懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3574


1541#
發表於 08-11-8 00:33 |只看該作者
呢舖食粥食飯靠佢啦===>>>亞b...你要生性d la~~~
清宮圖我都唔係好識睇呀...不過我見係6月媽媽會個邊...有個媽媽佢識睇...佢仲幫我睇到我le胎係女wow...keke...你send去問下佢la~~~
不過你自己都要relax d...係同唔係...都唔好好似你6299咁咁緊張呀~~~
你仲有大把chance ma....


男爵府

積分: 6052


1542#
發表於 08-11-8 00:36 |只看該作者
係呀, 等我去睇下先!就算呢胎係女我都收工架啦, 湊盈盈我己經嗌晒救命, 唔係因為佢地成日哦, 都唔會咁快生多個..... 又要返工又要湊兩個我都怕第時頂唔順, 再生咪搞啦, 我有時都俾盈盈同埋c6激到我彈彈下.....

其實我自己覺得女好好架!

原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-8 00:33 發表
呢舖食粥食飯靠佢啦===>>>亞b...你要生性d la~~~
清宮圖我都唔係好識睇呀...不過我見係6月媽媽會個邊...有個媽媽佢識睇...佢仲幫我睇到我le胎係女wow...keke...你send去問下佢la~~~
不過你自己都要relax d...係同唔 ...


大宅

積分: 2519


1543#
發表於 08-11-8 09:27 |只看該作者
你講嗰個6月媽媽會個邊......係咩嚟架?另一個forum?响邊度?

清宮圖?有冇website架?我都想貪得意睇吓。

原文章由 菜菜子媽媽 於 11/8/08 12:33 AM 發表
呢舖食粥食飯靠佢啦===>>>亞b...你要生性d la~~~
清宮圖我都唔係好識睇呀...不過我見係6月媽媽會個邊...有個媽媽佢識睇...佢仲幫我睇到我le胎係女wow...keke...你send去問下佢la~~~
不過你自己都要relax d...係同唔 ...


大宅

積分: 1130


1544#
發表於 08-11-8 10:40 |只看該作者
我的弟妹和c6哥哥都全部生仔,我比較想生女,但唔知會唔會又係仔。上次帶個風水先生睇新屋,佢都話係仔...其實我覺得女會乖d架! ^^


男爵府

積分: 6961


1545#
發表於 08-11-8 10:46 |只看該作者
菜菜子媽咪,

我見肚la, 仲幾死咁大,搞到d人估估下,不過阿女仲未問我wor,奇怪! 6299都未知,唸住過多兩星期先講,係d同事有d估下估下,好似知咁,唔知係咪第二胎,好快見肚.
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-7 11:34 發表
weiwei...你地有冇人開始見肚la???我想快d見到呀...keke...可以名正言順做大肚...唔係肚大...!
不過我上次去總統買衫先...同時間都有個媽媽試褲...佢好瘦...完全唔似大肚...老闆娘問佢幾多周...佢就答: [ 17周la~~~~ ...


男爵府

積分: 6961


1546#
發表於 08-11-8 10:48 |只看該作者
karena1015,

咁我就book 私家,唔知我個醫生有無得照,21/11覆診問下佢先.
thank you!

原文章由 Karena1015 於 08-11-7 09:37 發表
廣華好似話因資源問題只會幫頭一胎照結構,你可能要出去私家照喇


大宅

積分: 2255


1547#
發表於 08-11-8 10:56 |只看該作者
因為第2胎個肚皮鬆左了, 所以快d 見肚!!(我估)
原文章由 yiuyiu730 於 08-11-8 10:46 發表
菜菜子媽咪,

我見肚la, 仲幾死咁大,搞到d人估估下,不過阿女仲未問我wor,奇怪! 6299都未知,唸住過多兩星期先講,係d同事有d估下估下,好似知咁,唔知係咪第二胎,好快見肚.
...


男爵府

積分: 6961


1548#
發表於 08-11-8 11:06 |只看該作者
jezzyuen,

可能係la, 依家一望好似4個月咁,但又唔想咁快比人知wor, 真煩.不過唔講, d人都係咁估下估下.

原文章由 jezzyuen 於 08-11-8 10:56 發表
因為第2胎個肚皮鬆左了, 所以快d 見肚!!(我估)


大宅

積分: 3574


1549#
發表於 08-11-8 12:12 |只看該作者
我都覺得生女係好d既...應該會乖d...嗲d...同埋可以扮靚靚~~~



原文章由 060905 於 08-11-8 00:36 發表
係呀, 等我去睇下先!就算呢胎係女我都收工架啦, 湊盈盈我己經嗌晒救命, 唔係因為佢地成日哦, 都唔會咁快生多個..... 又要返工又要湊兩個我都怕第時頂唔順, 再生咪搞啦, 我有時都俾盈盈同埋c6激到我彈彈下.....

其實 ...


別墅

積分: 535


1550#
發表於 08-11-8 12:24 |只看該作者
我都係第二胎,都係已經見肚但我得二個月左右.

原文章由 yiuyiu730 於 08-11-8 11:06 發表
jezzyuen,

可能係la, 依家一望好似4個月咁,但又唔想咁快比人知wor, 真煩.不過唔講, d人都係咁估下估下.


大宅

積分: 3574


1551#
發表於 08-11-8 12:29 |只看該作者
Koyuki,
個個topic係度架...

http://forum.baby-kingdom.com/vi ... page%3D1&page=5

另外見有人post左le條link話可以check bb gender...大家都試下la~~~
http://www.thelaboroflove.com/chart/pred.html


大宅

積分: 3574


1552#
發表於 08-11-8 12:33 |只看該作者
c la...我第一胎咋...都係咁快見肚...真係oh no!!!
最慘而家le個moment似肥左多過有左...sigh!!!


原文章由 yiuyiu730 於 08-11-8 10:46 發表
菜菜子媽咪,

我見肚la, 仲幾死咁大,搞到d人估估下,不過阿女仲未問我wor,奇怪! 6299都未知,唸住過多兩星期先講,係d同事有d估下估下,好似知咁,唔知係咪第二胎,好快見肚.
...


別墅

積分: 517


1553#
發表於 08-11-8 12:34 |只看該作者
我d同事都係度估估下, 最慘係男同事都睇得出, 問我做乜成日叫肚餓, 唉, 仲有成個幾月先話得比人知, 梗係死口唔認啦.


大宅

積分: 2519


1554#
發表於 08-11-8 12:42 |只看該作者
想問吓大家,嗰d咩維他命呀、鈣片呀、鐵丸呀……醫生係會幾時開始俾孕婦食?點解我同事個幾兩個月醫生已經俾維他命佢食,我就睇2-3次 (兩個唔同醫生),都只係俾葉酸我,到我下次再去睇佢都已經係wk15,咁其間我淨係得葉酸食,咁夠唔夠架?bb唔係已經開始會有自己嘅血同生長骨骼啦咩?點解淨係得葉酸俾我食到下次嘅??你地又點架?醫生係咪都係俾葉酸你地食?

另外呢,我之前問過醫生,話可唔可以去洗牙,佢話冇話唔得嘅,但佢個人就唔建議,因為洗牙點都會流血,一流血你有時唔知會唔會咁啱有d咩細菌入咗你身體就麻煩,所以佢話基本上係冇問題,但實際上佢就唔建議囉。所以,本來我係每年哩一、兩個月會去洗牙,今次都係唔洗lu……不過係信用卡送嘅,蝕咗添!

仲有,我又問,要唔要用d咩特別清潔液去保持下面衛生,佢話唔好搞咁多嘢,用平時清水咁洗仲好,始終哩d係化學嘢喎,無啦啦唔好用喎。

呀!仲有,醫生話孕婦奶粉唔好飲喎,我唔知佢嘅意思係全程唔好飲定係話e+暫時唔好飲,佢話好肥架喎!

[ 本文章最後由 koyuki 於 08-11-8 12:46 編輯 ]


大宅

積分: 2821


1555#
發表於 08-11-8 12:48 |只看該作者
哈哈,我都一早見肚啦,上次我去買孕婦胸罩時,個sales都問我係咪第2胎,因為我一早講左比佢知我得7week,佢話第2胎快見肚d架,我話我上次生得時個肚都係好似人地7.8個月甘大,佢話我呢胎一定會好大,因為個個第2胎mama都係....

原文章由 lauyau 於 08-11-8 12:24 發表
我都係第二胎,都係已經見肚但我得二個月左右.


大宅

積分: 3574


1556#
發表於 08-11-8 12:51 |只看該作者
你個男同事咁醒既~~~~



原文章由 馮師奶 於 08-11-8 12:34 發表
我d同事都係度估估下, 最慘係男同事都睇得出, 問我做乜成日叫肚餓, 唉, 仲有成個幾月先話得比人知, 梗係死口唔認啦.


別墅

積分: 517


1557#
發表於 08-11-8 12:52 |只看該作者
原文章由 koyuki 於 08-11-8 12:42 發表
想問吓大家,嗰d咩維他命呀、鈣片呀、鐵丸呀……醫生係會幾時開始俾孕婦食?點解我同事個幾兩個月醫生已經俾維他命佢食,我就睇2-3次 (兩個唔同醫生),都只係俾葉酸我,到我下次再去睇佢都已經係wk15,咁其間我淨係得葉酸食,咁夠 ...


我醫生話我可以開始轉食materna, 不過我未買, 打算衣幾日買黎試下, 是關醫生話粒藥好大粒, 我未必吞得落.

koyuki, 我認為你都係唔好去洗牙住, 小心為上呀.

另外我用緊summer's eva 清潔陰道口, 用過lactacyd, 我覺得佢唔夠潤, 不過唔用開都係建議唔好用, 我本身試過發炎先開始用.

[ 本文章最後由 馮師奶 於 08-11-8 12:58 編輯 ]


大宅

積分: 2821


1558#
發表於 08-11-8 12:52 |只看該作者
唉我咪又一樣,雖然c6有個哥哥不過大佢成17年,佢地兩個個女都就18歲啦,年齡大唔會再生啦..而我6299都好大年紀啦,所以更加想有個男孫
所以我99一日到黑都話係仔...上次睇個圖就話我個係仔lo,係就好啦!
原文章由 060905 於 08-11-8 00:24 發表
無計啦, 我老公佢地係福建人, 我老公又係獨子, 佢得一個家姐細妹, 所以呢舖食粥食飯靠佢啦!:;pppp:
我到而家都唔係好識睇清宮圖呀, 你識唔識睇呀??

...


別墅

積分: 517


1559#
發表於 08-11-8 13:01 |只看該作者
原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-8 12:48 發表
哈哈,我都一早見肚啦,上次我去買孕婦胸罩時,個sales都問我係咪第2胎,因為我一早講左比佢知我得7week,佢話第2胎快見肚d架,我話我上次生得時個肚都係好似人地7.8個月甘大,佢話我呢胎一定會好大,因為個個第2胎mama都係. ...


我同我個friend都係第一胎, 但好快就見肚.


別墅

積分: 517


1560#
發表於 08-11-8 13:04 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-8 12:51 發表
你個男同事咁醒既~~~~


我諗可能係佢太太生過仔啦. 佢太醒目喇, 我真係要避開佢先.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo