 :lol: :lol: :lol:
[quote]
evalopk 寫道:
小事一場...解決左就得啦 [quote]


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1527#
發表於 07-5-31 16:10 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

係乜料...會令囡囡吾開心呀?
evalopk 寫道:
兩頭蛇 ? [quote]
CW-KK 寫道:
唔會~~~女女知道係為佢好先咁做啫 亞媽係支持佢既 同老師講就我會劝女女既
[quote]
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 21364


1528#
發表於 07-5-31 16:11 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

你估中間人咁好做架
[quote]
evalopk 寫道:
兩頭蛇 ? [quote]


伯爵府

積分: 15442


1529#
發表於 07-5-31 16:11 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

有排呀...可能要等到11月先得lu....我搬好之後又到舅父裝修, 佢地會搬去我度住.....都話佢地怕悶啦....搵個籍口都要痴實我地 [quote]
vane 寫道:
不用急...等妳安頓好先啦!
想見..咪約出來 hei 吓,不過等妳忙完先啦! [quote]


伯爵府

積分: 15442


1530#
發表於 07-5-31 16:12 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

咁你就要收好d證件喇 [quote]
CW-KK 寫道:
至緊要女女唔好去深圳解悶就得啦 :lol: :lol: :lol:
[quote]


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1531#
發表於 07-5-31 16:15 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

係wo...而家d女仔早熟....記得把証件收好..咪得law...
好在佢吾係在那間學校讀書.姐..但肥仔係..我都怕佢會走佬..
見到佢好似無乜家庭溫暖..
CW-KK 寫道:
至緊要女女唔好去深圳解悶就得啦!...
:lol: :lol: :lol:
[quote]
evalopk 寫道:
小事一場...解決左就得啦 [quote]
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 21364


1532#
發表於 07-5-31 16:17 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

學校恩怨 :lol: :lol: 亞女係兩科科長又係風紀,因為太忙就請辭一科科長位,點知果科冇人肯做,老師點名一個同學同亞女好好朋友又唔肯,咪俾老師話女女教唆罪名囉
[quote]
vane 寫道:
係乜料...會令囡囡吾開心呀?[quote]


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1533#
發表於 07-5-31 16:17 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

[size=x-large]11月又好似太耐了..妳可愛ma! [quote]
evalopk 寫道:
有排呀...可能要等到11月先得lu....我搬好之後又到舅父裝修, 佢地會搬去我度住.....都話佢地怕悶啦....搵個籍口都要痴實我地 [quote]
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


伯爵府

積分: 15442


1534#
發表於 07-5-31 16:19 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

講d好笑野比你地聽丫...擒晚姐姐問我買咩送, 我話是但啦, 我地咩都食, 冇所謂既....左問右問我咪叫佢買$20豬肉蒸咸蛋, 買一斤菜啦...其他佢自己諗, 佢又問我鷄翼好唔好, 我話好呀......
點知食晏返去唔見個雪櫃有送咪問佢囉, 完來佢張所有肉擺晒起冰箱, 又未頁... 最攪笑係d份量


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1535#
發表於 07-5-31 16:19 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

即係老師問題...
CW-KK 寫道:
學校恩怨 :lol: :lol: 亞女係兩科科長又係風紀,因為太忙就請辭一科科長位,點知果科冇人肯做,老師點名一個同學同亞女好好朋友又唔肯,咪俾老師話女女教唆罪名囉
[quote]
vane 寫道:
係乜料...會令囡囡吾開心呀?[quote]
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 21364


1536#
發表於 07-5-31 16:19 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

希望女女成熟其他位好啦 去深圳玩就決對係c罪
[quote]
vane 寫道:
係wo...而家d女仔早熟....記得把証件收好..咪得law...
好在佢吾係在那間學校讀書.姐..但肥仔係..我都怕佢會走佬..
見到佢好似無乜家庭溫暖..[quote]


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1537#
發表於 07-5-31 16:21 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

我估....入得冰箱都吾會好多掛
evalopk 寫道:
講d好笑野比你地聽丫...擒晚姐姐問我買咩送, 我話是但啦, 我地咩都食, 冇所謂既....左問右問我咪叫佢買$20豬肉蒸咸蛋, 買一斤菜啦...其他佢自己諗, 佢又問我鷄翼好唔好, 我話好呀......
點知食晏返去唔見個雪櫃有送咪問佢囉, 完來佢張所有肉擺晒起冰箱, 又未頁... 最攪笑係d份量
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 21364


1538#
發表於 07-5-31 16:23 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

老師仲要係全班唔點名講有人教唆其他同學搞小圈子 為左女女係學校好過又唔可以直接投訴老師咁做好傷小朋友自尊心 :lol: :lol: :lol:
[quote]
vane 寫道:
即係老師問題...[quote]


侯爵府

積分: 21364


1539#
發表於 07-5-31 16:25 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

中午時間應該仲有得救 新工人唔熟識環境搞出好多笑話架
vane 寫道:
我估....入得冰箱都吾會好多掛[quote]
evalopk 寫道:
講d好笑野比你地聽丫...擒晚姐姐問我買咩送, 我話是但啦, 我地咩都食, 冇所謂既....左問右問我咪叫佢買$20豬肉蒸咸蛋, 買一斤菜啦...其他佢自己諗, 佢又問我鷄翼好唔好, 我話好呀......
點知食晏返去唔見個雪櫃有送咪問佢囉, 完來佢張所有肉擺晒起冰箱, 又未頁... 最攪笑係d份量
[/quote]


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1540#
發表於 07-5-31 16:26 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

而家老師點話呀?當有左誤會都好煩...
CW-KK 寫道:
老師仲要係全班唔點名講有人教唆其他同學搞小圈子 為左女女係學校好過又唔可以直接投訴老師咁做好傷小朋友自尊心 :lol: :lol: :lol:
[quote]
vane 寫道:
即係老師問題...[quote]
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo