興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


水晶宮

積分: 74632


1541#
發表於 15-6-16 17:49 |只看該作者
Elenalan 發表於 15-6-16 17:47
其實我同我囡個樣都好中性,朋友都話我長髮唔好睇,但我又好恨著甜美look嘅衫,出來效果變左咁樣,係咪好騎 ...
真係好GIRLY 喎



珍珠宮

積分: 35592


1542#
發表於 15-6-16 17:50 |只看該作者
Elenalan 發表於 15-6-16 17:47
其實我同我囡個樣都好中性,朋友都話我長髮唔好睇,但我又好恨著甜美look嘅衫,出來效果變左咁樣,係咪好騎 ...
我覺得你化濃眼妝好靚, 但唔可以襯太甜美既裙, 所以..........都係行型型地既路線好似正啲!
好好過每一天......


珍珠宮

積分: 35592


1543#
發表於 15-6-16 17:57 |只看該作者
Elenalan 發表於 15-6-16 17:48
會唔會男人頭嘅老少女look?
又唔係男人頭既, 但個短髮又好似唔太配少女look
btw, 條裙個領都幾大, 你用咩方法防走光?
好好過每一天......


水晶宮

積分: 67589


1544#
發表於 15-6-16 17:59 |只看該作者

引用:Quote:Elenalan 發表於 15-6-16 17:48 會唔

原帖由 jacquesau 於 15-06-16 發表
又唔係男人頭既, 但個短髮又好似唔太配少女look
btw, 條裙個領都幾大, 你用咩方法防走光?
...
係娃娃top唔係裙。痴左少少雙面膠紙。



翡翠宮

積分: 87392


1545#
發表於 15-6-16 18:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-06-16 發表個

原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表
啊仲有,就係個髮型
個髮型就真係暫時無乜計,因為剪短左依架留緊長,剛係尷尬長度,但又要方便湊女,所以all back紮起哂,但又唔陪長紮高,而且紮唔到髮髻住,總之呢個長度就好麻煩,但留長就一定要忍得住,捱過呢個長度就ok~

其實,我都頂唔順我以架呢個髮型,都想去髮型屋搞搞佢,但都知點搞都無乜用,不如,慳番d錢好過~


禁止訪問

積分: 80247


1546#
發表於 15-6-16 18:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Elenalan+於+15-06-16+發表呢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87392


1547#
發表於 15-6-16 18:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jacquesau 於 15-06-16 發表

原帖由 Elenalan 於 15-06-16 發表
係娃娃top唔係裙。痴左少少雙面膠紙。
唔係個樣唔襯,係個髮型真係唔襯咁cute同girly~

你真係好鬼似黃智雯,可以學下佢的衣著打扮~

其實,你型格打扮應該ok,我就唔得囉,型唔起呀!!


禁止訪問

積分: 80247


1548#
發表於 15-6-16 18:08 |只看該作者

引用:+本帖最後由+上校車+於+15-6-16+15:15+編輯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87392


1549#
發表於 15-6-16 18:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-06-16 發表呢

原帖由 Superman-GF 於 15-06-16 發表
你開始覺得「感覺」時裝了!你真的不能穿呢件!!
但我講唔出個原因,超媽,你講得出嗎??雖然我知自己著會變c9,但只係個感覺,但唔知點解囉!!


禁止訪問

積分: 80247


1550#
發表於 15-6-16 18:11 |只看該作者

引用:我琴日果2件又長又鬆既,但我見有jm話係長

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87392


1551#
發表於 15-6-16 18:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 上校車 於 15-06-16 發表本帖

原帖由 Superman-GF 於 15-06-16 發表
好like 呢D爛撻tee!! 不過好快條領就洗到鬆晒,就搞到件衫好舊咁。
呢D爛撻tee唔多襯你喎,超媽,好難想像你著會變成點~


水晶宮

積分: 67589


1552#
發表於 15-6-16 18:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Elenalan 於 15-06-16 發表係

原帖由 小manman 於 15-06-16 發表
唔係個樣唔襯,係個髮型真係唔襯咁cute同girly~

你真係好鬼似黃智雯,可以學下佢的衣著打扮~
我開始明白變性人嘅心情。。。。明明係女兒心,但個樣又唔girly要焗住行所謂型格路線。。。


禁止訪問

積分: 80247


1553#
發表於 15-6-16 18:17 |只看該作者

引用:Quote:gelmask+發表於+15-6-16+17:23+裏面

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


1554#
發表於 15-6-16 18:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+上校車+於+15-06-16+發表應該

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8480


1555#
發表於 15-6-16 18:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 上校車 於 15-06-16 發表應該

原帖由 Elenalan 於 15-06-16 發表
其實我同我囡個樣都好中性,朋友都話我長髮唔好睇,但我又好恨著甜美look嘅衫,出來效果變左咁樣,係咪好騎 ...
一睇就知, 唔好 “玩“ 啦

你咁都叫中性

29/08/2014, BB born @w14. We will always love  you & hope you rest in peace  


男爵府

積分: 7103

開心吸收勳章 畀面勳章


1556#
發表於 15-6-16 18:24 |只看該作者
jacquesau 發表於 15-6-16 12:10
今天又係黑色囉!
超媽,如果蘋果型,著呢件紫色衫可以嗎?


禁止訪問

積分: 80247


1557#
發表於 15-6-16 18:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Superman-GF+於+15-06-16+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


1558#
發表於 15-6-16 18:27 |只看該作者

引用:Quote:jacquesau+發表於+15-6-16+12:10+今

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


1559#
發表於 15-6-16 18:27 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


1560#
發表於 15-6-16 18:27 |只看該作者

回覆:Superman-GF 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo