立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5785
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:38 發表 enable 原相pls
侯爵府
積分: 23056
原文章由 Simar 於 07-11-21 22:38 發表 冇人回o既? 去哂邊?
大宅
積分: 2938
原文章由 Simar 於 07-11-21 22:37 發表 再一張, 又睇下iso 幾多? http://simar.smugmug.com/photos/223948184-L.jpg
子爵府
積分: 13356
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 22:39 發表 想睇下仲有咩驚喜呀ma~
版主
積分: 34267
原文章由 Simar 於 07-11-21 22:34 發表 叻啦... 出張bk第一張 D300相先... 你地估下用幾多iso
積分: 11973
原文章由 Simar 於 07-11-21 10:39 PM 發表 估下先啦.... 下下睇唔好玩架
原文章由 軍魁星 於 07-11-21 22:40 發表 呢兩個禮拜, 你地三位威晒. 兩個禮拜後......................
原文章由 deebrown 於 07-11-21 22:40 發表 你影高D就差D影到我家..... 呢張iso200, 亞囡個張iso400???
禁止訪問
積分: 25295
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:41 發表 頂,咁細張邊睇到noise 嫁,你個環境仲係咁樣. 光圈快門係幾多?
原文章由 Simar 於 07-11-21 22:42 發表 起碼兩個月啦.... 不過都係 Nikon 威晒
原文章由 Simar 於 07-11-21 10:42 PM 發表 起碼兩個月啦.... 不過都係 Nikon 威晒
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 22:42 發表 你冇聽書, 人地都話冇用低過iso800黎映~~
原文章由 Simar 於 07-11-21 10:43 PM 發表 第二張 iso3200..............
原文章由 jacqueline_law 於 07-11-21 22:42 發表 simar : 恭喜恭喜 ~~~ d300 ...似乎你好滿意 wor
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:44 發表 好喇好喇,最威係你地. 仲有無相即? 我差唔多無電喇....
原文章由 軍魁星 於 07-11-21 22:43 發表 老友, 呢張我影故wor. http://simar.smugmug.com/photos/223948184-S.jpg
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy