興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1541#
發表於 07-11-21 22:39 |只看該作者
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:38 發表

enable 原相pls


估下先啦.... 下下睇唔好玩架
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




侯爵府

積分: 23056


1542#
發表於 07-11-21 22:39 |只看該作者
原文章由 Simar 於 07-11-21 22:38 發表


冇人回o既? 去哂邊?



想睇下仲有咩驚喜呀ma~


大宅

積分: 2938


1543#
發表於 07-11-21 22:40 |只看該作者
原文章由 Simar 於 07-11-21 22:37 發表

再一張, 又睇下iso 幾多?

http://simar.smugmug.com/photos/223948184-L.jpg


你影高D就差D影到我家.....

呢張iso200, 亞囡個張iso400???


子爵府

積分: 13356


1544#
發表於 07-11-21 22:40 |只看該作者

回覆 #2 Simar 的文章

呢兩個禮拜, 你地三位威晒.

兩個禮拜後......................


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1545#
發表於 07-11-21 22:40 |只看該作者
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 22:39 發表



想睇下仲有咩驚喜呀ma~


link 係到, 不過 upload 中...
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1546#
發表於 07-11-21 22:41 |只看該作者
Okay wor!!

原文章由 Simar 於 07-11-21 22:34 發表


叻啦... 出張bk第一張 D300相先...

你地估下用幾多iso


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1547#
發表於 07-11-21 22:41 |只看該作者
原文章由 Simar 於 07-11-21 10:39 PM 發表

估下先啦.... 下下睇唔好玩架

頂,咁細張邊睇到noise 嫁,你個環境仲係咁樣.
光圈快門係幾多?


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1548#
發表於 07-11-21 22:42 |只看該作者
原文章由 軍魁星 於 07-11-21 22:40 發表
呢兩個禮拜, 你地三位威晒.

兩個禮拜後......................


起碼兩個月啦....

不過都係 Nikon 威晒
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




侯爵府

積分: 23056


1549#
發表於 07-11-21 22:42 |只看該作者
原文章由 deebrown 於 07-11-21 22:40 發表


你影高D就差D影到我家.....

呢張iso200, 亞囡個張iso400???


你冇聽書, 人地都話冇用低過iso800黎映~~


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1550#
發表於 07-11-21 22:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13356


1551#
發表於 07-11-21 22:43 |只看該作者
老友, 呢張我影故wor.


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1552#
發表於 07-11-21 22:43 |只看該作者
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:41 發表

頂,咁細張邊睇到noise 嫁,你個環境仲係咁樣.
光圈快門係幾多?


唔好火... enable original 啦....

answer 係 第一張 iso1600


第二張 iso3200..............
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




侯爵府

積分: 23056


1553#
發表於 07-11-21 22:44 |只看該作者
原文章由 軍魁星 於 07-11-21 22:40 發表
呢兩個禮拜, 你地三位威晒.

兩個禮拜後......................



下? 咩個三位冇你份咩??? ?-(


子爵府

積分: 13356


1554#
發表於 07-11-21 22:44 |只看該作者
原文章由 Simar 於 07-11-21 22:42 發表


起碼兩個月啦....

不過都係 Nikon 威晒




到時set auto iso, 由1600起, 至6400止.


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1555#
發表於 07-11-21 22:44 |只看該作者
原文章由 Simar 於 07-11-21 10:42 PM 發表
起碼兩個月啦....

不過都係 Nikon 威晒

好喇好喇,最威係你地.
仲有無相即? 我差唔多無電喇....


大宅

積分: 2938


1556#
發表於 07-11-21 22:45 |只看該作者
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 22:42 發表
你冇聽書, 人地都話冇用低過iso800黎映~~


哈哈哈哈, 我睇錯添, 我已為頭先話"今晚冇用高過iso800黎映", 咪估誇D囉


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1557#
發表於 07-11-21 22:45 |只看該作者
原文章由 Simar 於 07-11-21 10:43 PM 發表
第二張 iso3200..............

咁呢樣我估得中bor


子爵府

積分: 13356


1558#
發表於 07-11-21 22:46 |只看該作者
原文章由 jacqueline_law 於 07-11-21 22:42 發表
simar : 恭喜恭喜 ~~~
d300 ...似乎你好滿意 wor



老實講, 真係幾好. 如果無D200, 又無打算上D3, 一定即買D300.


侯爵府

積分: 23056


1559#
發表於 07-11-21 22:46 |只看該作者
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:44 發表

好喇好喇,最威係你地.
仲有無相即? 我差唔多無電喇....




我都係呀, 冇電啦... 就黎頂唔住啦, 仲有冇驚喜jack?


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1560#
發表於 07-11-21 22:47 |只看該作者
原文章由 軍魁星 於 07-11-21 22:43 發表
老友, 呢張我影故wor.

http://simar.smugmug.com/photos/223948184-S.jpg


係係... 唔好意思呀呢位大爺.... 咁你部D300 幾時出呀?

號外!!! 號外!!!

bk 有人仲有多左一張訂購D300單未攞機,仲有人想要就pm啦...
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo