立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 28259
水晶宮
積分: 58802
伯爵府
積分: 16535
原文章由 sammifanlp 於 07-9-17 19:22 發表 明天朝早要返tmh做耐糖test 佢到現在先發現無做到
原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/18 10:19 發表 sammi 你血糖成日好高架! 點解要做耐糖test ????
原文章由 蝦蝦 於 2007/9/18 11:09 發表 你應該要積極 D 諗, 你係得架 ... 點解唔諗下我易生呢 d, 而要驚好似 fan 咁呢
原文章由 sammifanlp 於 07-9-18 13:44 發表 今日老闆終於開左聲, 想我唔好咁早放同提早返來及在放假時可以1星期返來1-2日
原文章由 sammifanlp 於 07-9-18 13:51 發表 我都好想好似你咁架
男爵府
積分: 8509
原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/18 14:03 發表 SAMMI 咁你有冇應誠佢呀? 起碼都滿左月先返去幫手, 不過你老闆有冇話會full pay 你的產假? 我當時提早左開工(好似你咁講1wk 返2-3日) 佢都full pay 產假俾我. ...
原文章由 sammifanlp 於 07-9-18 14:14 發表 佢話除4/5外, 其他看看另出 or 佢自己俾, 佢一陣找會計佬傾傾喎, 假就後補返
原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/18 14:50 發表 sammi 咁你又真係要睇情況, 你會搬屋先 OR 坐完月先搬.
原文章由 蝦蝦 於 2007/9/18 15:06 發表 sammi, 我公司有一個女同事同你一樣, 果陣生完, 坐月都未夠一個月就返公司幫手, 係老細要求佢
積分: 18803
原文章由 sammifanlp 於 07-9-18 14:14 發表 所以我無拒絕佢亦無promise佢, 只係答看到時情況而定啦
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy