跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28259


1541#
發表於 07-9-18 12:22 |只看該作者
原文章由 mankat06 於 07-9-18 12:11 發表

咁我再post過啦
30/9---蝦媽
07/10--- pigma, 蝦媽
14/10--- pigma, 蝦媽
19/10 (重九)--- pigma
21/10---蝦媽
[/url]


水晶宮

積分: 58802


1542#
發表於 07-9-18 13:44 |只看該作者
今日老闆終於開左聲, 想我唔好咁早放同提早返來及在放假時可以1星期返來1-2日


伯爵府

積分: 16535

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


1543#
發表於 07-9-18 13:45 |只看該作者
原文章由 sammifanlp 於 07-9-17 19:22 發表
明天朝早要返tmh做耐糖test 佢到現在先發現無做到


乜野係耐糖測試呀 ,我只係空肚飲糖水之後抽血囉,係咪依隻呀?-(


水晶宮

積分: 58802


1544#
發表於 07-9-18 13:50 |只看該作者
我daddy有糖尿病囉

原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/18 10:19 發表
sammi

你血糖成日好高架! 點解要做耐糖test ????


水晶宮

積分: 58802


1545#
發表於 07-9-18 13:51 |只看該作者
我都好想好似你咁架
原文章由 蝦蝦 於 2007/9/18 11:09 發表
你應該要積極 D 諗, 你係得架 ... 點解唔諗下我易生呢 d, 而要驚好似 fan 咁呢


伯爵府

積分: 16535

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


1546#
發表於 07-9-18 13:52 |只看該作者
咁我再post過啦
30/9---蝦媽, wyk
07/10--- pigma, 蝦媽, wyk
14/10--- pigma, 蝦媽
19/10 (重九)--- pigma, wyk
21/10---蝦媽, wyk

[ 本文章最後由 wyk 於 07-9-18 13:55 編輯 ]


伯爵府

積分: 16535

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


1547#
發表於 07-9-18 13:54 |只看該作者
原文章由 sammifanlp 於 07-9-18 13:44 發表
今日老闆終於開左聲, 想我唔好咁早放同提早返來及在放假時可以1星期返來1-2日


甘你咪好辛苦囉,個時陀住阿仔最尾個月阿媽唔比我出街架。


伯爵府

積分: 16535

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


1548#
發表於 07-9-18 13:58 |只看該作者
原文章由 sammifanlp 於 07-9-18 13:51 發表
我都好想好似你咁架


你試下蝦蝦教生仔方法,可能真係feel到同蝦蝦的感覺,我諗你一定得,我支持你。


伯爵府

積分: 16535

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


1549#
發表於 07-9-18 13:59 |只看該作者
我發現阿仔在學校同屋企係兩個人呢架!

在學校--->好乖,唔會丟野,唔舒服時:老師問佢乜事,佢會答喉嚨痛,咳咳唔飲果汁、唔食糖,總之老師眼中的cedric係乖學生。

在家--->好多時都會丟野、摟計,唔舒服時:我問佢你唔舒服呀?佢只答係呀,明知佢咳我當然唔會引佢飲果汁、食糖,但佢聽到我講或無聊時,佢就話要食糖,我話唔得你咳咳,等你好番至食啦,我都要講幾次,佢至唔摟。


男爵府

積分: 8509


1550#
發表於 07-9-18 14:03 |只看該作者
SAMMI

咁你有冇應誠佢呀? 起碼都滿左月先返去幫手, 不過你老闆有冇話會full pay 你的產假?
我當時提早左開工(好似你咁講1wk 返2-3日) 佢都full pay 產假俾我.


原文章由 sammifanlp 於 07-9-18 13:44 發表
今日老闆終於開左聲, 想我唔好咁早放同提早返來及在放假時可以1星期返來1-2日
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


水晶宮

積分: 58802


1551#
發表於 07-9-18 14:14 |只看該作者
所以我無拒絕佢亦無promise佢, 只係答看到時情況而定啦


水晶宮

積分: 58802


1552#
發表於 07-9-18 14:14 |只看該作者
佢話除4/5外, 其他看看另出 or 佢自己俾, 佢一陣找會計佬傾傾喎, 假就後補返

原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/18 14:03 發表
SAMMI

咁你有冇應誠佢呀? 起碼都滿左月先返去幫手, 不過你老闆有冇話會full pay 你的產假?
我當時提早左開工(好似你咁講1wk 返2-3日) 佢都full pay 產假俾我.
...


男爵府

積分: 8509


1553#
發表於 07-9-18 14:50 |只看該作者
sammi

咁你又真係要睇情況, 你會搬屋先 OR 坐完月先搬.


原文章由 sammifanlp 於 07-9-18 14:14 發表
佢話除4/5外, 其他看看另出 or 佢自己俾, 佢一陣找會計佬傾傾喎, 假就後補返
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


公爵府

積分: 28259


1554#
發表於 07-9-18 15:06 |只看該作者
sammi,
我公司有一個女同事同你一樣, 果陣生完, 坐月都未夠一個月就返公司幫手, 係老細要求佢
[/url]


公爵府

積分: 28259


1555#
發表於 07-9-18 15:07 |只看該作者
黃太 or all,

我想問你地知唔知邊度有得 download / 買兒歌既樂譜呀? 簡譜就 ok 架喇.

我尋日o係屋企彈電子琴, 蝦仔拎住個mic, 唱得好 enjoy
[/url]


水晶宮

積分: 58802


1556#
發表於 07-9-18 15:08 |只看該作者
我地想搬左屋先囉, 如果呢2日仲未收到佢電話, 我星期四打去房屋署問下, 幾時有key拎

原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/18 14:50 發表
sammi

咁你又真係要睇情況, 你會搬屋先 OR 坐完月先搬.


水晶宮

積分: 58802


1557#
發表於 07-9-18 15:08 |只看該作者
我朋友咪係囉
原文章由 蝦蝦 於 2007/9/18 15:06 發表
sammi,
我公司有一個女同事同你一樣, 果陣生完, 坐月都未夠一個月就返公司幫手, 係老細要求佢


伯爵府

積分: 18803


1558#
發表於 07-9-18 15:12 |只看該作者
原文章由 sammifanlp 於 07-9-18 13:44 發表
今日老闆終於開左聲, 想我唔好咁早放同提早返來及在放假時可以1星期返來1-2日

:evil: :evil: 有無搞錯呀,想收買人命呀:evil: :evil:



伯爵府

積分: 18803


1559#
發表於 07-9-18 15:15 |只看該作者
原文章由 sammifanlp 於 07-9-18 14:14 發表
所以我無拒絕佢亦無promise佢, 只係答看到時情況而定啦

唔得,同佢請明如果返來d人工要唔係咁計架 我以前有間公司又係咁,老細話如佢係個d時間返來,雙工計架



伯爵府

積分: 18803


1560#
發表於 07-9-18 15:16 |只看該作者
咁我再post過啦
30/9---蝦媽, wyk
07/10--- pigma, 蝦媽, wyk
14/10--- pigma, 蝦媽
19/10 (重九)--- pigma, wyk
21/10---蝦媽, wyk



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo