立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7164
原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:01 發表 有有有 ... 好似 "豬乸" 噤生多幾個出嚟, 無奶粉錢, 無錢讀書都唔緊要, 阿爺果樹話攞就攞架啦 !
大宅
積分: 2088
原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:02 發表 hehe 仲有冇打同學仔?
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 00:03 發表 文 ma, 甘唔好話呃 ..... 你而家真係無野做 , 又係單親 都應該夠料申請架 ? 如果得既真係幫補下都好 wor 無謂比 d 大陸 喱攞哂麻
瑪瑙宮
積分: 142864
原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:01 發表 你唔好諗,你有樓點拿綜援
積分: 3433
公爵府
積分: 26018
積分: 135797
原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:05 發表 連我都收工,cash ma 點會生
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 00:05 發表 he ma, sunday ... 如果我 hb 肯頂一陣 , 都有可能 9:30 先 起身架 !! 不過 cash 多數係 aunty off 既日子比 morning call 我地 , 8:00 度自然會醒架啦 !! ...
原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:10 發表 唔好咁快收工住喇 ! 如果一心諗住攞綜援, 真係啤到幾件出嚟, 攞到機會率大 d 呀嘛 ! 早幾年聽過, 有小朋友讀書, 有成萬蚊一個月架 ! 學費, 校服乜都唔使錢 ... ...
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 00:09 發表 唉 .... 我係無樓一族呢架 , 我層 97 買既一早變左負資產 仲要係底潮 03 放左啦 !! 我條命應哂 " 摩頂入 , 摩底放 "
原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:10 發表 呢個table係佢地可以津貼出黎既生活金, 單親加2名字女, 都只不過係$1,900, 都唔知夠細個兩個食定大個個食 單身人士有不超過 2名 健全成人/兒童 的家庭有3名 健全成人/兒童 的家庭有4名或以上 健全成人/兒童 的家庭60 ...
原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:03 發表 文文鐘意架, 不過你唔留返, 下年都用得嘛
原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:13 發表 讀書既車費, 書簿費係實報實銷架, 但係要係compulsory讀既age, 如小穎讀育嬰園, 就唔會資助, 因為你可以自己湊返佢
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 00:14 發表 文 ma, 唔係化 .... 一大 2 小先得 $ 1900 ?? 有無計錯呀 ?? 無可能生活到 lor ..... 我要問下 d 專業 人士先 , $ 1900 點生活呀 ?? :;pppp: :;pppp: :;pppp:
原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:15 發表 係, 噤文文小穎返育嬰園時, 條數咪好 "金" 吓喎 ! 妳有無 apply any 資助呀 ???
原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:09 發表 等政府批完,文ma都搵到野做
原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:17 發表 no, i mean如果申請綜援呀 育嬰園可以申請學費減免, 你都知, even k1, 係非牟利學校讀, 扣左學券, 仲可以申請減免, 不過未知批唔批到咋嘛
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy