立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17810
原文章由 BigBoBo 於 08-11-27 13:59 發表 嘩!!魚生飯,好想食...我要落causeway 先有Citysuper 添!!
大宅
積分: 1527
禁止訪問
積分: 33575
原文章由 貓姐 於 08-11-27 14:08 發表 唔好住喇, 忍多一排先食喇 我大肚個時, 一件魚生都冇食過呀
積分: 1972
原文章由 Snoopywy 於 08-11-27 15:09 發表 我都係大肚冇食過... 咁好喇,吾食住喇
原文章由 貓姐 於 08-11-27 15:17 發表 我老闆冇拿拿發癲發我皮4呀
原文章由 ookiinome 於 08-11-27 15:18 發表 我老細都係丫...不過唔關我事...今朝狂鬧佢個banker
積分: 2387
原文章由 貓姐 於 08-11-27 13:38 發表 我去citysuper買左盒魚生飯, 好好味呀, 好耐冇食過la
原文章由 貓姐 於 08-11-27 15:37 發表 呢單野都係唔關我事, 係根本我想理都理唔到既事 話說有小小貨要係台灣(製造商) 速遞去德國(客), 咁台灣就用台灣ups, 咁ok, 我地就叫台灣用我地個ups account no喇, bill 我地就ok 但台灣出ups既時候就搞錯d野, 令到 ...
原文章由 littlewater 於 08-11-27 15:56 發表 你老細都傻嫁. 唔好理佢. 貓媽快 d 傳 d 病菌比佢.
原文章由 貓姐 於 08-11-27 16:13 發表 其實台灣果邊都同ups講左, 宜家只係需要通知德國唔好找數比返張單比德國ups就ok, 都唔知佢發咩癲
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy