親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1541#
發表於 08-11-21 11:20 |只看該作者
原文章由 cwlee 於 08-11-21 00:04 發表
如果有時間,你可以去"九份",由台北火車站>瑞芳>轉公車到九份,九份係一個山城,風景吾錯,而D美食都好"正",由街頭"牛肉麵"食到落街尾"芋棵",九份玩完可乘公車到"基隆",行"廟口"夜市,呢個夜市吾錯架>乘火車回台北市>係"松山火車站 ...

搭咀講下(個人意見)先...街頭7仔旁間牛肉面:
位置/風景/味道都好過入面d店嫁


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1542#
發表於 08-11-21 11:23 |只看該作者
鴨肉扁就係佢間舖頭名,不過佢其實係食"鵝"至真,全間店淨係賣鵝,分"例牌""半隻"及"全隻",可以配麵(油麵)或米粉(新竹米粉,比較幼身)。
其實西門町還有︰阿宗麵線(超"正",我試過打包去機場食,台北機場冇野食架,有個男仔望住阿囡個碗麵線"流口水")、蛋蛋屋(對住捷運站,D雞蛋布甸好滑)、排骨大王、火車壽司(吾記得叫咩名,D壽司OK架,佢用架玩具火車運載食物,其實係"食氣氛"),老天祿(有2間,其實味道差不多,但2間都極多人,排隊排到出門口),菓風小舖(佢有D自己出品的糖果幾得意,但呢間舖太旺啦成日缺貨,你可以去"淡水"那間買),"東龍"對面係"港記"(買鳳梨酥,佢地D"總統餅"幾好味),"東龍"轉彎有"黑橋牌"(買豬肉乾、牛肉乾、肉腸,亦有買"度小月"肉燥)。
如果你好喜歡台灣麵食,可以去"家樂福"掃貨,佢地24小時營業,我次次去都買"冬粉",平香港一半。不過你要帶定"環保袋",因台灣冇膠袋供應,要俾錢買,真係"買袋"都買到窮。



原文章由 MM99 於 08-11-21 13:55 發表
鴨肉扁係西門町邊間買?舖頭咩名?


大宅

積分: 2080


1543#
發表於 08-11-21 11:42 |只看該作者
請大家幫手睇下:

Day1—Book車去酒店check In放行李1:30-2:30 lunch(吾知邊度食好?2:30-4:00吾知去邊?)
4:00出發坐捷運淡水站5:00到淡水6:30走(個半鐘夠玩嗎?)
7:00捷運劍潭站士林夜市先逛逛街再食街頭小吃

Day2—9:45
酒店大堂等10:00永和豆漿早餐
10:30出發11:00圓山站兒童育樂中心(lunch園中) 3:00走去袖珍博物館忠孝新生站(咩出口?還要轉車嗎?)
5:00走去恐龍餐廳(袖珍博物館點去恐龍餐廳?)
7:00坐捷運台北車站到饒河夜市先逛逛街再食街頭小吃(恐龍餐廳點去饒河?)

Day3—9:30酒店大堂等坐的士10:00到鼎泰豐(有捷運到嗎?)
11:00出發坐捷運動物園站11:30到貓空纜車(坐捷運動物園站下車岩嗎?)--木柵動物園
3:00出發坐捷運忠孝復興站3:30Hello Kitty餐廳
4:30出發坐捷運回酒店5:00休息沖涼
6:15到西門町逛街再dinner(吾知有無麻辣火鍋食?)

Day4—8:30大堂等8:45早餐(吾知食咩好?)
9:30坐捷運市政府站轉的士湯姆龍親子堡--大潤發二店
11:15出發回酒店收拾行李12:00check out
12:30lunch(吾知食咩好?)
1:30出發捷運台北車站2:00到台灣故事館
之後吾知去邊,因9:35pm先上機!!

原本想將去大潤發改到第3天,諗住第4天吾使咁早起床,因day4夜機回到港都成11點幾,怕小朋友辛苦!不過吾知點更改!

請幫忙睇下我的行程順吾順路!有咩要更改/加入


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1544#
發表於 08-11-21 11:56 |只看該作者
吾知去邊度食lunch? 你間酒店係邊樹呀?

原文章由 fionlai60 於 08-11-21 14:42 發表
請大家幫手睇下:

Day1—Book車去酒店check In放行李1:30-2:30 lunch(吾知邊度食好?2:30-4:00吾知去邊?)
4:00出發坐捷運淡水站5:00到淡水6:30走(個半鐘夠玩嗎?)
7:00捷運到劍潭站士林夜市先逛逛街再食街頭小吃

Day2 ...


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1545#
發表於 08-11-21 13:01 |只看該作者
其實行到入去近尾段,上石級有一間食"芋圓"(糖水店),一路食一路睇風景,好寫意架。


原文章由 010 於 08-11-21 14:20 發表

搭咀講下(個人意見)先...街頭7仔旁間牛肉面:
位置/風景/味道都好過入面d店嫁


子爵府

積分: 11547


1546#
發表於 08-11-21 14:01 |只看該作者
請問家樂福近邊頭架? 妳有無去過胡同食飯, 我朋友HIGHLY RECOMMAND比我呢!

原文章由 cwlee 於 08-11-21 11:23 發表
鴨肉扁就係佢間舖頭名,不過佢其實係食"鵝"至真,全間店淨係賣鵝,分"例牌""半隻"及"全隻",可以配麵(油麵)或米粉(新竹米粉,比較幼身)。
其實西門町還有︰阿宗麵線(超"正",我試過打包去機場食,台北機場冇野食架,有個男仔望住阿囡個 ...


子爵府

積分: 11547


1547#
發表於 08-11-21 14:05 |只看該作者
食LUNCH呀??? 唔....我打算CHECK-IN後去度小月食呀, 而晚餐就去p.s. bubu餐廳-汽車餐廳!


妳可參考吓!


原文章由 cwlee 於 08-11-21 11:56 發表
吾知去邊度食lunch? 你間酒店係邊樹呀?


大宅

積分: 1924


1548#
發表於 08-11-21 14:36 |只看該作者

回覆 #6 cwlee 的文章

資料好詳盡, 多謝晒你, cwlee..今次實肥死la.hehe.


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1549#
發表於 08-11-21 16:41 |只看該作者
原文章由 fionlai60 於 08-11-21 11:42 發表
請大家幫手睇下:

Day1—Book車去酒店check In放行李1:30-2:30 lunch(吾知邊度食好?2:30-4:00吾知去邊?)
4:00出發坐捷運淡水站5:00到淡水6:30走(個半鐘夠玩嗎?)
7:00捷運到劍潭站士林夜市先逛逛街再食街頭小吃

Day2 ...

Day1—Book車去酒店check In放行李1:30-2:30 lunch(吾知邊度食好?2:30-4:00吾知去邊?)
<<--你酒店附近有間鴨肉扁,,,唔錯的..可一試

4:00出發坐捷運淡水站5:00到淡水6:30走(個半鐘夠玩嗎?)
<<--勉強...起碼2小時

7:00捷運劍潭站士林夜市先逛逛街再食街頭小吃

Day2—9:45酒店大堂等10:00永和豆漿早餐
10:30出發11:00圓山站兒童育樂中心(lunch園中) 3:00走去袖珍博物館忠孝新生站(咩出口?還要轉車嗎?)
<<--這個唔清楚要等fifi或其他媽咪答了

5:00走去恐龍餐廳(袖珍博物館點去恐龍餐廳?)
<<--我會坐的士
7:00坐捷運台北車站到饒河夜市先逛逛街再食街頭小吃(恐龍餐廳點去饒河?)
<<--也是的士

Day3—9:30酒店大堂等坐的士10:00到鼎泰豐(有捷運到嗎?)
<<--如果你要去永康街果個...捷運有點距離...的士會方便d

11:00出發坐捷運動物園站11:30到貓空纜車(坐捷運動物園站下車岩嗎?<<--是的)--木柵動物園
3:00出發坐捷運忠孝復興站3:30Hello Kitty餐廳
4:30出發坐捷運回酒店5:00休息沖涼
6:15到西門町逛街再dinner(吾知有無麻辣火鍋食?)
<<--西門町有d299食到飽的麻辣火窩

Day4—8:30大堂等8:45早餐(吾知食咩好?)<<--試下酒店附近的三文治早餐店...食d地道早餐
如蛋餅果d
9:30坐捷運市政府站轉的士湯姆龍親子堡--大潤發二店
11:15出發回酒店收拾行李12:00check out
12:30lunch(吾知食咩好?)
1:30出發捷運台北車站2:00到台灣故事館
之後吾知去邊,因9:35pm先上機!!<<--倒不如12點check out後,就去台北車站果邊...台灣故事館...果邊好多野行
台北車站二樓開左個微風food court..聽說d野食唔錯..
又或者行下sogo果個商場..睇下有無岩心水野食
sogo後面有個光南批發..賣cd..vcd好多野的
再行完..行兩條街有重慶南路(書局街)
果到行下又ok


原本想將去大潤發改到第3天,諗住第4天吾使咁早起床,因day4夜機回到港都成11點幾,怕小朋友辛苦!不過吾知點更改!

請幫忙睇下我的行程順吾順路!有咩要更改/加入


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1550#
發表於 08-11-21 16:47 |只看該作者
原文章由 cwlee 於 08-11-21 13:01 發表
其實行到入去近尾段,上石級有一間食"芋圓"(糖水店),一路食一路睇風景,好寫意架。



cwlee
咁我走漏眼啦 ...
有機會再去試下先


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1551#
發表於 08-11-21 16:52 |只看該作者
"家樂福"係西門町捷運旁有一條好闊的大馬路,你背着台北火車站向前行10-15分鐘便找到(全幢大厦都係家樂福,每次黎我都會買︰冬粉、壺底蔭油、麻辣醬‥‥)
度小月前一個街口有"鼎泰豐",可以一次過食哂兩間。(哈哈,好味道)
你講個間"汽車餐廳"是否"流星花園"個間呀?我N年前去過 "F4熱潮"。間餐廳係食西餐,印象中佢得 2架車係度,其餘係普通座位,你一定要預訂才可係架車度食野,個時好 full 架,吾知現在是否一樣。

原文章由 yatjeh 於 08-11-21 17:05 發表
食LUNCH呀??? 唔....我打算CHECK-IN後去度小月食呀, 而晚餐就去p.s. bubu餐廳-汽車餐廳!


妳可參考吓!


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1552#
發表於 08-11-21 16:58 |只看該作者
我第 1 N 2次去都吾知架,因為每次都係下面個間食"芋圓",到第3次去因天朗氣清(好天好難得架),行哂整個山頭才發現。佢地D"芋圓"比下面個間仲好味。



原文章由 010 於 08-11-21 19:47 發表

cwlee
咁我走漏眼啦 ...
有機會再去試下先


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1553#
發表於 08-11-21 17:04 |只看該作者
祝你地個肚"滿載而歸"。哈哈。

如果食得"熱氣"多,你可以買 "冬瓜茶"飲,甜甜地,我家小姐至愛。



原文章由 MM99 於 08-11-21 17:36 發表
資料好詳盡, 多謝晒你, cwlee..今次實肥死la.hehe.


子爵府

積分: 11547


1554#
發表於 08-11-21 17:15 |只看該作者
THX AGAIN, 我今日巳BOOK了靚"車"位喇, 我諗一D都唔FULL啦, 我聽日就去咯, 呵呵..


原文章由 cwlee 於 08-11-21 16:52 發表
"家樂福"係西門町捷運旁有一條好闊的大馬路,你背着台北火車站向前行10-15分鐘便找到(全幢大厦都係家樂福,每次黎我都會買︰冬粉、壺底蔭油、麻辣醬‥‥)
度小月前一個街口有"鼎泰豐",可以一次過食哂兩間。(哈哈,好味道)
你 ...


大宅

積分: 1235


1555#
發表於 08-11-21 23:43 |只看該作者
我book 在年初三至年初八去台北,我問左moccapower接機、送機 係 nt900 and nt800, 但要俾紅包nt300一程. 大家要留意.


大宅

積分: 1152


1556#
發表於 08-11-22 10:07 |只看該作者
你好!iyoku
你咁快就book車,我想問下你的意見,我們兩大一小,又是農曆新年去台北,到達機場再去台北,book車好或是搭其他車好呢?價錢相差幾多呢?農曆年係咪一定要比紅封包?仲講明要幾多?




原文章由 iyoku 於 08-11-21 23:43 發表
我book 在年初三至年初八去台北,我問左moccapower接機、送機 係 nt900 and nt800, 但要俾紅包nt300一程. 大家要留意.


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1557#
發表於 08-11-22 11:39 |只看該作者
台北機場有"大巴"去市中心,約台幣90/人,班次好密架,市中心下車地點有很多。你至要同佢講"酒店/下車"位置,便有人帶你上車,非常方便。


原文章由 chrischris 於 08-11-22 13:07 發表
你好!iyoku
你咁快就book車,我想問下你的意見,我們兩大一小,又是農曆新年去台北,到達機場再去台北,book車好或是搭其他車好呢?價錢相差幾多呢?農曆年係咪一定要比紅封包?仲講明要幾多?




...


大宅

積分: 1152


1558#
發表於 08-11-22 15:54 |只看該作者
唔該晒!係咪人地話個飛狗呀?


男爵府

積分: 9345


1559#
發表於 08-11-22 20:06 |只看該作者
iyoku,
係呀,我初五出發...之前都check咗moccapower,佢都好"坦白",我喜歡他"明碼實價",其實佢加埋果nt300,即係接機nt1200,與其他租車公司平日接機價差不多,所以果封紅包我好樂意比~~


原文章由 iyoku 於 08-11-21 23:43 發表
我book 在年初三至年初八去台北,我問左moccapower接機、送機 係 nt900 and nt800, 但要俾紅包nt300一程. 大家要留意.
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1560#
發表於 08-11-22 20:11 |只看該作者
chrischris,

其實所謂nt300紅封包,是.....名義咋,你就當農曆價nt900+nt300=>nt1200吧!!

我覺得你2大1小,租車不太化算....你係咪住東龍呀?我建議你....搭國光去台北車站,再轉的士往東龍(十幾蚊hkd)
我知道飛狗會有車入西門町...但1)你上車時要同司機講要入西門町,因為飛狗本身是不入西門町的,2)有機會不是原車入西門町,要中途下車搭另一架細車入西門町,有人曾經等了30mins車

原文章由 chrischris 於 08-11-22 10:07 發表
你好!iyoku
你咁快就book車,我想問下你的意見,我們兩大一小,又是農曆新年去台北,到達機場再去台北,book車好或是搭其他車好呢?價錢相差幾多呢?農曆年係咪一定要比紅封包?仲講明要幾多?




...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo