想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13990


1541#
發表於 04-9-3 23:07 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911,

妳今朝LIGHT BLUE, 我估明晚會係兩條線一樣色. 妳大可以明晚先TEST, 如TEST+VE, 妳可以星期日早上開工.


伯爵府

積分: 16200


1542#
發表於 04-9-3 23:09 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe,

我想keep 住早上 test.....如果今個月唔bingo都可以下個cycle 容易啲估計 egg day.


子爵府

積分: 13990


1543#
發表於 04-9-3 23:12 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911,

好ar, 妳朝早check 開咁就朝早check la. 早d 訓ar, 如果唔係量溫有出入


伯爵府

積分: 16200


1544#
發表於 04-9-3 23:20 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe,

hee...hee...你知 la.我通常都要12:00 至 1:00 才瞓.現在太早la. 太早瞓啲體溫會更有出入.


子爵府

積分: 13990


1545#
發表於 04-9-3 23:21 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911,

我希望妳sunday morning 開工ar ~ 妳老公忙完未ar?


子爵府

積分: 13990


1546#
發表於 04-9-3 23:24 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911,

我訓la. 早抖la ~

今個月妳大晒, 妳會心想事成gar, 放心la


伯爵府

積分: 16200


1547#
發表於 04-9-3 23:28 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe,

佢未返來呀!佢明日都要開工 (又9am 至 5pm) ,所以我可能明早都會 online bk. 可能佢明晚會好倦...Sunday morning 都會諗諗. :lol:


子爵府

積分: 10672


1548#
發表於 04-9-3 23:42 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911,

吾 係 渦 , 您 吾 記 得 多 謝 您 honey 同 您 合 作 渦 ~~ :mrgreen:

ew911 寫道:
[quote]
660203shirley 寫道:
ew911
失踪的人兒又回家啦. :lol: :lol:
送比你........... 今期的幸運兒係......
911 ar,得獎係一個精靈可愛....睇吓先......囝黎嫁.


shirley,

好開心! 首先我要多謝我嘅父母..再多謝一班bk姊妹支持...我會好好照顧囝囝... cry cry (好感動呀!)
[/quote]


男爵府

積分: 7321


1549#
發表於 04-9-3 23:43 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911,jojoe
:cry:
頭先有上黎,唔見你地,跟住比honey 用機,而家你地走啦. :cry:


伯爵府

積分: 16200


1550#
發表於 04-9-3 23:46 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,


I still here.


子爵府

積分: 10672


1551#
發表於 04-9-3 23:46 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe & ew911

係 呀 係 呀 , 星 期 日 開 工 雙 計 架 , 打 孖 上 架 。 。 :mrgreen: :mrgreen:

jojoebebe 寫道:
ew911,

妳今朝LIGHT BLUE, 我估明晚會係兩條線一樣色. 妳大可以明晚先TEST, 如TEST+VE, 妳可以星期日早上開工.


男爵府

積分: 7321


1552#
發表於 04-9-3 23:47 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911
你honey 0甘辛苦,不如聽日一早比雞精佢飲,一來有精神做野,兩來返到黎home仲有mood,如果唔係, so tired乜都冇用,你自己都知啦,太倦真係冇心機,只想瞓. ?-(


伯爵府

積分: 16200


1553#
發表於 04-9-3 23:48 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnie,

俾你激死la!


伯爵府

積分: 16200


1554#
發表於 04-9-3 23:51 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

除了昨天,我無俾佢飲之外. 我日日俾佢飲雞精.明天打算正早餐俾佢食 (雙旦 + 腸仔 + 牛奶)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 7321


1555#
發表於 04-9-3 23:56 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911
啱呀,你知啦,做野又要用腦,生bb仲要加其他.所以你honey要食的好野,但我都驚 chilli講飲得多有影響speed,所以都諗緊掂攪. ?-(


伯爵府

積分: 16200


1556#
發表於 04-9-4 00:00 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

都唔諗得咁多,你知 la, 佢精神唔好,什麼都無,所以我俾佢天天飲.


男爵府

積分: 7321


1557#
發表於 04-9-4 00:03 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911
我明,要多嘗試,因為要夾好多野,所以我都 agree,正如我話,成日做野都冇精神啦,一返屋企已經想瞓,呢幾早最關鍵,不用有失,所以honey一定要有精神先啦,其他次要啦.


伯爵府

積分: 16200


1558#
發表於 04-9-4 00:04 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley & winnie,

你地已經瞓 la.


伯爵府

積分: 16200


1559#
發表於 04-9-4 00:07 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

原來,你重係到!

係呀!係呀!所以要去全力,唔bingo的話,下個cycle才算. ?-(


男爵府

積分: 7321


1560#
發表於 04-9-4 00:07 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911
我都冇0甘早啦,下午瞓左幾個字,而家個肚唔痛啦,有心機講野.下午都有小小唔舒服,又頭痛.
不過都唔會chat太耐,我honey累到瞓左,一陣先起身沖涼,有時都覺得男人幾慘,日捱夜捱,你honey仲未返呀.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo