跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1541#
發表於 08-9-3 08:15 |只看該作者
臭臭媽

我尋日同個fd吹開水, 佢個囝係根德園讀 ..
我問佢難唔難入 ..
佢話佢阿囝係執c雞入 .. 9月先打去問佢地重有無位 ..
我個fd話因為好多家長會同小朋友報好多間幼稚園 ..
睇下邊間收再決定讀邊間 ...
所以佢阿囝9月插到入去讀 ..


大宅

積分: 3513


1542#
發表於 08-9-3 09:05 |只看該作者
原文章由 WYlau 於 08-9-2 16:34 發表
我姑仔去完都好似唔係幾鍾意呀!不過佢好似係貪佢平先至去咋!
有冇人去過第一座新開果間?

平係好... 不過如果要 ... 咁就唔好啦!!!
新開果間好似門面幾好, 不過唔知ok唔ok呢, 希望有人報料啦!!!
話晒呀臭係一城都識得下人(你地同西貢星) 個頭都唔可以太衰


大宅

積分: 3513


1543#
發表於 08-9-3 09:30 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-9-3 08:15 發表
臭臭媽

我尋日同個fd吹開水, 佢個囝係根德園讀 ..
我問佢難唔難入 ..
佢話佢阿囝係執c雞入 .. 9月先打去問佢地重有無位 ..
我個fd話因為好多家長會同小朋友報好多間幼稚園 ..
睇下邊間收再決定讀邊間 ...
所以佢阿 ...

老實講根德園都係我心水, 不過有2個問題要戶考慮...
1 冇學卷~如考到好學校, $都ok, 不過小學係大抽籤, 唔考慮士直資, 咁未必要讀最好幼稚園, d $可以學下其他課外野
2 根德園太辛勞亦未必啱臭臭, 好似我個同事個小朋友返根德園, 日日都唔想返學, 佢個同學仲慘, 老師叫佢退學, 好似好大壓力...
anyway會報下, 如唔得, 咪算囉, 得就先再煩...


大宅

積分: 2224


1544#
發表於 08-9-3 10:00 |只看該作者
原文章由 pangchaimami 於 08-9-3 09:30 發表

老實講根德園都係我心水, 不過有2個問題要戶考慮...
1 冇學卷~如考到好學校, $都ok, 不過小學係大抽籤, 唔考慮士直資, 咁未必要讀最好幼稚園, d $可以學下其他課外野
2 根德園太辛勞亦未必啱臭臭, 好似我個同事 ...


我好認同你既講法...
係呢..民生好似10月8-10號攞form..你地會唔會報依間學校呀?
重有個問題想問下大家,有無聽過美孚個間地利亞幼稚園呀?


大宅

積分: 3246


1545#
發表於 08-9-3 11:15 |只看該作者
pangchai﹕我老公ok喎﹗不過佢無乜要求就真o既.......哈哈~~ 除左揀老婆之外﹗

至於買餸,幾好玩架﹗煮完又有成功感﹗不過住左翠湖,就去沙田街市多d,平d。

學校方面,無意見添.......因為未諗呀﹗希望你地o既經驗,出年幫到我啦﹗


大宅

積分: 2224


1546#
發表於 08-9-3 11:29 |只看該作者
沙田街市買餸真係平好多,由其係sea food呀...菜都ok..但豬肉就貴d

原文章由 lic9 於 08-9-3 11:15 發表
pangchai﹕我老公ok喎﹗不過佢無乜要求就真o既.......哈哈~~ 除左揀老婆之外﹗

至於買餸,幾好玩架﹗煮完又有成功感﹗不過住左翠湖,就去沙田街市多d,平d。

學校方面,無意見添.......因為未諗呀﹗希望你地o既經驗,出年幫到我 ...


大宅

積分: 3513


1547#
發表於 08-9-4 11:04 |只看該作者
原文章由 ^.^morris 於 08-9-3 10:00 發表


我好認同你既講法...
係呢..民生好似10月8-10號攞form..你地會唔會報依間學校呀?
重有個問題想問下大家,有無聽過美孚個間地利亞幼稚園呀?

民生好似係直資, 所以唔考慮lu...
去到美孚... 好似好遠喎!!! 你想報呀???


大宅

積分: 3513


1548#
發表於 08-9-4 11:06 |只看該作者
原文章由 lic9 於 08-9-3 11:15 發表
pangchai﹕我老公ok喎﹗不過佢無乜要求就真o既.......哈哈~~ 除左揀老婆之外﹗

至於買餸,幾好玩架﹗煮完又有成功感﹗不過住左翠湖,就去沙田街市多d,平d。

學校方面,無意見添.......因為未諗呀﹗希望你地o既經驗,出年幫到我 ...

我知我知... 你老公何止有要求, 仲要求好高tim


大宅

積分: 3513


1549#
發表於 08-9-4 11:15 |只看該作者
原文章由 ^.^morris 於 08-9-3 11:29 發表
沙田街市買餸真係平好多,由其係sea food呀...菜都ok..但豬肉就貴d

係呀... 我99都話一城貴架, 所以佢都係第二個街市買...
我係一城個街市買生果都覺得有d唔夠秤


大宅

積分: 2224


1550#
發表於 08-9-4 11:28 |只看該作者
生果好多時會係灣仔買(lunch行街見到就會買)平好多.....
我試過係一城生果檔買西梅$13-1磅得幾粒..真係唔夠秤..
但係灣仔買$15-3磅勁多..不過自己一定食唔晒所以買完一定會請人食
原文章由 pangchaimami 於 08-9-4 11:15 發表

係呀... 我99都話一城貴架, 所以佢都係第二個街市買...
我係一城個街市買生果都覺得有d唔夠秤


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1551#
發表於 08-9-4 14:06 |只看該作者
我地下個sat係咪出黎架 ?


大宅

積分: 3513


1552#
發表於 08-9-5 09:52 |只看該作者
原文章由 ^.^morris 於 08-9-4 11:28 發表
生果好多時會係灣仔買(lunch行街見到就會買)平好多.....
我試過係一城生果檔買西梅$13-1磅得幾粒..真係唔夠秤..
但係灣仔買$15-3磅勁多..不過自己一定食唔晒所以買完一定會請人食
...

$15-3磅真係勁多喎....
我office樓下1磅有8-9粒, 但一城得5-6粒, 大家差唔多大架


大宅

積分: 3513


1553#
發表於 08-9-5 09:55 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-9-4 14:06 發表
我地下個sat係咪出黎架 ?

好呀... 食lunch 啦...
13/9 (sat) 12:30 ok 唔ok... 邊個唔得可出聲, 反正唔多人可以遷就... morris你join唔join呀...


大宅

積分: 3513


1554#
發表於 08-9-5 09:57 |只看該作者
原文章由 pangchaimami 於 08-9-5 09:55 發表

好呀... 食lunch 啦...
13/9 (sat) 12:30 ok 唔ok... 邊個唔得可出聲, 反正唔多人可以遷就... morris你join唔join呀...

不過心b媽未reply, 唔知係咪唔得呢... 改明天我都得... 我成日都咁得閒


大宅

積分: 2224


1555#
發表於 08-9-5 10:24 |只看該作者
我都想join你地,但12:30唔得因亞囝學校要開,開學日家長會... 好似1點先開完...

原文章由 pangchaimami 於 08-9-5 09:55 發表

好呀... 食lunch 啦...
13/9 (sat) 12:30 ok 唔ok... 邊個唔得可出聲, 反正唔多人可以遷就... morris你join唔join呀...


大宅

積分: 3246


1556#
發表於 08-9-5 10:27 |只看該作者
我兩個禮拜都唔得呀﹗唔好就我喇﹗

原文章由 pangchaimami 於 08-9-5 09:57 發表

不過心b媽未reply, 唔知係咪唔得呢... 改明天我都得... 我成日都咁得閒


大宅

積分: 2122


1557#
發表於 08-9-5 11:11 |只看該作者
早晨呀..:mrgreen:


大宅

積分: 3513


1558#
發表於 08-9-5 11:20 |只看該作者
原文章由 ^.^morris 於 08-9-5 10:24 發表
我都想join你地,但12:30唔得因亞囝學校要開,開學日家長會... 好似1點先開完...

可以完左先join 我地囉.... 係邊度家長會呀???


大宅

積分: 3513


1559#
發表於 08-9-5 11:20 |只看該作者
原文章由 lic9 於 08-9-5 10:27 發表
我兩個禮拜都唔得呀﹗唔好就我喇﹗

咁... 唔等你lu


大宅

積分: 3513


1560#
發表於 08-9-5 11:21 |只看該作者
原文章由 3cats 於 08-9-5 11:11 發表
早晨呀..:mrgreen:

好耐冇見啦...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo