跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7164


1541#
發表於 08-10-30 00:05 |只看該作者
連我都收工,cash ma 點會生
原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:01 發表
有有有 ...

好似 "豬乸" 噤生多幾個出嚟, 無奶粉錢, 無錢讀書都唔緊要, 阿爺果樹話攞就攞架啦 !


大宅

積分: 2088


1542#
發表於 08-10-30 00:08 |只看該作者
so far no more,不過返左兩個星期學就一個incident report,我會keep住張紙比佢大個左睇

原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:02 發表
hehe 仲有冇打同學仔?


男爵府

積分: 7164


1543#
發表於 08-10-30 00:09 |只看該作者
等政府批完,文ma都搵到野做
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 00:03 發表
文 ma,

甘唔好話呃 ..... 你而家真係無野做 , 又係單親
都應該夠料申請架 ?

如果得既真係幫補下都好 wor 無謂比 d 大陸
喱攞哂麻


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1544#
發表於 08-10-30 00:09 |只看該作者
唉 .... 我係無樓一族呢架 , 我層 97 買既一早變左負資產
仲要係底潮 03 放左啦 !!

我條命應哂 " 摩頂入 , 摩底放 "

原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:01 發表
你唔好諗,你有樓點拿綜援


大宅

積分: 3433


1545#
發表於 08-10-30 00:09 |只看該作者
作c,呢d人無鬼用呀!

要bb之前佢都要諗下小朋友的前途嗎?

原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:01 發表
有有有 ...

好似 "豬乸" 噤生多幾個出嚟, 無奶粉錢, 無錢讀書都唔緊要, 阿爺果樹話攞就攞架啦 !


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1546#
發表於 08-10-30 00:10 |只看該作者
呢個table係佢地可以津貼出黎既生活金, 單親加2名字女, 都只不過係$1,900, 都唔知夠細個兩個食定大個個食

 單身人士有不超過
2名
健全成人/兒童
的家庭
有3名
健全成人/兒童
的家庭
有4名或以上
健全成人/兒童
的家庭
60歲以下的健全成人
單親人士/須照顧家庭人士-1,9001,7151,520
其他健全成人1,7501,5551,4051,255
     
健全兒童2,1001,7401,5601,390


房屋津貼唔係實報實銷既, 好似大約千幾蚊, 除非你有公屋啦, 否則嘔突

錢都唔係重要, 最重要係你夠唔夠臉皮厚, 比個d職員多返奚落先

仲有, 好似失業唔知幾耐先可以申請, 未有耐可以到我住....

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 00:03 發表
文 ma,

甘唔好話呃 ..... 你而家真係無野做 , 又係單親
都應該夠料申請架 ?

如果得既真係幫補下都好 wor 無謂比 d 大陸
喱攞哂麻
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1547#
發表於 08-10-30 00:10 |只看該作者
唔好咁快收工住喇 !

如果一心諗住攞綜援, 真係啤到幾件出嚟, 攞到機會率大 d 呀嘛 !

早幾年聽過, 有小朋友讀書, 有成萬蚊一個月架 !

學費, 校服乜都唔使錢 ...


原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:05 發表
連我都收工,cash ma 點會生


男爵府

積分: 7164


1548#
發表於 08-10-30 00:11 |只看該作者
佢對你真好,日日我都要早起,
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 00:05 發表
he ma,

sunday ... 如果我 hb 肯頂一陣 , 都有可能 9:30 先
起身架 !!

不過 cash 多數係 aunty off 既日子比 morning
call 我地 , 8:00 度自然會醒架啦 !!

...


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1549#
發表於 08-10-30 00:11 |只看該作者
cat,

我會架 ... 一個人 cash 好似好悶甘 lor !!

你有好字真係夠啦 , 唔水生 4 個啦 ..... 而家諗番佢地
new born 真係好怕 , 軟林林 , 又唔知喊乜 .....
真係要好有勇氣先得 !!

原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:05 發表
連我都收工,cash ma 點會生


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1550#
發表於 08-10-30 00:13 |只看該作者
讀書既車費, 書簿費係實報實銷架, 但係要係compulsory讀既age, 如小穎讀育嬰園, 就唔會資助, 因為你可以自己湊返佢

原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:10 發表
唔好咁快收工住喇 !

如果一心諗住攞綜援, 真係啤到幾件出嚟, 攞到機會率大 d 呀嘛 !

早幾年聽過, 有小朋友讀書, 有成萬蚊一個月架 !

學費, 校服乜都唔使錢 ...


...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


男爵府

積分: 7164


1551#
發表於 08-10-30 00:13 |只看該作者
冇債一身輕
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 00:09 發表
唉 .... 我係無樓一族呢架 , 我層 97 買既一早變左負資產
仲要係底潮 03 放左啦 !!

我條命應哂 " 摩頂入 , 摩底放 "


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1552#
發表於 08-10-30 00:14 |只看該作者
文 ma,

唔係化 .... 一大 2 小先得 $ 1900 ??

有無計錯呀 ?? 無可能生活到 lor ..... 我要問下 d 專業
人士先 , $ 1900 點生活呀 ??


:;pppp: :;pppp: :;pppp:

原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:10 發表
呢個table係佢地可以津貼出黎既生活金, 單親加2名字女, 都只不過係$1,900, 都唔知夠細個兩個食定大個個食

 單身人士有不超過
2名
健全成人/兒童
的家庭有3名
健全成人/兒童
的家庭有4名或以上
健全成人/兒童
的家庭60 ...


大宅

積分: 2088


1553#
發表於 08-10-30 00:15 |只看該作者
已經預留左下一對,即系以家穿著緊同下一對都有,我有兩個snoopy,聽日寄比你。

不過,我古下年未到,兩對都唔岩呀﹗點解我個女對腳大得咁快架


原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:03 發表
文文鐘意架, 不過你唔留返, 下年都用得嘛


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1554#
發表於 08-10-30 00:15 |只看該作者
係, 噤文文小穎返育嬰園時, 條數咪好 "金" 吓喎 !

妳有無 apply any 資助呀 ???

原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:13 發表
讀書既車費, 書簿費係實報實銷架, 但係要係compulsory讀既age, 如小穎讀育嬰園, 就唔會資助, 因為你可以自己湊返佢


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1555#
發表於 08-10-30 00:16 |只看該作者
佢地有d formula, 我地唔會識計, 其實個d扼綜援個d人, 自己好有米, 先可以maintain到呢個質素, 我堂弟婦之前同佢前夫離婚, 帶住個女, 都有攞, 我堂弟都話生活克苦架

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 00:14 發表
文 ma,

唔係化 .... 一大 2 小先得 $ 1900 ??

有無計錯呀 ?? 無可能生活到 lor ..... 我要問下 d 專業
人士先 , $ 1900 點生活呀 ??


:;pppp: :;pppp: :;pppp:
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 2088


1556#
發表於 08-10-30 00:17 |只看該作者
97 買 03 賣, 當今真系無人夠你橙
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 00:09 發表
唉 .... 我係無樓一族呢架 , 我層 97 買既一早變左負資產
仲要係底潮 03 放左啦 !!

我條命應哂 " 摩頂入 , 摩底放 "


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1557#
發表於 08-10-30 00:17 |只看該作者
no, i mean如果申請綜援呀

育嬰園可以申請學費減免, 你都知, even k1, 係非牟利學校讀, 扣左學券, 仲可以申請減免, 不過未知批唔批到咋嘛

原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:15 發表
係, 噤文文小穎返育嬰園時, 條數咪好 "金" 吓喎 !

妳有無 apply any 資助呀 ???
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3433


1558#
發表於 08-10-30 00:17 |只看該作者
cat

我唔信文媽會取單親綜換囉!佢當當大學生點會呀!重有佢話努力找工作囉!

文媽,你話係唔係啦!

原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:09 發表
等政府批完,文ma都搵到野做


男爵府

積分: 7164


1559#
發表於 08-10-30 00:18 |只看該作者
因囝囝太鍾意學野,帶佢出去,妹妹好悶,我見到有些內疚,所以決定唔生,唔想bb出世時成日要留係屋企,峰峰晴晴冇得去玩
原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:10 發表
唔好咁快收工住喇 !

如果一心諗住攞綜援, 真係啤到幾件出嚟, 攞到機會率大 d 呀嘛 !

早幾年聽過, 有小朋友讀書, 有成萬蚊一個月架 !

學費, 校服乜都唔使錢 ...


...


男爵府

積分: 7164


1560#
發表於 08-10-30 00:20 |只看該作者
我同事都批到,但我計埋99&62都over
原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:17 發表
no, i mean如果申請綜援呀

育嬰園可以申請學費減免, 你都知, even k1, 係非牟利學校讀, 扣左學券, 仲可以申請減免, 不過未知批唔批到咋嘛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo