美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


大宅

積分: 1146


1541#
發表於 14-8-13 09:06 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-12 18:37
我好白痴, 學日文嚟唱 J-POP, 同睇NON-NO.
哈哈, 仲有打機同睇動漫, 呢方面, 我係超級宅女.
...
我都係!!!細細個就中意睇動畫於是走左去學日文


大宅

積分: 1146


1542#
發表於 14-8-13 09:07 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-12 18:48
你學到咩level呀?
睇黎JM有考級


大宅

積分: 1146


1543#
發表於 14-8-13 09:23 |只看該作者
576644 發表於 14-8-12 20:02
我都覺,我易出油兼多油,但我愈用多啲補濕,其實出得仲多。。。
完全正確,D人成日話出油係因為缺水,上次CPB BA都係咁講....所以佢推介左我買GENTLE BL,但我而家又有D驚太補會反效果
其實正常保濕就夠,如果唔係會出粒粒令皮膚更差出油係遺傳+內分泌問題,唯有係用D控油產品令自己舒服D~同埋油皮係唔好用太多products上面,夠就得(除左冬天先會加面霜)


大宅

積分: 1146


1544#
發表於 14-8-13 09:24 |只看該作者
576644 發表於 14-8-12 20:44
我有開acc,但唔知邊到有嘢睇??我都想學嘢啊
等我一陣開心些牙比你


大宅

積分: 1146


1545#
發表於 14-8-13 09:26 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-12 21:30
cleansing cream $1100
Foam $1100
Lotion $1800
mask好吸引呀!!你用過覺得點~?


大宅

積分: 1146


1546#
發表於 14-8-13 09:30 |只看該作者
576644 發表於 14-8-12 22:05
終於有人讚future science 洗面啦
其實好耐之前我為咗湊夠錢攞滿額禮,就買咗支 future ...
good good!! 可惜佢斷貨中

女人就係咁架啦~用左岩自己既仲係想花心試其他野~~

點評

angelakeung411  Can't agree more:qu   發表於 14-8-13 11:11


子爵府

積分: 14205


1547#
發表於 14-8-13 09:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cmary234+於+14-08-12+發表等

原帖由 涼宮春日 於 14-08-12 發表





大宅

積分: 1146


1548#
發表於 14-8-13 09:33 |只看該作者
576644 發表於 14-8-12 22:19
但我年紀愈大,愈易出油同粒粒。。。
反而我後生時唔係咁
會唔會係內分泌問題..?
我以前皮膚都好靚,但中學之後就開始差...應該係壓力+果時亂化妝搞壞左


大宅

積分: 1146


1549#
發表於 14-8-13 09:38 |只看該作者
576644 發表於 14-8-13 00:00
未開cpb sample ,所以無得比較住

但我見future science 無咩人讚,連日本@cosme都無咩人提。。 ...
我都未開好怕開晒d野起度用唔切
cosme只不過係其中一個standard,有好多好用野都係榜上無名架


大宅

積分: 1146


1550#
發表於 14-8-13 09:39 |只看該作者
secrethk 發表於 14-8-13 08:41
經過時去望望先~~~
快d去試下啦


男爵府

積分: 6260


1551#
發表於 14-8-13 09:46 |只看該作者
576644 發表於 14-8-12 19:28
aqmw 好似都有幾款,但我見今次cream mask 送嘅水乳係美白個隻
我去pp cd counter無得送, 所以我無買, 可能要去其他counter睇。


男爵府

積分: 6260


1552#
發表於 14-8-13 09:47 |只看該作者
576644 發表於 14-8-12 19:30
我用過white science 又唔覺乾
但我覺得Albion exage white 好用啲
會唔會先乳後水的產品albion好d呢??


男爵府

積分: 6364


1553#
發表於 14-8-13 09:47 |只看該作者
576644 發表於 14-8-12 23:45
我仲追緊啊
太多, 我已經放棄左


男爵府

積分: 6260


1554#
發表於 14-8-13 09:49 |只看該作者
576644 發表於 14-8-12 19:32
我遲啲都可能會去韓國,有咩推介好買?

不過so far 我同韓國嘢唔係好夾
你想買瓶瓶罐罐個d or mask??
或者你可以去免稅店買cpb, 平d嫁。


男爵府

積分: 6260


1555#
發表於 14-8-13 09:51 |只看該作者
576644 發表於 14-8-12 19:54
仲平過日本
有得諗喎,好似visa card @ lotte dutyfree 有折添,不過唔係個個牌子都 ...
lotte dutyfree的話, platinum visa card 5% off, visa signature 10%off. must bring along air tickets proof. 不過唔好期待service好。


男爵府

積分: 6260


1556#
發表於 14-8-13 09:53 |只看該作者
576644 發表於 14-8-12 19:59
我前兩年去韓國睇過一次紅葉,最想係日本睇,但年年夾唔啱時間(不過今年睇咗日本櫻花)

所以今次韓國可能 ...
食都好多野食。
因為我未睇過紅葉, 所以今次好期待。而且我著韓國衫的, 今次去好想買衫, 特別係外套。


男爵府

積分: 6260


1557#
發表於 14-8-13 09:55 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-12 21:10
紅BA無用過,我over 30,應該黑BA啱d
thanks。咁我問下ba有咩分別先。
今次vip day入唔入貨呀??


男爵府

積分: 6260


1558#
發表於 14-8-13 09:56 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-12 21:14
精華夠潤。返屋企先支原來搽呢個精華唔駛搽milk,BA同我講係後面加milk。如果早知可能未必買milk。



...
黑ba個cream係咪做熙set? 我尋日行過見唔到。佢幾錢呀??


男爵府

積分: 6260


1559#
發表於 14-8-13 09:57 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-12 21:14
精華夠潤。返屋企先支原來搽呢個精華唔駛搽milk,BA同我講係後面加milk。如果早知可能未必買milk。



...
你個milk可以留番冬天先加。


男爵府

積分: 6260


1560#
發表於 14-8-13 09:59 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-12 21:30
cleansing cream $1100
Foam $1100
Lotion $1800
黑ba真偽唔平, 貴過cpb同future。
已見cream價錢, thanks。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo