跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23951


1541#
發表於 04-12-6 20:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Carol,
係喎, 我個女都改咗名啦, 麻煩你幫我update!
:wink: :wink:
happy_ma 個女叫做 :
[size=medium]周綽瑤
好聽冇??


侯爵府

積分: 24274


1542#
發表於 04-12-6 21:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Happy-mother:
係自己改定搵人改呀?
瑤瑤,英文名咪YoYo囉? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
好女仔名,好斯文呀!


大宅

積分: 3899


1543#
發表於 04-12-6 21:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

pekkle女.... 收到妳d多奶茶啦... .... thanks 呀...


伯爵府

積分: 18746


1544#
發表於 04-12-6 21:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
你緊係要去請教姑娘啦
kyleung 寫道:
Joe, Ada, 茵:
謙謙一餐由2.5-4.5oz不等
不過一日一定有26oz以上

我都覺得3hr一下子轉4hr per meal 實在太遠
因為佢好準時就醒就喊
夜奶更唔想諗住
因為一來佢真係已經慣左果個鐘數醒
二來都想佢再肥少少先戒
依家咁有成績
都想挨多一兩個星期先

不過星期六去健康院都會叫姑娘教一教路
or 姑娘可能唔贊成戒住呢!(因為上次去姑娘真係叫我唔好諗住喎!)


侯爵府

積分: 23951


1545#
發表於 04-12-6 21:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Carol,
個名自己改的. 因為哥哥叫周焯嶸 (搵人改), 我希望用番焯字, 但焯太男仔, 所以用綽, 希望女女会風姿綽約, 而瑤字我好like, 因瑤解作美玉, 希望女女会似美玉一样有內涵. 英文名未定, Janice 係first choice. 所以而家叫佢做瑤瑤先:wink: :wink:
kyleung 寫道:
Happy-mother:
係自己改定搵人改呀?
瑤瑤,英文名咪YoYo囉? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
好女仔名,好斯文呀!
:wink: :wink:


珍珠宮

積分: 33190


1546#
發表於 04-12-6 21:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,

係4oz奶粉用5oz水沖 :wink:


伯爵府

積分: 18746


1547#
發表於 04-12-6 21:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

happy_mother,
瑤瑤個名好好聽呀,好女仔呀 [quote]
happy_mother 寫道:
Carol,
個名自己改的. 因為哥哥叫周焯嶸 (搵人改), 我希望用番焯字, 但焯太男仔, 所以用綽, 希望女女会風姿綽約, 而瑤字我好like, 因瑤解作美玉, 希望女女会似美玉一样有內涵. 英文名未定, Janice 係first choice. 所以而家叫佢做瑤瑤先:wink: :wink:
[quote]


大宅

積分: 4607


1548#
發表於 04-12-6 21:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada
亞囡 10/12 先去做 hearing test 呀

奀豬 ma
咁帶冰奶出街, 要唔要等好耐先暖??


伯爵府

積分: 18746


1549#
發表於 04-12-6 21:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
arround 10分鐘


大宅

積分: 4607


1550#
發表於 04-12-6 21:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all
我買果條收腹帶係 e 院帶咗兩 days, 跟著都冇用過, 因為覺得好熱... 唔得, 都係要擺番出嚟用先...

同 waylie 通過電話, 佢 say hi to all, waylie 老公原來有偷睇我哋講咩, 而又唔留言... :evil: :evil:

carol
亞囡個名仲未有呀!!! 改咗一定通知你... :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 4607


1551#
發表於 04-12-6 21:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

奀豬mami~~ 寫道:
car仔,
arround 10分鐘

咁快, 咁咪唔駛解凍 law, 咁都好方便喎!!!


子爵府

積分: 12555


1552#
發表於 04-12-6 21:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
冇乜特別feeling喎,有時開心,有時又好鬼勞氣咁啦! :mrgreen:
我大女出年05年讀小一喳,依家一個k3一個就k1。

奀豬mami~~ 寫道:
ada,
我想問你,你咁後生就生左3個,有咩feeling呀 仲要大個2個讀小學喎
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1553#
發表於 04-12-6 21:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
慢慢嚟啦,呢D嘢急唔嚟嘅。

kyleung 寫道:
Joe, Ada, 茵:
謙謙一餐由2.5-4.5oz不等
不過一日一定有26oz以上

我都覺得3hr一下子轉4hr per meal 實在太遠
因為佢好準時就醒就喊
夜奶更唔想諗住
因為一來佢真係已經慣左果個鐘數醒
二來都想佢再肥少少先戒
依家咁有成績
都想挨多一兩個星期先

不過星期六去健康院都會叫姑娘教一教路
or 姑娘可能唔贊成戒住呢!(因為上次去姑娘真係叫我唔好諗住喎!)
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


1554#
發表於 04-12-6 21:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
因為我之前係用袋裝住d奶架,所以好快就解凍呀....如果用樽,會慢d架.....所以你d時間要較啱d呀 :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 18746


1555#
發表於 04-12-6 21:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
我仲以為2個都係小學生添.....真係冇記性呀
78ada 寫道:
豬ma,
冇乜特別feeling喎,有時開心,有時又好鬼勞氣咁啦! :mrgreen:
我大女出年05年讀小一喳,依家一個k3一個就k1。

[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
ada,
我想問你,你咁後生就生左3個,有咩feeling呀 仲要大個2個讀小學喎
[/quote]


子爵府

積分: 12555


1556#
發表於 04-12-6 22:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol, car man, car 仔, happy_mother,

咦,你哋條bar 冇咗嘅?得個求框加x喎!
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1557#
發表於 04-12-6 22:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

奀豬mami~~ 寫道:
ada,
我仲以為2個都係小學生添.....真係冇記性呀 [quote]
78ada 寫道:
豬ma,
冇乜特別feeling喎,有時開心,有時又好鬼勞氣咁啦! :mrgreen:
我大女出年05年讀小一喳,依家一個k3一個就k1。

[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
ada,
我想問你,你咁後生就生左3個,有咩feeling呀 仲要大個2個讀小學喎
[/quote][/quote]
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1558#
發表於 04-12-6 22:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,
欣欣9/12呀!
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


1559#
發表於 04-12-6 22:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
唔駛理架,一陣就冇事架
78ada 寫道:
carol, car man, car 仔, happy_mother,

咦,你哋條bar 冇咗嘅?得個求框加x喎!


子爵府

積分: 12555


1560#
發表於 04-12-6 22:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car man,
咁得意,你阿B食乜奶粉4oz奶粉用5oz水沖。 我欣欣食S26,4oz水兩'學'奶粉o架。
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo