kyleung 寫道:
Happy-mother:
係自己改定搵人改呀?
瑤瑤,英文名咪YoYo囉? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
好女仔名,好斯文呀!
kyleung 寫道:
Joe, Ada, 茵:
謙謙一餐由2.5-4.5oz不等
不過一日一定有26oz以上
我都覺得3hr一下子轉4hr per meal 實在太遠
因為佢好準時就醒就喊
夜奶更唔想諗住
因為一來佢真係已經慣左果個鐘數醒
二來都想佢再肥少少先戒
依家咁有成績
都想挨多一兩個星期先
不過星期六去健康院都會叫姑娘教一教路
or 姑娘可能唔贊成戒住呢!(因為上次去姑娘真係叫我唔好諗住喎!)
奀豬mami~~ 寫道:
ada,
![]()
我仲以為2個都係小學生添.....真係冇記性呀
[quote]
78ada 寫道:
豬ma,
冇乜特別feeling喎,有時開心,有時又好鬼勞氣咁啦! :mrgreen:
我大女出年05年讀小一喳,依家一個k3一個就k1。
[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
ada,
我想問你,你咁後生就生左3個,有咩feeling呀![]()
仲要大個2個讀小學喎
![]()
![]()