懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1817


1541#
發表於 08-1-24 13:56 |只看該作者

回覆 #1527 文狄 的文章

o華...你無事ma? 我諗個肚唔痛就問題不大,下次小心o的呀,special係o的同事行開行理,我而家o向公司都係,無咩事唔會四處行,好驚人o地撞到我.


大宅

積分: 4063


1542#
發表於 08-1-24 13:57 |只看該作者
係拉. 我諗住自己會行得快過佢嘛.. 點知.. 第日都係唔好咁心急行..
我公司d人成日都叫我食完飯落街行下. 但呢排天氣實在太凍. 所以都無落去行. 只係買飯食咋.


大宅

積分: 1817


1543#
發表於 08-1-24 14:01 |只看該作者

回覆 #1533 Snoopywy 的文章

係啦...而家真係咩都驚餐c,好怕會傷風,所以就算暖返少少都會著唔少衫出街,遲下去日本得o個幾度,我都唔知點算...


大宅

積分: 1817


1544#
發表於 08-1-24 14:02 |只看該作者

回覆 #1535 phoebie 的文章

原來你新年返大陸呀,記住著多o的衫呀,大陸比香港仲凍架...


大宅

積分: 1817


1545#
發表於 08-1-24 14:03 |只看該作者

回覆 #1537 WWBaby 的文章

咁我都放心好多...thank you呀!


大宅

積分: 1817


1546#
發表於 08-1-24 14:05 |只看該作者

回覆 #1538 lokyee129 的文章

好既...無問題,分工合作,呵呵呵...
lokyee129 該用戶已被刪除

1547#
發表於 08-1-24 14:05 |只看該作者

回覆 #7 開心叮噹 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


1548#
發表於 08-1-24 14:07 |只看該作者

回覆 #1540 lokyee129 的文章

你又係要返大陸呀...記住你o地要著多o的衫呀!
係喎...仲有注意飲食呀,唔好食街邊野喎!


伯爵府

積分: 17810


1549#
發表於 08-1-24 14:07 |只看該作者
開心叮噹 :

日本出入有冇暖氣呢 ? 著定件暖d既打底衫


lokyee :
吾出街會.....真係好得意啊


大宅

積分: 1817


1550#
發表於 08-1-24 14:10 |只看該作者

回覆 #1542 文狄 的文章

係呀...慢慢行唔好心急,我o地陀住小b樣樣野都最好慢動作架! 我自己都係,而家做野咩都慢九拍...
lokyee129 該用戶已被刪除

1551#
發表於 08-1-24 14:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


1552#
發表於 08-1-24 14:12 |只看該作者

回覆 #1547 lokyee129 的文章

係啦...所以我都好大機會照去,最多再早少少走,衰在我而家晚晚10:30pm左右已經好眼訓,就算訓唔著都要訓o向張床度,你話衰唔衰...
剛食飽個lunch box,而家又有少少肚餓喎,遲早變肥媽咪...


大宅

積分: 1817


1553#
發表於 08-1-24 14:14 |只看該作者

回覆 #1549 Snoopywy 的文章

係呀,我諗住打twins既打底衫 ,不過好在日本室內有暖氣,唔似香港凍天去邊度都凍到cc下...
lokyee129 該用戶已被刪除

1554#
發表於 08-1-24 14:17 |只看該作者

回覆 #1 開心叮噹 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


1555#
發表於 08-1-24 14:21 |只看該作者
講起返大陸,原來我都要架,不過因為要去日本,所以新年期間唔去住,不過日本返黎之後我都會返去,因為要探下婆婆,順便講我呢件喜訊話佢老人家知,佢一定好開心,因佢想我生bb好耐了... 大家過關要小心呀,因人多擠逼,總之就慢慢行...
lokyee129 該用戶已被刪除

1556#
發表於 08-1-24 14:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3124


1557#
發表於 08-1-24 14:37 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-24 14:05 發表
我媽咪怕我懶呀~^_^
同埋有時都會呀,如果我有一日唔出街
我會頭暈@@ 好奇怪 哈哈
可能本身我都係勁鍾意出街既人卦

concert唔去咪好唔抵哦~
我而家有時都會好夜訓呀~~
成日俾我屋企人講
到時阿bb係熊貓仔~嘻
我真係 ...



其實有左BB﹐都應該行下﹐對大人同BB都好。所以我儘量每日分段行1個鐘。覺得晚上睡眠質量高左好多。


大宅

積分: 2026


1558#
發表於 08-1-24 14:38 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-24 14:26 發表
係啦~~返大陸其實最怕都係過關
d人撞來撞去既 趕時間
d行李又成日會整到人地隻腳
跟住好多都唔會講sorry~~反而會"bear"一下人地

所以我可能會早d起身~~早d過關可能人會少d卦^_^ ...


總之一切小心啊:mrgreen:


大宅

積分: 3124


1559#
發表於 08-1-24 14:41 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-24 14:26 發表
係啦~~返大陸其實最怕都係過關
d人撞來撞去既 趕時間
d行李又成日會整到人地隻腳
跟住好多都唔會講sorry~~反而會"bear"一下人地

所以我可能會早d起身~~早d過關可能人會少d卦^_^ ...


我今個月底就飛番香港啦﹐跟住就要去大陸開會。不過好彩系去廣州﹐所以可以坐直通車去﹐過關少好多人。

系啦﹐想問下﹐大家個肚仔有冇大D啊﹐我11周3日啦﹐但個肚都冇大過﹐只系吃飽後見到個肚腩仔。老公話﹐擺明就系豬腩肉。:tongue: :tongue:

[ 本文章最後由 babywahaha 於 08-1-24 14:42 編輯 ]


子爵府

積分: 14514


1560#
發表於 08-1-24 14:43 |只看該作者
嘿嘿~~係呢度見到咁多0808嘅媽咪都咁熱情不知幾開心呀!我下星期四都要去照下bb喇,好心急.老公話佢已經同公司拎左假,到時可以陪我去做產檢,希望到時可以一齊睇到bb有長大啦!
我早幾日睇雜誌介紹d日本柿餅講到好好味,所以同左老公講,佢第二日就去左買俾我食喇~點知媽咪問左舅父話涼喎......我都係唔好食好d.好失望,哈哈~不過老公都俾我偷食左一啖!:p真係好好味!
呢幾日我都覺得好凍呀!!比我12月去仙台honeymoon時仲凍呀!!開心叮噹唔駛擔心,果邊d暖氣好足夠,你記得帶埋冷帽同手襪,仲有暖包就ok架喇!!唔駛擔心會凍親bb呢:)
記得行街要小心就真嘅,如果有落雪真係幾跣架!我上次都趺親!哈哈~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo