懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1913


1541#
發表於 08-12-9 10:09 |只看該作者
原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-9 08:21 發表
早晨
而家有60位媽媽啦!
1/7 nono76, hkgalcarrie, hello_mimi, PEGGYMON, Mandy45
2/7 sheetaada, wahahali, QQTAFFY
3/7 TY33819, yykchris
4/7 waffle, CCWai, tangmi, heidifsl, Yankii
5/7 cat-hole
7 ...



mrs_b_lam
真係多謝你, 你好細心呀!

攪gathering, 我會出呀, 咁多大肚婆一齊, 一定好莊觀啫.
第一次不如食餐飯算了, 唔好行街住. 坐低傾下計, 亙相認識下吧.


大宅

積分: 1913


1542#
發表於 08-12-9 10:11 |只看該作者
原文章由 JOEYCMY 於 08-12-9 09:42 發表
好耐冇上黎啦,真係好左好多媽媽呀 ,我今日arm arm10week,預產期應該都係11/7.我到而加都仲好緊張,冇計啦,因為兩年前小產左一次到而加先有.其實d人成日話唔好拎重野,其實點先叫重呀,攪到我放多d野落個手袋度到 ...


其實返工在所難免要拎下file咁, 都係拎重野呀, 所以我估只要唔太用力就得了. 唔駛咁擔心既.


別墅

積分: 809


1543#
發表於 08-12-9 10:23 |只看該作者
oscar係因為自己睇開個 c+ 要二千幾,因為佢要搵出面的化驗所驗血。而pwh 最新價係 $1300,我聽好多人講,佢地 d野新,同埋一條龍,有信心d。


唔知大家知唔知啦.. 我起初問c+個姑娘,佢同我講做 oscar 同平時照 u/s 同價,但原來只係包度頸皮,要做足其實要抽埋血,睇第1x & 2y 條染色體有無問題先決定你高/低危。if 高.. pwh 會再安排抽羊水/絨毛再 test。所以,我之前就係 miss 了,以前度頸皮已經決定高/低危,有問題再抽血。希望大家唔好好似我咁大頭蝦 la


別墅

積分: 809


1544#
發表於 08-12-9 10:24 |只看該作者
原文章由 caca06 於 08-12-8 20:31 發表
今早去洗手間時,見到張紙巾有少少啡色,於是即刻去左c+度睇急症,醫生話我作小產,開左d安胎藥比我,叫我休息1個星期
而家個心又唔開心,但係又要叫自己開心d,唔想屋企人擔心
希望小bb同我一齊努力! ...


你聽醫生講,休息一個星期 at bed,唔好行來行去... 要多休息呀..


別墅

積分: 809


1545#
發表於 08-12-9 10:34 |只看該作者
mrs_b_lam,

好佩服你.. 同鍾意你呀... summarize 晒,好清楚..正!好呀.. 如果約得成,都好想見下大家.. 特別係同我一起打算東區生個 d.. haha

tsingmao,

政府好似真係唔一定幫你做 oscar,除非你係高齡,不過,below 35,盡責的政府姑娘都會比 info 你,叫你睇下做唔做 oscar,然後就比 $ book,東區好似同 hku 有聯繫,可以 book 到做,但都要千幾元 (for non-高齡)

wchbb,

醫生都有叫我開頭唔好重太多.. 因為d重量係 mama,唔係 bb ga


子爵府

積分: 10025


1546#
發表於 08-12-9 11:07 |只看該作者
HI,
我明天都第7周, 預產期係7月30日, 上星期一開始流啡, 睇E生見到胎LONG E生話SIZE 正常, 不過有流啡都唔健康, E生比左一星期假我, 我上星期如果無咩走動呢就無流啡, 但一出街帶大女去99 或婆婆HOME 呢就會流啡, 星期一返工後都KEEP 住有流啡TIM呀, E生有開藥比我, 佢話只要唔係流鮮血就唔洗去E院WOR, 我下星期三先覆診照下睇下有無心跳.
奇蹟只會發生在永不放棄的人身上~~ 8-)


侯爵府

積分: 23926

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


1547#
發表於 08-12-9 11:10 |只看該作者
原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-8 22:53 發表
唔緊要啦~當住先啦
咁暫時有58位09年7月媽媽lu
1/7 nono76, hkgalcarrie, hello_mimi, PEGGYMON, Mandy45
2/7 sheetaada, wahahali, QQTAFFY
3/7 TY33819, yykchris
4/7 waffle, CCWai, tangmi, heidifsl, ...


真係麻煩晒你地啦.你地好犀利ar.
原來1/7都有好多媽咪架wo,thank!


複式洋房

積分: 115


1548#
發表於 08-12-9 11:18 |只看該作者
原文章由 TY33819 於 08-12-9 10:24 發表


你聽醫生講,休息一個星期 at bed,唔好行來行去... 要多休息呀..



TY33819,
我會聽話了,不過今早又有dd,今次係少少血水,不過又停左,我而家一係坐,一係瞓,行去toilet都會好慢,好小心!


複式洋房

積分: 115


1549#
發表於 08-12-9 11:22 |只看該作者
原文章由 waffle 於 08-12-8 23:42 發表
流啡係小事, 最緊要唔好流紅, 多d休息, 放鬆. 我流血流了4wk, 休息食藥就好了. add oil



waffle,
多謝你,我今早流了少少血水
而家都有dd,我唔敢行來行去呀,
只係去toilet先行


洋房

積分: 51


1550#
發表於 08-12-9 11:34 |只看該作者
我預產期7月13日呀.


原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-9 08:21 發表
早晨
而家有60位媽媽啦!
1/7 nono76, hkgalcarrie, hello_mimi, PEGGYMON, Mandy45
2/7 sheetaada, wahahali, QQTAFFY
3/7 TY33819, yykchris
4/7 waffle, CCWai, tangmi, heidifsl, Yankii
5/7 cat-hole
7 ...


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1551#
發表於 08-12-9 11:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 115


1552#
發表於 08-12-9 11:47 |只看該作者
原文章由 himuimui 於 08-12-9 11:36 發表
Keep bed rest and see chinese ec may be good.



如果停左唔流血水同食完d安胎藥,都會考慮睇中醫,不過唔知d中藥食左對bb有冇影響?


洋房

積分: 51


1553#
發表於 08-12-9 11:51 |只看該作者
我都想睇下中醫,因為本身身體唔太好,唔知你地有無九龍區既中醫介紹俾我...thx
http://bd.lilypie.com/rDaTp8.png


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1554#
發表於 08-12-9 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4075


1555#
發表於 08-12-9 12:40 |只看該作者
琴日睇咗醫生la, 見到心跳la! 但預產期變遲咗: 7/27!

余醫仲同我講,可能會7 or 8 月放假! 唉!!

下次1月先照oscar, 要2月頭先再睇余醫生la!


大宅

積分: 1011


1556#
發表於 08-12-9 12:52 |只看該作者
原文章由 marie2008 於 08-12-9 12:40 發表
琴日睇咗醫生la, 見到心跳la! 但預產期變遲咗: 7/27!

余醫仲同我講,可能會7 or 8 月放假! 唉!!

下次1月先照oscar, 要2月頭先再睇余醫生la!


恭喜你見到心跳!


複式洋房

積分: 373


1557#
發表於 08-12-9 13:12 |只看該作者
做oscar好似11~13week做會好d.您 5/1去做仁安oscar ?
聽人講好多 c+ 都係將d test回威記做, 所以直接去威記會快d.



原文章由 tsingmao 於 08-12-9 08:09 發表
做oscar 唔係政府一定幫你做咩(重諗住免費)? 我去過仁安都係 1600 o乍, 早知約埋la.. 下次要1月5日sin 覆診到時係咪太遲ar?
到時應該11週幾la...


複式洋房

積分: 373


1558#
發表於 08-12-9 13:17 |只看該作者
好勁呀 mrs b lam
勁細心.. 好呀您攪 gathering..我會參加架. 您現係邊 ? 您不是在 h.k. ?幾時返來?
到時去邊到好呢...


原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-9 08:25 發表
好呀好呀 我份人最鐘意無時停,搞呢樣搞o個樣,c6成日話小B都怕o左我!
我就黎返HK,到時可以gathering!
如果真係搞,有邊幾個會去呀?去邊同做咩好呢?
...


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1559#
發表於 08-12-9 13:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 373


1560#
發表於 08-12-9 13:19 |只看該作者
好呀您見到心跳.congrulations!我今個星期六才去check.有少少緊張..


原文章由 marie2008 於 08-12-9 12:40 發表
琴日睇咗醫生la, 見到心跳la! 但預產期變遲咗: 7/27!

余醫仲同我講,可能會7 or 8 月放假! 唉!!

下次1月先照oscar, 要2月頭先再睇余醫生la!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo