媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13774


1541#
發表於 04-4-13 15:16 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Wendy/小bmom: 所以零食呢家野,真係"觀點角度"law:-P除非就冇第一次唧,如果唔係,點忍到口架~
而家奶片,我都係一開二架咋!永遠都食唔夠.

佢同Daddy say sorry,係我監佢架,不過佢好似知果時真係自己有錯law!


子爵府

積分: 14786


1542#
發表於 04-4-13 15:18 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

小bMom/Miu: 恆恆依排就mud都要自己做, 如果你做咗, 佢就會發哂脾四. 通常我都盡量會俾佢自己試下先, 到佢真係攪唔掂先問佢駛唔駛幫手/一齊做, 多數佢都好樂意俾我幫.

如果我想恆恆做某様野, 例如要佢自己行, 預先同佢講, 俾心理準備佢好重要, 就算我只係抱住佢行多幾步都好, 都要提早話俾佢聽, 得佢同意, 好多時都work. 否則, 佢多數都唔同我合作.


伯爵府

積分: 16977


1543#
發表於 04-4-13 15:20 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu,
小b女又係好like零食,esp雪糕同朱古力.仲成日自己開雪櫃law tim. :-( 有時我都覺得佢食得太多,影響左佢食少左正餐. :-(


伯爵府

積分: 16977


1544#
發表於 04-4-13 15:25 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

芸迪,
小b女呢排又係成日要自己做野...幫手開門,要我地抱住<禁鐘>,開電視,除襪,著鞋,開魚缸燈...總之唔肯比我地掂,有時我地開左電視,佢都要熄番跟住自己開番.


子爵府

積分: 13774


1545#
發表於 04-4-13 15:26 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

星期日朝早,同妹豬再番教會!因為有兩星期冇番playgroup,再對上既星期日,妹豬又有d感冒,又冇去到玩,都以為果日佢會唔習慣一個人同其他小朋友係遊戲室!

搭巴士時,我同佢briefing,佢有板有眼咁話番比我知: "妹妹同姐姐玩,等媽咪".結果今次又比對上一次叻,都留到剛超過30mins!

原本應該可以維持到完場架!又係自己衰,走去裝佢,比佢見到我:-(之後就樹熊咁攬住我!過後,姐姐都叫我要比信心佢,唔好太掛住喎~~~


大宅

積分: 4677


1546#
發表於 04-4-13 15:35 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

MIU / WENDY / TOKY / 小b mom / 得意爸>>
多謝晒, 預產期係九月尾, 所以菲姐姐問題都好 kick 手, 一定要趕


子爵府

積分: 13774


1547#
發表於 04-4-13 15:36 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

wendy/小bmom: 妹豬都係,呢期玩"自己黎",痾完尿要自己抹,著鞋襪,扭毛巾,拎垃圾去垃圾房!
但仍然拎奶樽就唔肯自己黎 :-(

小bmom: 妹豬就冇自己開雪櫃,同埋冇再比涷野佢食,雪糕呢d就唔扭,但成日要求食奶片,山楂餅,維生奶,益力多,餅,百力枝.....其實好多野佢冇食好耐,但一戚起條筋就扭:-(


子爵府

積分: 13774


1548#
發表於 04-4-13 15:41 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

michelle: 咁你有時間就多d休息喇~
而家一聽到朋友話有baby,我就好開心,因為的確係一件好開心既美事:-P

忻忻有冇好期待小baby既來臨呀?


伯爵府

積分: 16977


1549#
發表於 04-4-13 15:44 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

michelle,
仔定女? :-P 食唔到野又嘔真係好鬼辛苦 :-( 休息多d啦.雖然而家冇咁多時間陪忻忻,不過但bb大左,佢地2個一齊玩時,又乜都抵番啦.


子爵府

積分: 14786


1550#
發表於 04-4-13 15:45 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Michelle: 聽到都戥你辛苦:-( 希望踏入蜜月期會好d啦. 至於你話陪唔到忻忻, 我都好明白你, 依個問題我都好擔心.

點都好, 你要放鬆d, 做個開心大肚婆, 小b係你肚入面feel到架. :-P


伯爵府

積分: 16977


1551#
發表於 04-4-13 15:49 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

MIU,
講開拎奶樽,星期日我地冇哂奶樽,咁就叫小B女用杯飲,佢又肯WOW,琴日都叫我地比杯佢飲,不過呢...就淨係下午果餐咋. :-P


子爵府

積分: 13774


1552#
發表於 04-4-13 15:54 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

小bmom: 隻妹豬係婆婆屋企就肯用杯+飲筒飲,因為佢知婆婆屋企冇奶樽!
但番到屋企,佢重精過你,死都唔肯用杯 :-(


子爵府

積分: 14786


1553#
發表於 04-4-13 16:04 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu/小bMom: 我始終都未試過用杯俾恆恆食奶, 早兩日先試過用杯俾恆恆飲果汁, 都係飲得好少, 飲兩啖就唔飲lu :-(

至於拎奶樽, 通常都肯拎一陣, 食到一半度, 就要你拎, 又或者見佢拎得唔係咁好, 出手幫佢扶一扶, 佢就第一時間鬆手, 精甩尾 :-P


伯爵府

積分: 16977


1554#
發表於 04-4-13 16:06 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

MIU/芸迪,
小B女一早已經自己拎足全程架啦. :-P 我次次都比支奶佢,跟住我就做自己野,妳地試下唔好<彩>佢地.


伯爵府

積分: 16977


1555#
發表於 04-4-13 16:09 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

芸迪,
咁妳開始第二名計劃未? :-P


大宅

積分: 4677


1556#
發表於 04-4-13 16:20 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

聽到大家鼓勵真係好warm , 因為有時hubby都唔係好明 其實而家


子爵府

積分: 14786


1557#
發表於 04-4-13 16:30 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

小bMom: 我都唔知開始未, 總之就順其自然, 無刻意安排囉. 你呢, 你又開始咗未


大宅

積分: 4677


1558#
發表於 04-4-13 16:31 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

係囉, 你


子爵府

積分: 13774


1559#
發表於 04-4-13 16:33 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

小bmom: 小b女好叻播:-P唔彩佢?扮傻?又試下先!其實我想偷步tim架,唔用奶樽,直情用杯就最美滿喇:-P

Michelle: 我地支持你架!總之做個開心幸福既準媽咪啦:-P


伯爵府

積分: 16977


1560#
發表於 04-4-13 16:39 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

michelle,
努力呀.

芸迪,
arm arm開始左. 不過琴日老公突然同我講,話想係小b女返學前去一次旅行(其實我之前陰d陰d同佢講左好多次 :-P),咁可能係6月尾7月初.咁如果,萬一,咁好彩,比我呢2個月內攪掂左,咁咪冇得去~ :-( 好煩呀.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo