在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17810


1541#
發表於 08-11-27 14:01 |只看該作者
原文章由 BigBoBo 於 08-11-27 13:59 發表
嘩!!魚生飯,好想食...我要落causeway 先有Citysuper 添!!


我個頭IFC就有


大宅

積分: 1527


1542#
發表於 08-11-27 14:06 |只看該作者
大家覺唔覺得生完仔之後,沒哂記性..
我想轉頭相,又唔記得点整先得...


禁止訪問

積分: 33575


1543#
發表於 08-11-27 14:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 33575


1544#
發表於 08-11-27 14:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1527


1545#
發表於 08-11-27 14:14 |只看該作者
我大肚果時,忍唔住食了煙三文鱼沙律...
点知疴到七彩..
所以真是要忍下..

原文章由 貓姐 於 08-11-27 14:08 發表
唔好住喇, 忍多一排先食喇
我大肚個時, 一件魚生都冇食過呀


大宅

積分: 1972


1546#
發表於 08-11-27 14:59 |只看該作者
我又係食左日本野丫...不過未來果九個月都唔食得生野啦...連沙律都唔得...


伯爵府

積分: 17810


1547#
發表於 08-11-27 15:09 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-11-27 14:08 發表
唔好住喇, 忍多一排先食喇
我大肚個時, 一件魚生都冇食過呀


我都係大肚冇食過...
咁好喇,吾食住喇


禁止訪問

積分: 33575


1548#
發表於 08-11-27 15:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1549#
發表於 08-11-27 15:18 |只看該作者
生野有細菌丫,你都係小心為上....

原文章由 Snoopywy 於 08-11-27 15:09 發表


我都係大肚冇食過...
咁好喇,吾食住喇


大宅

積分: 1972


1550#
發表於 08-11-27 15:18 |只看該作者
我老細都係丫...不過唔關我事...今朝狂鬧佢個banker

原文章由 貓姐 於 08-11-27 15:17 發表
我老闆冇拿拿發癲發我皮4呀


大宅

積分: 1527


1551#
發表於 08-11-27 15:35 |只看該作者
可能生意唔好,D老細心情都唔好!!

原文章由 ookiinome 於 08-11-27 15:18 發表
我老細都係丫...不過唔關我事...今朝狂鬧佢個banker


禁止訪問

積分: 33575


1552#
發表於 08-11-27 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2387


1553#
發表於 08-11-27 15:55 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-11-27 13:38 發表
我去citysuper買左盒魚生飯, 好好味呀, 好耐冇食過la


嘩咁正. 正


大宅

積分: 2387


1554#
發表於 08-11-27 15:56 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-11-27 15:37 發表
呢單野都係唔關我事, 係根本我想理都理唔到既事

話說有小小貨要係台灣(製造商) 速遞去德國(客), 咁台灣就用台灣ups, 咁ok, 我地就叫台灣用我地個ups account no喇, bill 我地就ok
但台灣出ups既時候就搞錯d野, 令到 ...


你老細都傻嫁. 唔好理佢. 貓媽快 d 傳 d 病菌比佢.


伯爵府

積分: 17810


1555#
發表於 08-11-27 16:11 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-11-27 15:37 發表
呢單野都係唔關我事, 係根本我想理都理唔到既事

話說有小小貨要係台灣(製造商) 速遞去德國(客), 咁台灣就用台灣ups, 咁ok, 我地就叫台灣用我地個ups account no喇, bill 我地就ok
但台灣出ups既時候就搞錯d野, 令到 ...


你丙返台灣.....


伯爵府

積分: 17810


1556#
發表於 08-11-27 16:11 |只看該作者
原文章由 littlewater 於 08-11-27 15:56 發表


你老細都傻嫁. 唔好理佢. 貓媽快 d 傳 d 病菌比佢.


點傳 ?


禁止訪問

積分: 33575


1557#
發表於 08-11-27 16:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 33575


1558#
發表於 08-11-27 16:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2387


1559#
發表於 08-11-27 16:28 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-11-27 16:13 發表
其實台灣果邊都同ups講左, 宜家只係需要通知德國唔好找數比返張單比德國ups就ok, 都唔知佢發咩癲


d 小事老細通常都唔識點 handle. 都有名你叫啦 "腦細"亞麻. (sorry, 唔知會否得罪駛)


禁止訪問

積分: 33575


1560#
發表於 08-11-27 16:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo