chrischris,
其實所謂nt300紅封包,是.....名義咋,你就當農曆價nt900+nt300=>nt1200吧!!
我覺得你2大1小,租車不太化算....你係咪住東龍呀?我建議你....搭國光去台北車站,再轉的士往東龍(十幾蚊hkd)
我知道飛狗會有車入西門町...但1)你上車時要同司機講要入西門町,因為飛狗本身是不入西門町的,2)有機會不是原車入西門町,要中途下車搭另一架細車入西門町,有人曾經等了30mins車
原文章由 chrischris 於 08-11-22 10:07 發表 
你好!iyoku
你咁快就book車,我想問下你的意見,我們兩大一小,又是農曆新年去台北,到達機場再去台北,book車好或是搭其他車好呢?價錢相差幾多呢?農曆年係咪一定要比紅封包?仲講明要幾多?
...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png