影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止發言

積分: 70805


1541#
發表於 18-9-14 23:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


1542#
發表於 18-9-14 23:24 |只看該作者
janjan28 發表於 18-9-14 23:00
做得黎既,加油呀

做左三日了,同事ws我話清左好多野,佢地冇咁忙。。。感到開心,不過太耐冇做野唔比人話得係真既,句句都想頂嘴,有時教我野果個成日講野同之前的準則唔同, 我想話你之前唔係咁講。。。但去到喉嚨定,之後吞左落肚。。。


禁止發言

積分: 70805


1543#
發表於 18-9-15 07:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1544#
發表於 18-9-15 07:27 |只看該作者
靚寶 發表於 18-9-12 17:30
各位姊妹,我開始出山做兼職啦,在小學做文職,尋晚緊張到訓唔著,好彩今日應付到 ,我係做 ...

恭喜! 學校文職好難入的
咁耐冇做嘢要適應,加油!


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1545#
發表於 18-9-15 07:32 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-9-12 17:35
咁好彩搵到呢d荀工
最正係跟學校假期,就算唔完全一樣,都起碼有九成同阿仔一齊放:e ...

唔跟學校假期㗎!我朋友係學校做,佢話假唔多,多數暑假先方便請長假


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1546#
發表於 18-9-15 07:32 |只看該作者
靚寶 發表於 18-9-12 17:49
其實朋友介紹的,佢在學校做書記,否則我應該好難入去做

宜家仔大左唔使我下下睇住,其實都好ok, ...

好近!超方便


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1547#
發表於 18-9-15 07:34 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-9-12 18:06
咁又係,學校書記好難入,尤其是有d名氣果d,聽聞喇叭請校工幾百人爭

我距 ...

我都有諗唔請,但經過今次工人放咗一個月,我放棄諗法


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1548#
發表於 18-9-15 07:35 |只看該作者
靚寶 發表於 18-9-13 12:55
學校工有樣唔好,頭先同我朋友講尋日屎忽撞棍整好某樣野。。。之後佢提我呢啲咁粗魯字眼唔好在校講 :joyous ...

笑死


禁止發言

積分: 70805


1549#
發表於 18-9-15 07:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1550#
發表於 18-9-15 07:52 |只看該作者
janjan28 發表於 18-9-15 07:41
我同你掉轉,經過姐姐放假更加覺得可以唔駛請

你好叻!小朋友细你又要輪班都可以
原本諗住囡今年升中,出年工人约到期唔續,但c老好反對,我份工又唔準時收工,c6怕做死佢


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1551#
發表於 18-9-15 08:19 |只看該作者
kcm 發表於 18-9-15 07:34
我都有諗唔請,但經過今次工人放咗一個月,我放棄諗法

我都想有工人煮飯洗廁所,但長遠更想仔女各自有間房囉


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1552#
發表於 18-9-15 08:43 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-9-15 08:19
我都想有工人煮飯洗廁所,但長遠更想仔女各自有間房囉

係呀!我都想亞囡自己一間房
仲有雪櫃、儲物室、厨房我都想要返哂d位
最衰放工唔早諗唔掂晚餐


水晶宮

積分: 63751


1553#
發表於 18-9-15 08:45 |只看該作者
kcm 發表於 18-9-15 07:27
恭喜! 學校文職好難入的
咁耐冇做嘢要適應,加油!

謝謝


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1554#
發表於 18-9-15 08:46 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-9-15 08:19
我都想有工人煮飯洗廁所,但長遠更想仔女各自有間房囉

我有諗過清潔可請鐘點,又考慮過請人煮飯,但唔平


水晶宮

積分: 63751


1555#
發表於 18-9-15 08:47 |只看該作者
janjan28 發表於 18-9-15 07:10
你做得好好呀

我朋友一直有做野都唔比人話得

其實佢可能覺得我好難頂 ,我自己吞左啫,但間唔中我啲眼神嘴臉或者佢察覺到我都不自知


水晶宮

積分: 63751


1556#
發表於 18-9-15 08:48 |只看該作者
kcm 發表於 18-9-15 07:34
我都有諗唔請,但經過今次工人放咗一個月,我放棄諗法

你仔女幾大? 個個都倒瀉籮蟹咁。。。工人一放假,我估係適應問題,適應一排會覺得好爽


水晶宮

積分: 63751


1557#
發表於 18-9-15 08:50 |只看該作者
kcm 發表於 18-9-15 08:46
我有諗過清潔可請鐘點,又考慮過請人煮飯,但唔平

點仔女煮

我朋友佢冇工人,放工晏就叫女煲飯先,菜及菜早一晚買及醃定,返黎一炒就食得


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1558#
發表於 18-9-15 08:51 |只看該作者
kcm 發表於 18-9-15 08:46
我有諗過清潔可請鐘點,又考慮過請人煮飯,但唔平

請鐘點一星期大清潔一次還可行,但想有人每日煮飯,請工人係最化算的


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1559#
發表於 18-9-15 08:59 |只看該作者
靚寶 發表於 18-9-15 08:48
你仔女幾大? 個個都倒瀉籮蟹咁。。。工人一放假,我估係適應問題,適應一排會覺得好爽
...

佢哋巳不用我理了,只係覺得放工要诜衫熨衫、清潔、安排晚餐、星期六去超市入貨好忙
冇時間煲劇、放工冇得行下街先返屋企
如有工人我一放工就係自己時間
重點係一個字……懶


水晶宮

積分: 63751


1560#
發表於 18-9-15 09:00 |只看該作者
kcm 發表於 18-9-15 08:59
佢哋巳不用我理了,只係覺得放工要诜衫熨衫、清潔、安排晚餐、星期六去超市入貨好忙
冇時間煲劇 ...

請工人買自由,都合理既

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo