媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 431


1541#
發表於 04-10-2 13:16 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

維維,
生日快樂!!

nmc2003,
妳d 資料好有用, Thank you!
子悅囡囡 係中秋節BB! :-D 11-Sept-2003 第一次轉身: 21/2/2004; 第一次左右手互傳:2/3/2004 14 Mar, BB 開始出牙啦!; 22-Mar-2004, 8.91kg; 30 Mar-2004, 識叫 ba ba! 26-Jun-2004, 9.58kg, 18-Sep-2004, 10.1kg, 12-Mar-2005, 11.7kg, 17-Sep-2005, 13.3 kg [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD3/56351/s180/56346.7795609.61969.jpg[/img][img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD3/56351/s180/56346.7795610.22520.jpg[/img][img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD3/56351/s180/56346.7795611.22601.jpg[/img]


洋房

積分: 338


1542#
發表於 04-10-2 13:17 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

macy03:

你話呀~D細佬一日一日咁大.日日唔同.
咋日帶Sophy去我媽樓下公園玩.都發覺個囡咩野都敢玩.
從滑滑梯滑落去,又撩人玩,總之好唔得閑....連阿媽都唔睬.
佢都識選自己的意願喇~


禁止發言

積分: 4796


1543#
發表於 04-10-2 14:51 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 338


1544#
發表於 04-10-2 15:22 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bbcuite,joanna-waiwai :

你地咁早就同bb報o左n1.我都想幫個囡找.
但明年我地會搬去大埔,所以想在大埔找.
請問有冇住係此區的媽咪可以幫到我.
謝謝喇 ~


洋房

積分: 338


1545#
發表於 04-10-2 15:50 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

racrac :
其實我覺得同每個人相處都係一种學問.
只要大家相就下對方,有很多事情就會簡單化左.
好似你咁落去,有咁多野諗,成日要照顧owen,要千就老公,
又要煩埋奶奶d野...唔妨屈出病來.你不妨試下放鬆下,
別想太多了,多的上來宣泄下,好過d 人睇心理e生架~
就算呢個唔得閒理你,都有另外有人答你啊 !


洋房

積分: 338


1546#
發表於 04-10-2 16:48 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

怎都係得我一個......真係"劑 UP "~~~~


珍珠宮

積分: 43262


1547#
發表於 04-10-2 17:27 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

pangpang7919,

可能其d 媽咪出晒街或要睇緊d 阿b, 所以無咩人搭訕.

我都係因為阿b 去左爺爺屋企先可以搭訕咋. 阿b 一走左就即刻好掛住佢啦!!! 唉佢係到時就厭佢煩, 成日痴住晒, 成塊貼身糕葯咁, 一唔係到就掛住晒, 仲有d 唔慣, 唉都係犯賤 !!!!

其他我都有d 想比阿b 讀n1, 真係要認真諗諗.


複式洋房

積分: 354


1548#
發表於 04-10-2 17:46 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

pangpang7919 ,

If you have time, maybe you could pay a visit to 救 世 軍 大 元 幼 兒 園 (大 埔 大 元 村 泰 寧 樓 地 下 ), and check whether their waiting list is long or not.


囡囡叫文文,2003年九月五號出世。:-) 出齊廿隻牙仔啦
5/09/03 3.00kg   22/03/07 15.0kg, 97cm
囝囝叫熙熙,2005年六月廿五號出世。:-) 出咗 16 隻牙仔

25/06/05 3.00kg, 51cm   22/03/07 12.7kg, 7xcm


複式洋房

積分: 322


1549#
發表於 04-10-2 19:22 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]維維

生日快樂啦!


複式洋房

積分: 322


1550#
發表於 04-10-2 19:53 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

HYLMOTHER

Check PM!


大宅

積分: 4221


1551#
發表於 04-10-2 20:44 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

各位會否把BB放在公公婆婆或爺爺麻麻家過夜呀?

昨天工人放假,又家有突發事件.小悅第一次被送到婆婆家睡一晚.
結果然老公非常不高興.因為不放心.怕不安全,又怕BB不適應.
最後我半夜要趕去婆婆家陪訓.

唔知係我大安旨意,還是老公過份緊張呢?

bbcuite,
我剛曬好生日會的相片.
我媽看到和你的合照,大讚話呢個媽咪好靚呀!
我都有同感!!
[我沖曬的相片中,只有和bbcuite的合照.其他媽咪都靚,只係我媽看不到. ]


大宅

積分: 1929


1552#
發表於 04-10-2 23:06 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

嘩…今日成個人散晒!
雍亭唔知係咪食左興奮劑…
生日會玩完一輪…之後去行左陣街…
精力仍然旺盛…心情依然抗奮…
攪到我同契媽死死下丫~
因為佢要自己落地行…唔肯比人抱…
逐間逐間商舖巡…真係唔得佢死…

joey,

你奶奶咁攪笑~? 不過我奶奶雖然
鐘意執舊野番黎…但佢一放假就會大
掃除~ so…我都唔明佢放假做咩!
係屋企都係要搵野做~
仲有,我今日唔記得比相你呀~~~~~~~~
仲有呀…我之前send比你個果ives & abbie你收到未~?

macy,

其實我老公都叫過佢唔好咁辛苦…
打一份工咪算囉! 但佢又唔聽…
佢係鐘意做野! 咁我老公同佢亞媽
本身關係都唔係好好的…
自我老公懂性以來…未叫過奶奶一聲媽咪架!!
我唸最少都有廿年無叫過咯~!
(至於super woman個到…唔好話學ivy咁堅丫!
是但學到你地一個都好啦!! 我無鬼用…已經放棄
左咯…橫掂雍亭都識行…有契媽幫手就得啦!! Hee~)

Joanna,

你講得無錯呀! 福建人係一隻牛黎架!
女人都係咁架! 我問我老公…點解你亞媽會咁?
佢都係答我: “福建女人係咁架啦!”
所以我老公都好捱得架! 哈哈~
另外…我都覺得佢地好死古古架! 有d真係好無
禮貌…咁當然都會有例外既~ :wink:

係呀…雍亭一到兩歲就會讀n1喇~
即係10月先入學~ 我都希望佢過下群體身活…
唔好成日留係屋企~ 因為佢係屋企都係對住
太麻同姨婆…我驚佢第時講野唔正呀!!

Racrac,

今朝早我將d玩具掉晒啦! 靜雞雞的…
頭先我奶奶番黎…叫我比d玩具佢玩嘛!
我答佢: 有呀…佢好多玩具啦! 玩唔晒呀…
我收埋左d…等佢大d慢慢再比佢玩~

轉奶粉個到我都唸住下星期打針問下姑奶…
睇下有咩辦法啦!

Pc9,

幫我多謝你媽咪呀!!
但我地生日會有合照呀?? 係咪正正經經個隻??
點解我一d印象都無~?? ?-( 哈哈…
你得閒可唔可以send比我呀??
你得閒先啦!! 唔方便我都無所謂的!! Hee~

*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


大宅

積分: 3986


1553#
發表於 04-10-2 23:32 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Guggi ﹕

生日會係想大家一齊開開心心的,思前想後,我唔知有的咩嘢令到妳一而再再而三咁唔開心,攝影師係我找回來的,睇返SEND俾Fion張List的確係有兩個Simon ,佢俾錯其中一個電話妳,唔出奇,佢由始至終都無接觸過攝影師,跟本唔知係邊一個,而且妳唔係兩個都有打過電話俾佢哋咩,一個話乜印象都無 .........

而另一個就都話已收左我錢,記然妳都問過,亦知無呃到妳~~ 咁妳仲想追究乜嘢 我都唔係好明

我亦再講一次,我之前亦再三同妳講唔知道有盒未剪輯既錄影帶,這是之前從來無同攝影師傾過的,係妳自己拿攝影師電話同佢傾的,妳自己諗下。。。。

更何況我份人好公道,搵人做嘢一定要俾錢,而我亦話過如果妳認為我幫妳俾錯咗錢,我俾返錢妳,妳寄返俾餅帶我,就當我俾錢買,我仍覺得值,乜妳唔認為呢個係好有記念價值的咩


[size=small]今次呢個生日會係我第一次搞,亦經過好多媽咪的幫手,我哋的生日會先至可以如期完滿舉行,我唔想因為一些小風波而影響到呢個完美嘅結果

[size=medium]Guggi﹕
乜妳認為小事化大,值得咩 我唔想大家的心唔舒服,今次係我最後一次回應,如果妳認為仲有乜嘢唔開心的話,不如大家三口六面約出來講清楚,無謂係度令到大家的心唔舒服。


男爵府

積分: 5893


1554#
發表於 04-10-2 23:50 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

維維,
生日快樂,健健康康.

我病了...所以近來少了出現,但現在好多了.

我快想為BB報N1,不知葵青區有沒有介紹?現在才報是否來不及?
Ho Lam's Homepage 2005年度我最喜愛video-1-層層叠


大宅

積分: 1326


1555#
發表於 04-10-3 01:37 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Love-BB, hellobaby, macy03, fion7889, pc9, annie, nlns,, pochacco, birdie, 曉晴, bbcuite, joey, ivy, pangpang7919, joanna-waiwai, markbean, winniem racrac, Guggi, ec822:

多謝各位對維維


複式洋房

積分: 431


1556#
發表於 04-10-3 15:02 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

hellobaby,
我有 60 隻紙杯, 下星期是否用得著?
子悅囡囡 係中秋節BB! :-D 11-Sept-2003 第一次轉身: 21/2/2004; 第一次左右手互傳:2/3/2004 14 Mar, BB 開始出牙啦!; 22-Mar-2004, 8.91kg; 30 Mar-2004, 識叫 ba ba! 26-Jun-2004, 9.58kg, 18-Sep-2004, 10.1kg, 12-Mar-2005, 11.7kg, 17-Sep-2005, 13.3 kg [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD3/56351/s180/56346.7795609.61969.jpg[/img][img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD3/56351/s180/56346.7795610.22520.jpg[/img][img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD3/56351/s180/56346.7795611.22601.jpg[/img]


複式洋房

積分: 354


1557#
發表於 04-10-3 17:34 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

ec822 寫道:
我想為BB報N1,不知葵青區有沒有介紹?現在才報是否來不及?


ec822, pangpang7919, minmin and others parents,

Salvation Army Nursery are arranging their open day and inviting the parents who have applied to attend it.

Suggest you to check if your area has SA nursery and check whether you need to apply it if you want to attend the open day. All it costs is $10 for application fee and a morning for open day.

Below is the link to SA nursery addresses
救 世 軍 幼 兒 園

Or you can view the discusson by BK parent regarding 救世軍幼兒園:
對救世軍幼兒園(各區)的評價-可讓家長們在此討論
囡囡叫文文,2003年九月五號出世。:-) 出齊廿隻牙仔啦
5/09/03 3.00kg   22/03/07 15.0kg, 97cm
囝囝叫熙熙,2005年六月廿五號出世。:-) 出咗 16 隻牙仔

25/06/05 3.00kg, 51cm   22/03/07 12.7kg, 7xcm


大宅

積分: 1665


1558#
發表於 04-10-3 22:57 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

各位媽咪.....
唔經唔覺我地既 baby 已經全部過左一歲啦~~ 大家咁快就
同自己既 baby 過左一年, 時間真係過得好快呀.....
係到祝所有 9 月既 baby 快高長大, 9 月既 mummy 青春
常註......

pangpang7919,
我住係大埔廣場架, 你會搬去大埔邊到呀?? 大埔既幼稚園都
有幾間幾好架!! 咁我囡囡就會報讀汀角路既英藝國際幼稚
園, 教學方面都唔差架, 而學費又唔太貴!! 但千萬唔好報讀大
元村既救世軍呀, 點解咁講呢, 因為我地大埔個間係好差架,
環境都唔好添呀!!

winnie,
有用呀, 咁到時麻煩你囉埋你呀, thanks
(check e-mail 收相)

ivy,
check e-mail 收相


複式洋房

積分: 322


1559#
發表於 04-10-3 23:20 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Chandy, Fion

[size=large]咩有甘既必要出黎咩!咩聚會呀!!?-( 講數聚會、鬧交聚會定還是bk城市論壇聚會呀!定還是想做埸戲比大家睇!搞笑!:lol:
係bk講有咩問題呀!唔通d件事唔"公開"得既!

fion:當你比"6"字頭個tel no我時,我米問得好清楚唔係"9"字頭既咩,你話"simon"轉左tel no既.[size=x-large](前言不對後語)

[size=large]我問左你地兩次,你地宜家先講有兩個simon呀,我都識好多個simon架,"比錯都得呀!(之前第一次又唔答既,係米個時未諗到掂作呀,宜家有人信你地講都傻架啦!!下話!

chandy
唔係個$100既問題!!!
係你自己話simon收我架嗎,仲話simon"坐地起架tim"一d都唔出奇喎?[size=x-large](你自己作架,作得幾好喎)
好好彩又比我搵到"9"宇個simon tel no喎.
"9"宇頭個simon話[size=x-large](chandy唔該聽清楚啦):個$100蚊係你自己比佢,你仲話生日會個日麻煩左人地tim!

simon係大家夾$$請番黎拍video既,我唔知點解你比$100simon仲咩啦(定還是你私人當tips比佢呢!但係你竟然入我數囉![size=x-large](借花敬佛呀)

[size=large]媽媽們:
哎呀!之前仲晒左大家甘多眼力tim!仲晒左好多位呀!真係唔好意思啦!不過我睇得出bk既媽咪好醒目既,就係識得分是非黑白囉!!嘻~嘻~嘻~
[size=xx-large]亦睇得出咩叫做人格囉:真係"只人口面不知心" !!
之前就問非所答,正一九唔答八.


[size=x-large]大家小心d呀!!


洋房

積分: 47


1560#
發表於 04-10-4 00:17 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

pekkelyin:
我係維維生日會玩得好開心呀~~海琳同雅桓好好姊妹,
感覺好溫馨,希霖真得長大的長大了,竟然同景祐對戰,
哈哈~~景祐靚仔(矮仔)面好喎,話我身材"冇呀"...(我咬你嫁)彤彤唔好再食薯條,出晒粒粒唔靚女0剌...下次唔好蝦海琳..唔係我一樣咬你嫁(正~~好好肉)
joanna,見不到你的驚喜呢(少少失望啦 )
維維,而家好D未,係唔係打完針後先發燒呀!!而家好D未呀..
WINNIE,唔好咁暴力啦,踢維維個生日牌(正衰婆)
雍亭,好似明星咁,有好多姐姐爭住同你影相...(簽個名比我先)
各媽咪我們下星期再見...

今日星期日,我參加了10月bb生日會,好累呢??晚上又要幫奶奶手上頭(好彩信期到,做少d,唔係實累死),但明天一早起身,幫個新娘化妝,做到下午先可以收工,唔係奶奶我真係唔制呀,
個新娘好似必然咁,乜都扮唔識做,要我地做晒,件衫走線又要我補返佢,嫁妝都要我借出0黎(唔貴唔借呀!)佢只識坐,坐,坐,
我唔係自私,但佢同我咁大(大我半年到)我識做,佢冇可能唔識,我又唔識佢,佢唔該都冇聲,連衫我都帶埋佢去買,但佢仲懶過我,乜都唔做,又唔出聲問駛駛幫手,我同奶奶,姑姐,阿太嫲都做餐死,好似好唔抵咁囉....呻吓都好吖..雖然係咁,我比面奶奶佢地,我都會做,奶奶知我唔想做,我話唔知佢好人定壞人,幫佢都唔會感激我,多謝我,唔係奶奶你,我真係諗諗先......(我咁諗係唔係好衰呢..)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo